Hey hey, Kan je me straks in ieder geval op de hoogte houden tijdens je verlof Hoe gaat het met je? Met mij gaat het wel goed, de controle was ook goed en het blijft nog steeds bij 2 weken eerder. Volgende week krijgen we uitsluitsel en word er ook een datum geprikt als ik het goed begreep, dus even afwachten. Zaterdagavond zat ik nog wel even in het zh...hij was al 2 dagen lang ontzettend rustig en als ie bewoog was dat heel anders dan normaal dus zaterdagavond toch maar even gegaan maar alles was goed en hij bewoog enorm, blijkt dat hij met zijn rug tegen mijn buik aan was gaan liggen... Ik voel hem nog niet helemaal 'normaal' maar wel al meer, ze willen dat ik hem iedere 12 uur 1 x krachtig gevoeld heb maar zoals hij nu bezig is is dat voor mij ook een goed teken anders moet ik steeds naar het zh komen voor een hartfilmpje tot ik hem weer krachtig voel. Tijdens dat filmpje hoorde ik ineens z'n hartje niet meer en op de monitor sloeg zijn hartslag ook naar beneden, was meteen in paniek! maar hij draaide weg ofzo en ze vertelde dat hartjes van baby's nooit in 1 keer ermee stoppen maar was wel even schrikken haha Goed dat je ook vandaag thuis bent gebleven, je moet nu echt kiezen voor wat goed voor jou is. Gelukkig zijn we er morgen weer vanaf, ik heb de gordijnen dicht gelaten vandaag en binnen is het te doen gelukkig. Hopelijk blijft die hele erge warmte nu eens weg, vind het meer dan leuk geweest. Voor ons is het inderdaad funest, het is ook niet zo dat je even zegt van nou we gaan lekker een plekje opzoeken voor verkoeling. Vervelend he dat met je buik en rug! Probeer van alles met dat kussen, ook een klein stukje onder je ribben leggen wilt bij mij weleens helpen maar op een slechte nacht helpt bij mij niks eigenlijk. Kan begrijpen dat je er gisteravond dan ook even doorheen zat, die warmte helpt dan absoluut niet mee. Ik had het vrijdag haha was alles echt even zat, ben in de avond met me vriend gaan wandelen en ergens midden op een fietspad heb ik staan janken hahaha Denk dat we nog wel een aantal van die buien zullen hebben 1 voordeel, we mogen lekker huilen zonder schaamte want we zijn zwanger Gek he als ze zich uit willen rekken! hoe dat dan ook voelt. Het voelt niet altijd even prettig maar ik vind het toch ook heerlijk om te voelen haha vind het ook jammer dat ie nu gedraaid is want vind deze bewegingen best wel leuk eigenlijk. Ja meestal krijg je op een gegeven moment toch wel weer de behoefte om wat te gaan doen he en denk dat je de komende tijd zeker vooral met de baby bezig bent, dan zijn sociale contacten wel fijn ja. Het was even de vraag of gisteren de vloer gelegt zou worden want het ging met me broer even niet zo lekker en dat was ook 1 van de redenen waarom ik er vrijdag zo doorheen zat maar tadaaaa de vloer ligt er! En wat maakt dat een verschil zeg, vanmorgen ben ik voor het eerst eens met een rustig gevoel wakker geworden..de grootste troep is weg en het ziet er heel anders uit natuurlijk. Zal morgen wel een foto plaatsen. De box hebben we ook al neergezet, moet er nog even aan wennen want hij is best wel groot en het was anders dan ik in gedachten had maar ja waar ie nu staat is de beste plek dus het moet maar. We hadden ook nog laminaat over en hebben vandaag 2 pakken bijgehaald en dan gaan we de keuken en gang ook doen. Ik kan beneden in ieder geval lekker schoonmaken en boven moet er nog even bij de trap iets gemaakt worden (rondom staat nu niks) zouden we eigenlijk vandaag gaan doen maar is het te warm voor. Ik ben in ieder geval blij en rustiger. Ik vind het erg knap dat je nu toch op je neefje hebt gepast! Is inderdaad vermoeiend en zoals je zegt dat optillen, spelen etc..ze houden je bezig en niet bepaald fijn voor je lichaam nu haha Gelukkig was het wel leuk en nog heel even en dan kan je lekker in de weer met je eigen meisje Morgen gewoon weer werken?
Jeetje dat is even schrikken zeg dat je hem minder voelt. Wel herkenbaar aangezien ik die vrijdag toen ook in het ziekenhuis ben geweest en ze waarschijnlijk ook even met haar rug naar mijn buik was gedraaid, haha! Fijn dat het goed gaat met de kleine man en hij nog steeds lekker in je buikje zit! Voel je hem nu wel 1x in de 12 uur krachtig?? Hij heeft je flink laten schrikken dus . Ook fijn dat de controles goed waren en het bij 2 weken blijft, jeetje meis, dan krijg je volgende week gewoon een datum waarop je kindje komt, wat lijkt me dat vreselijk spannend en onwerkelijk! Ik maar wachten tot ze komt en jij weet dan gewoon de datum al haha . Thuis blijven was inderdaad even lekker. Heb filmpje gekeken en heb 's middags heerlijk geslapen en eindelijk 's avonds ook gelijk in slaap gevallen dus had mijn slaap denk even nodig. Jeeej de warmte is weg en blijft voorlopig ook weg, nog wat van de onweer en regen meegekregen gisteren? Ik heb echt heerlijk geslapen haha! Aaah ik ben dus niet de enige die het soms zat is met een huilbui tot gevolg hahaha . Inderdaad, we mogen zonder schaamte huilen en moet zeggen dat ik me daarna weer helemaal opgelucht voelde dus is het toch nog ergens goed voor geweest. Ja ik heb nu ook die voedingskussen in mijn rug en een ander klein kussentje onder mijn buik, ligt op zich wel lekker maar als het zo warm is wil je eigenlijk niets om je heen. Maar van dat probleem zijn we gelukkig af ! Haha ja sommige bewegingen zijn inderdaad gek, net of ze er al uit wil maar dat heb ik liever niet nog minimaal 4 weken wachten graag! Straks draait je kleine man weer bij en krijg je paar flinke trappen dat je wilde dat hij weer met zijn rug naar je buik lag .. Ooh wat is er met je broer aan de hand?? maar wat fijn dat de vloer er ligt en ook weer van je lijstje kan afstrepen. Snap dat het rust brengt nu het is gedaan . Ben benieuwd naar de foto's ! Pff moet ook nog steeds foto's maken, sorry hoor!! Komt echt...!! Leuk dat de box staat, hoe gaat het met je katten? Komen ze er al in? Ik moet nog even kijken wanneer we de box gaan neerzetten, wil het wel iets eerder dan normaal doen ivm de katten maar 7 weken van te voren vindt ik ook weer iets te vroeg haha! Dus als de gang en keuken zijn gedaan ligt overal de nieuwe vloer? Wat een heerlijk idee inderdaad en snap dat het je rust geeft!! Ooh bijna klaar meis en dan over 5 weken heb je de kleine al, dat is een gek idee!! Hier gaat alles goed en zit weer lekker op het werk. Nog 13 werkdagen te gaan dus het schiet op .
Ik merk trouwens dat ik 2 inlogs heb haha Meiski en Meiski1985. Hmm vaag... maar goed, ik ben het dus allebei!
Goedemorgen! Sorry dat ik gister niks heb laten horen was erg druk Ja hij heeft ons inderdaad even goed laten schrikken. Dat hele krachtige mis ik nog steeds maar voel hem wel vaker en beter en met de wetenschap dat ie zo kan liggen vind ik dat goed al zit ie heel soms wel even lekker in me ribben te trappen Maf he hoe het kan lopen! Jij had toen over een datum gedroomd toch? Welke dag was dat ook alweer? Als je zoveel hebt kunnen slapen heb je het waarschijnlijk nodig gehad ja, lekker dat je 's avonds ook gewoon weer in slaap kon vallen. We hebben wel iets meegekregen maar hier waren het meer flitsen in de verte dan onweer en flinke regen en wind, dat laatste was wel lekker Ik vind het heerlijk dat het niet meer zo warm is en het voorlopig ook even weg blijft. Hahah nee hoor en het lucht inderdaad lekker op dus we moeten het maar gewoon doen Met die warmte is het inderdaad niet lekker maar wel erg fijn dat dit helpt! Kan je in ieder geval weer een beetje slapen 's nachts. Haha ja inderdaad, heel raar gevoel is dat dan en dan heb ik ook liever dat ie even anders gaat liggen Zo lang ie mijn ribben heel laat en me niet teveel pijn doet vind ik het best haha Hoe gaa het met jou vandaag? Nog plannen?
Goodmorning! Ook erg druk hier dus maakt niet uit haha ! Oe lekker, trapjes in je ribben. Heb er gelukkig nog geen ervaring in maar hoor van meerdere dat het geen fijn gevoel is. Ja heel gek hoe alles kan lopen. Ik denk zelf dat onze kleine meid de 16e komt maarja zal je zien dat ze nog 2 weken extra blijft zitten en pas 7 oktober komt, pff moet ik even niet aan denken hoor haha! Temperatuur laatste dagen is echt heerlijk he! Huis is ook alweer afgekoeld naar 24 graden en slaap een stuk beter zonder de warmte! Als ik naar de vooruitzichten kijk blijft het voorlopig dit soort weer en vindt het niet echt erg. Als het maar droog blijft . Oh wat vervelend voor je broer, dus ze zijn nu uit elkaar? Waren ze lang bij elkaar? Relaties die uitgaan zijn nooit leuk! Voelt ie zich nu wel weer iets beter? Haha aaah maar wel fijn dat de andere kat er niet echt naar omkijkt, nu kunnen ze wel wennen aan het feit dat er iets gaat veranderen maar je hoeft er dus geen ballonnen in te doen? Wij gaan de box opzetten als ik met verlof ben, dus weekend van 24 augustus. Dan hebben we 4 weken dat ze kunnen wennen en anders hebben we pech. Hoe gaat het verder met je? Nog iets leuks gedaan en leuke plannen voor het weekend? Hier gaat alles goed! Erg druk op het werk want moet veel overdragen en heb helaas een vervangster die niet echt logisch kan nadenken dus ben er niet echt heel blij mee maar goed! Nog 10 dagen werken en mijn verlof start, zo'n gek idee. Als ik had gekozen voor 6 weken van te voren had ik nu al verlof gehad! Weekend hebben we niet veel staan, morgenavond verjaardag en voor de rest lekker rustig aan. Gisteren hebben we de fotoshoot gedaan, was erg lachen en zaten ook echt onwijs mooie foto's bij dus ben benieuwd naar het eindresultaat. Ik ga weer lekker aan het werk! Ik zit alleen dus kan heerlijk even snel wat dingetjes wegwerken voordat de vervangster er maandag weer is haha !
Goedemorgen! Een hectische week voor ons beide dus? Ja fijn is anders haha gelukkig reageert ie nu nog snel als ik er op reageer maar denk hoe groter hij word des te leuker die trapjes gaan worden Laten we het inderdaad niet hopen haha je zit al in spanning van wanneer zal ze komen en anders van die trucjes gebruiken om de weeen op te wekken Ik loop zelf sinds een paar dagen met het gevoel dat het niet nodig zal zijn om ingeleid te worden en hij al uit zichzelf gaat komen, nou hoop ik wel dat als dat klopt hij niet besluit om veel eerder te komen maar ben wel benieuwd of me gevoel klopt Dit is veel beter ja! Dat hele hete mag van mij echt wegblijven. En inderdaad als het maar wel droog blijft, ik kan alleen nog mijn slippers aan en dan is regen niet zo lekker Eergister zat de kat half in de box en aardig te worstelen, ik moest er behoorlijk om lachen maar hij viel er toen weer uit dus ik hou het wel in de gaten en ga eerst met de plantenspuit proberen, die heeft tot nu toe altijd geholpen met dingen en anders ballonnen erin. 4 weken moet toch wel genoeg zijn denk ik? Je ziet snel genoeg of ze er in willen of niet. Het gaat wel goed maar veel drukte en veel aan me hoofd momenteel waar we ook wel weer overheen komen Ik ga een beetje me rust pakken en nog wat dingen in huis doen, me oma komt me maandag ook weer helpen met schoonmaken dus dat is wel fijn. Wat jammer dat ze niet logisch kan nadenken (dat lijkt erg moeilijk voor vele mensen momenteel geloof ik) gelukkig kan je dat straks laten voor wat het is maar helaas geeft het je nu wel extra werk..hopelijk doet ze haar werk straks gewoon goed en hoeft niet iedereen bij te springen. 10 dagen nog...het zal nu vast heel snel gaan! Wat leuk dat jullie gisteren de shoot hebben gedaan! Zet je er een foto op als je ze hebt? Je kan dit weekend dus even lekker bijkomen van alle drukte deze week Nog 10 dagen en dan heeeel veeeel rust! Succes vandaag
Hi, Helaas wel, normaal vindt ik hectische weken op werk niet zo erg maar ben er nu wel een beetje klaar mee . Wat grappig dat je dat gevoel hebt. Je denkt dus dat hij eerder dan de 2 weken eerder (snap je hem nog haha) komt? Ik las gisteren dat een gemiddelde zwangerschap 38,2 weken duurt. Nog van mij mag dat wel kloppen hoor . Na 12 september is ze welkom. Heb zelf ook het idee dat ze iig geen 2 weken later gaat komen en anders ga ik zo zielig bij de verloskundige doen op de hoop dat ze er iets aan gaat doen haha. 2,5 jaar is best lang. En wat goed voor hem dat hij nu naar een psycholoog wil. Welk verhaal klopt er bij hem niet dan? De reden waarom het nu over is tussen die twee? Verstandig dat je inderdaad een beetje afstand neemt. Nog een paar weken en je kleine komt op de wereld dus je hebt nu inderdaad wel iets anders aan je hoofd. Aah ik zie je kat al hangen haha! Ja plantenspuit is ook een goede oplossing maarja wij zijn natuurlijk niet altijd thuis dus ik denk toch dat het bij ons ballonnen gaan worden . Hmm veel aan je hoofd hebben is niet fijn. Wat heb je nog meer allemaal aan je hoofd behalve de aankomende bevalling? Je moet jezelf niet te druk gaan maken he! Stress is ook niet goed voor de kleine man! Ik hoop idd dat het goed komt en ze straks alles zelfstandig oppakt. Ik weet dat ik er straks niet ben en me dus ook niet druk moet maken maarja ik zit helaas zo in elkaar. Ze neemt mijn werkzaamheden over en ik wil gewoon dat het goed gebeurd en dat ik straks in januari geen puinhoop hoef op te ruimen want daar heb ik geen zin in. Maarja ik kan niet anders doen dan afwachten dus probeer me er ook niet zo druk om te maken! Ja foto's zijn volgens mij echt mooi geworden, ik zal er zeker een mooie opzetten zodra ik ze binnen heb! Wanneer ga jij foto's maken? Ja lekker relax weekend (gelukkig)!! Jij ook een relax weekend of heb je van alles te doen? Wel fijn dat je oma maandag komt om je te helpen in huis !! Merk je al dat je nesteldrang hebt? Wil je opeens alles spik en span hebben?
Ook heel logisch dat je er wel klaar mee bent, je bent nu niet in de positie dat je alles nog kan doen en aan kan. Luister wel goed naar je lichaam Ja haha rond dezelfde tijd maar dat het niet nodig is om me in te leiden, voor nu mag hij of moet hij zelfs nog even blijven zitten. Ik heb weleens gehoord dat als je het zo zat bent en de 'tijd' om is je kan laten inleiden of dat ook waar is weet ik niet.. Ja ik heb echt heel hard gelachen, kon hem op dat moment ook even niet straffen want ik wist dat ie dat zelf al ging doen Hij heeft het niet meer geprobeerd sindsdien trouwens dus misschien begrijpt ie nu dat het niet lukt hahah Ja ballonnen is dan inderdaad een betere optie, weet je tenminste zeker dat er wat gebeurd op het moment zij het zullen proberen. Ik denk dat de afgelopen maanden nu een beetje z'n tol eisen, ik merk hoe teleurgesteld ik ben in mijn familie en dat ze ondanks dit niet veranderen, mijn moeder gaat nu ook een beetje in mijn hoofd spelen en de haast die nu een beetje gemaakt moet worden. Normaal zou ik zo klaar zijn met wat er nu moet gebeuren maar mijn lichaam wilt niet meewerken, en dan zijn er nog een aantal klusjes of naja 1 nu want ik heb besloten om met de rest te wachten ook het laminaat voor de gang/keuken. Als ik het moet geloven gaat me broer maandag de opening van de trap beveiligen met hekken enzo en dan is de basis weliswaar klaar maar het is natuurlijk niet gegaan zoals het had moeten gaan. Zorgen over bepaalde mensen over wat voor invloed ze zullen hebben op me kindje. Dwi doet een onderzoek naar me wat ik normaal gesproken niet erg had gevonden maar nu wel heel slecht getimed is dus ja alles bij elkaar is gewoon even teveel van het goede. Ik probeer me nu op het huis te richten, overdag afleiding te zoeken en kijk uit naar het moment dat onze kleine er is. Dat is een nieuw begin voor me en ga ik de dingen heel anders doen en ik probeer hier een enorme les uit te halen. Ik begrijp je wel, je wilt het goed achterlaten en zoals je al zegt dat je straks niet van alles zelf nog moet opruimen. Ga er gewoon vanuit dat ze het zal leren en je collega's er voor zullen zorgen dat alles goed zal verlopen. Voor jou is er alleen maar ruimte om te genieten van je meisje Ben heel erg benieuwd! Ergens in de komende weken haha volgende week zijn de vrije dag van me vriend ook weer vol en wil hem erook bij hebben natuurlijk dus hopelijk vinden we ergens nog een gaatje en anders moeten we zelf maar wat foto's gaan maken Ik ga niet al teveel doen, wat dingetjes in huis maar vooral rusten komt weer een drukke week aan. Ik heb nog geen last van nesteldrang tenminste mijn hoofd wel maar mijn lichaam niet Merk jij al iets?
Goodmorning! Wow wat is het weekend snel voorbij gegaan !! Mijn laatste volle week... daarna nog 4 dagen en dan VERLOF!! Jeeej kijk er al naar uit haha! Hoe was jouw weekend? Nog iets leuks gedaan? Ons weekend was wel lekker. We hebben zaterdag eindelijk een auto gekocht. Geen volkswagen maar een opel corsa, super blij mee en we mogen hem woensdag ophalen! Zaterdagavond verjaardag gehad en zondag heerlijk niets gedaan! Nou dat zou fijn zijn, dat je mannetje zonder inleiden zichzelf aanmeldt bij je ! Ik zit er ook aan te denken om rond de 38 weken heel zielig te gaan doen op de hoop dat het eerder mag komen hahaha! Lijkt me super om haar in het echt te gaan zien! Nou dat kan denk ik wel kloppen hoor dat hij de volgende dag naar de psycholoog kon want dat heb ik ook gehad. Het ligt er maar net aan hoeveel patienten ze op dat moment hebben en of je urgentie krijgt of niet. Als het gesprek via Jellinek is gegaan heb je grote kans dat hij dus die urgentie kreeg maar goed, ik ken je broer natuurlijk niet en jij hebt al vaker verhalen van hem gehoord die niet waar waren dus ik snap je twijfel. Je moet je inderdaad nu op jezelf gaan richten, nog 4 weken en de kleine man is aanwezig dus nog genoeg te doen (vooral nog even genieten). Wat vervelend dat je je zo voelt en nu alles eruit komt . Hoezo gaat het DWI een onderzoek instellen dan? over je vervolg uitkering? Logisch ook dat je moeder nu in je hoofd komt, je krijgt een kindje en zij is er niet bij. Nouja ze is er wel bij natuurlijk maar je kan haar niet even knuffelen of om raad vragen straks. Sowieso wegen de laatste loodjes het zwaarst en valt alles meer tegen dan normaal. Onthou inderdaad dat je voor jezelf, je vriend en de kleine man leeft en je inderdaad eerst aan jezelf moet denken! Sterkte meis! Qua nesteldrang merk ik ook niets haha! Heb wel alles opgeschreven qua kleding etc wat we hebben zodat ik weet wat ik nog moet halen en alle kleding alvast in een wasmand gegooid om te wassen maar nee nog geen schoonmaakdrang gelukkig haha! Hoe voel je je vandaag?
Jeej! Nog even en dan heerlijk relaxen en geen drukte meer Wat leuk dat jullie geslaagd zijn voor een auto! Ik neem aan dat het wel is wat jullie zochten ook al is het geen volvo? Mijn weekend was wel oke, wat dingetjes in huis gedaan en over nesteldrang gesproken...denk dat ik er gister last van had haha ik had eerst uitgeslapen en had me voorgenomen er een hele rustige dag van te maken maar voor ik het wist was ik met van alles bezig het is dat me lichaam uiteindelijk niet meer wou maar denk dat ik anders nog ergens in de avond bezig was Haha nou proberen kan altijd toch! Ja heb je, nee kan je krijgen Ik voel me wel goed maar heel slecht geslapen, aardig wat last van me rug en buik, gewicht word een beetje teveel denk iik Lijkt nu weer langzaam weg te trekken en ik ga straks lekker aan de schoonmaak, me broer komt ook wat dingen doen. Hoe gaat het met jou?
Ja we wilde eigenlijk een volkswagen polo maar opel corsa vonden we ook erg mooie auto's en vaak zit er voor dezelfde prijs nog meer opties op dan op een polo, dus helemaal blij! Ojee dus de nesteldrang is begonnen haha! Je hebt gelukkig nog 4 weken om heerlijk schoon te maken .... Bemoeizorg? Daar heb ik nog nooit van gehoord haha! Kan jij dan aangeven waarom jij denkt dat je broer hulp nodig en wegen ze dat af of hij verplichte zorg krijgt of werkt dat anders? Melding gedaan bij het DWI? Door iemand die je kent of is dat standaard? (sorry snap het niet helemaal). Ja er komen idd nog veel meer momenten waarop je je moeder mist, buiten dat je haar sowieso natuurlijk erg mist. Hmm balen dat je k*t hebt geslapen maar wel blij dat de rug en buikpijn wegtrekt, is het wel verstandig om dan gelijk weer aan de schoonmaak te gaan? Kan je niet beter even dagje rust pakken? Oh dus je broer komt wel de hekken plaatsen? Jullie zijn er vroeg bij met de traphekjes haha . Hier gaat alles goed. Straks even naar de dokter want ik loop al 4 weken te hoesten. Had bij de apotheek wel bruistabletten gekregen en volgens die vrouw moest het zeker binnen 10 dagen (waren 10 bruistabletten) weg zijn maar ondertussen ben ik 2 weken verder en heb niet echt het idee dat het heeft geholpen. Morgen controle bij VK en dan hebben we de medische week weer gehad . Ben benieuwd wanneer we de liggingsecho krijgen om te kijken of ze al is ingedaald, voel wel dat ze naar beneden aan het zakken is maarja voel nog zoveel in mijn buik dus misschien ligt ze wel overdwars haha! Jij deze week ook controle toch?
Goedemorgen, Hoe gaat het vandaag met je? Dan hebben jullie het nog beter voor elkaar dus! Ja volgens mij wel haha gister ook weer, in de middag even wat schoongemaakt maar kreeg weer pijn in me buik en rug dus ben gaan liggen en na het eten kreeg ik het ineens weer op me heupen maar ik kan niet aan 1 stuk doorgaan met dingen wat aan de ene kant wel goed is maar aan de andere kant vervelend want dan is er nog van alles wat je wilt doen maar niet kan Is sinds een jaar of 3 in NL, heb zoiets weleens bij dr. Phil voorbij zien komen tenminste daar lijkt het op. Een groepje mensen 'verrassen' dan als het ware die persoon, gaan met die persoon praten enzo deinzen nergens voor terug en geven ook niet zomaar op. Hoe het verder zit moet ik nog even informeren maar ik hoop dat zij ons kunnen helpen want anders kunnen we echt niks meer doen. Of het verstandig is denk ik niet haha maar denk dat de pijn wel zal blijven, merk ook dat wanneer ik loop het allemaal wat te zwaar word en kan toch niet teveel in 1 keer doen. Zijn geen traphekjes, die wou ik eerst wel al plaatsen trouwens maar boven was het gat van de trap weer helemaal open dus aan de zijkant moest weer iets geplaatst worden. Dan is het even tijd om naar de dokter te gaan ja, met dit weer kan het eigenlijk ook niet anders he. Ja inderdaad aan de bewegingen van de baby weet je niet hoe ze nou liggen al zal ze wel met haar hoofdje naar beneden liggen, doet de mijne wel al een paar weken en de kans is erg klein dat hij nog zal draaien. Ben benieuwd hoe het bij de vk zal zijn, hoe laat heb je een afspraak? Ik heb donderdag weer een afspraak, moment van de waarheid als het goed is haha
Goedemorgen deze morgen! Chantal, pijn in je buik en rug is echt niet goed hoor dus je moet echt nu even gaan kijken wat je wel en niet kan! Dan maar even geen schoonmaak maar pas rusten als de pijn begint is niet echt de bedoeling. Logisch dat het vervelend is dat je graag dingen wilt doen en je lichaam houdt het tegen maar accepteer dat maar even en denk aub eerst even aan jezelf en de kleine man!! Ooh zoiets, volgens mij had je toch ook Nederlands televisieprogramma dat een groep mensen iemand gaan helpen die er op dat moment niet uitkomen? Dat lijkt me (sorry!!) echt helemaal niets haha! Oh geen traphekjes haha, ik dacht al, je bent er vroeg bij maar het zijn dus soort veiligheidshekjes voor jullie zelf? Dat het niet een groot gat is . Hier alles goed. Heb antibiotica bij de dokter gekregen en dat begint al aardig te helpen dus daar ben ik erg blij mee. We kregen maandagmiddag te horen dat de koop van de auto niet door ging dus dat was erg balen. Controle VK was goed, ze groeit goed en wordt geschat op 3100-3200 gram bij de geboorte. Ben niet aangekomen dus sta nog steeds op 8 kilo erbij! Ook is onze kleine meid al iets ingedaald en dat begin ik ook steeds meer te voelen haha! Gisteravond voor een nieuwe auto wezen kijken en ook gelijk gekocht dus zaterdag zijn we de trotse eigenaars van een volkswagen polo. Helemaal blij mee! Nog 7 dagen werken, kom amper mijn bed uit dus merk dat mijn lichaam wel aan verlof toe is. Al heb ik zelf niet zoveel problemen haha dus voel me verder prima! Hoe is het met jou? Morgen weer controle? Spannend hoor!! Tijd gaat snel he...
Hey hey, Ja je hebt wel gelijk hoor, ik laat nu ook wat meer dingen aan andere over, de zware dingen en als ik lichtjes voel dat me lichaam genoeg heeft dan stop ik ook meteen. Klopt maar dat waren gewoon normale mensen, dit zijn dan professionele mensen en richten zich op 1 persoon. Als het net zoiets zou zijn als in dat programma dan vind ik dat ook niks zou niet werken ook haha Ja inderdaad, de normaal ingang is gewoon open maar de zijkanten zijn weer dicht en hoger zodat de kleine straks niet erover heen kan vallen als ie lekker aan de wandel gaat Zal binnenkort wel even foto's maken van alles, het is bijnaaa opgeruimd en schoon. Wat fijn dat alles goed is met je meisje heb je nou ook een echo gehad of krijg je die nog? Ben het even kwijt... Leuk dat ze trouwens schatten hoe zwaar ze ongeveer zal zijn, ga morgen eens vragen of ze dat bij mij ook kunnen zeggen Antibiotica zelfs, wat is het dan? Fijn dat het al begint te werken! Wat jammer van de auto zeg! Gelukkig hebben jullie snel weer iets anders gevonden. Nog 7 dagen jezelf uit bed trekken en daarna kan je lekker blijven liggen, moet vast een heerlijk idee zijn Fijn dat je je verder wel goed voelt dat is toch wel lekkerder, zijn je nachten ook goed? Morgen inderdaad controle en ben heel erg benieuwd hoe het met hem gaat of de stress invloed op hem heeft wat ik niet hoop en hopelijk geeft ze zoals gezegd uitsluitsel, spannend! Heb jij nog plannen verder?
Gelukkig dat je goed naar jezelf luistert . Nog 3,5 week voor jou zeker??? Oh ok haha, ja professionals zijn idd wat anders dan dat groepje mensen die een bepaald persoon probeert te helpen. Heb ooit klein stukje gezien maar hou er niet zo van! Ja fotooo's..... vergeet ze ook elke keer haha maar straks heb ik verlof en heb ik alle tijd!! Nee ik krijg bij de volgende controle liggingsecho om te kijken of ze is ingedaald en hoe ze ligt, dat is dinsdag 27 augustus! Geen idee wat het voor antibiotica is, weet alleen dat het onwijs goed helpt en ik bijna niet meer hoest haha! Ja zijn erg blij met de auto die we nu hebben gekocht dus eind goed al goed ofzoiets . Ja de nachten slaap ik ook lekker moet ik zeggen, merk wel dat ik 's avonds nu wat sneller moe ben, je lichaam wordt toch elke keer wat ongemakkelijker en zwaarder haha! Vannacht wel weer op muggenjacht geweest maar gelukkig zag ik hem op de kast dus heb hem in een keer hard doodgeslagen haha! He wat vervelend dat je tussen die ruzies stond, wat is er gebeurd dan dat ze allemaal met elkaar ruzie kregen haha? Wat balen dat je broer weer te ver is gegaan. Goed dat je nu afstand van hem neemt en ik hoop inderdaad dat hij snel hulp krijgt of zelf aanvaard zodat hij aan zichzelf kan werken. Niet leuk om afstand van je broer te nemen maar als het even niet anders kan dan is het niet anders. Jij, je zoon en je vriend zijn inderdaad op dit moment even het belangrijkste! Helaas merken kindjes best wel wat van stress, ze kunnen minder snel groeien en minder bewegen dus hou het voor jezelf even in de gaten. Ben idd wel benieuwd naar het verhaal van het DWI. Hoe gaat het nu verder met je? Nog steeds zo'n last van je rug? Hoe laat heb je vanmiddag controles?
Hey hey, Morgen nog 4 weken Ja ben er ook niet zo een fan van hoor, als je echte problemen hebt moet daar toch even iemand bij komen kijken die er verstand van heeft. Nog even geduld dus Haha goed spul Hoe lang moet je het nemen? Hebben jullie nu helemaal geen auto meer eigenlijk? Hahah een waarschuwing voor alle andere muggen Fijn dat je wel goed slaapt, een goede nachtrust is iets wat we nu wel kunnen gebruiken Ik merk ook dat ik weer sneller moe ben. Het gaat wel goed maar wil heel graag alles afsluiten wat me stress geeft, vind het allemaal wel leuk geweest. Morgen nog naar dwi en hoop dan meer te horen en ook dat af te kunnen sluiten. Heb 14:20 uur de eerste afspraak en daarna door voor de echo en de vk, ben erg benieuwd Jij nog plannen vandaag?
Zat ik toch goed met mijn 3,5 haha. Ik haal altijd 2 weken van mijn wachttijd af . Tjees nog 4 weken he! Wat gaat alles toch snel. Volgens mij zijn het 20 tabletten en ik moet er 3 per dag dus ong. 7 dagen! We hebben wel een auto, een polo 3-deurs en nu dus een polo 5-deurs erbij, dan kan ik ook gaan en staan waar ik wil in mijn verlof en op mijn vrije dagen straks. Ja kost ons weer aardig wat energie he! Ik geef me er ook gewoon aan toe hoor, pak mijn rust zoveel mogelijk als kan, straks kan het niet meer hahaha! Tjeetje wat een verhaal en dat allemaal omdat er gewoon commentaar werd gegeven op zijn rijgedrag? Wat hartstikke logisch is want waarom ga je scheuren door straten waar kinderen lopen en ookal lopen er geen kinderen, scheuren doe je maar lekker op een verlaten snelweg waar je alleen met jezelf brokken kan maken! Snap dat je er helemaal klaar mee bent, ik hoop echt voor hemzelf en jullie dat hij nu echt hulp gaat aanpakken en aan zichzelf gaat werken want dit is natuurlijk voor de hele familie niet leuk . Snap dat je alles wilt afsluiten qua stress, helaas lukt dat nooit helemaal maar als je het zelf in de hand kan houden moet je het ook zeker doen. Ja wat een verhaal van het DWI, zal wel even prive reageren! Hoe was het met de kleine man? Nog steeds pas over 4 weken of hebben ze het weer vervroegd? Hoop dat alles goed was en de kleine nog lekker bij mamma mag blijven zitten ! Ik ben nog aan het werk tot 17 uur en dan ga ik lekker relaxen op de bank. Mijn vriend gaat uit eten met zijn werk dus die zal ik morgen wel weer zien. Komt film op net5 'remember me' ofzoiets dus ik denk dat ik die ga kijken en daarna lekker naar bed! Dan nog 5 dagen werken en jeeeej verlof !! Nog leuke plannen voor het weekend? Wij niet zoveel gelukkig. Zaterdag komen ouders van mijn vriend langs en gaan we even dingetjes halen bij de prenatal en 's morgens gaan we de nieuwe auto ophalen en dat was het volgens mij wel weer !!
Haha ja zit je toch in de buurt Ja en na vandaag voelt het allemaal heel echt! De controle was goed, zelfde verhaal zoals altijd haha het word waarschijnlijk wel een zware baby, naar schatting is ie nu 3 kilo en bij de bevalling 3800 gr. maar volgens de vk hoef ik me geen zorgen te maken over de bevalling want het zegt niks over of het moeilijk of makkelijk gaat Ik moet volgende week voor een normale controle komen, die week daarop weer een echo en waarschijnlijk de komende 2 weken daarna wat vaker voor een hartfilmpje. Het blijft op 4 weken, rond 13 september...een datum kon er nog niet geprikt worden omdat de meeste daarvoor al bevallen maar als ie zichzelf niet meld zullen we de 13e of daarna ons zoontje vast kunnen houden Ook is de kans er dat ie na de 36 weken zichzelf meld, schijnt normaal te zijn dus ik ben benieuwd! Volgende week in ieder geval mijn tas inpakken voor het geval dat. We hebben trouwens een leuke echo van zijn haar! We hebben blauw gelegen haha zal hem hier plaatsen. Lekker dat jullie dan 2 auto's hebben, hoef je geen rekening meer met elkaar te houden Ja inderdaad straks kan het niet meer dus we moeten er nog maar even van genieten Hoe was je avond? Was die zo relaxed als je in gedachten had? Jullie hebben weer wat leuke dingetjes in het vooruitzicht Ik ga niet zoveel doen, weer wat in huis en verder relaxen. Hopelijk kan ik na morgen alle stress van me af laten glijden en me volledig richten op wat er nog moet gebeuren.
Gelukkig was de controle goed. Liever hetzelfde verhaal dan weer iets anders ....!! Wow 3 kilo al? Kan je het niet nu al halen haha! Zegt inderdaad niets over de bevalling. Toevallig is de collega van mijn vriend afgelopen week bevallen van een zoontje die 3875 gram is en dat is ook allemaal goed gegaan ! Oh hoezo is dat normaal dan dat hij zich eerder meld? Ivm suiker? tjees maar als hij zich bij 36 weken al aanmeld dan heb je nog minder dan 2 weken toch? Spannend hoor!! Zijn haar?? Hij heeft dus al een flinke bos? Kon je dat helemaal zien joh, wat leuk!! Inderdaad fijn, 2 auto's zodat je kan gaan en staan waar je wilt. Morgen gaan we hem ophalen dus ben benieuwd! Avondje relaxen was niet geheel als gepland. Bleef bij mijn ouders eten maar beide broers van mijn vader waren er ook dus was al aardig wat alcohol doorheen gegaan dus beetje druk. Tegen 20 uur ging ik naar huis om lekker te gaan relaxen en film kijken maar werd voor half 9 aan de deur gebeld, mijn mams die ook even rust zocht haha en mijn vriend was ook al weer vroeg thuis van het uit eten maar goed, toch lekker de film gekeken, erg goede film vond ik. Maar eerder dat ik in bed lag was 23 uur en wilde eigenlijk de helft van de film lekker in bed kijken maar goed, vanavond maar weer relaxavondje inschakelen . Ik ga er zo vandoor, weekend vieren en dan volgende week nog 4 dagen werken, joehoe! Merk dat mijn lichaam er wel steeds meer klaar mee is. Kan niet zo lekker achter mijn bureau zitten waardoor mijn arm niet goed leunt op het bureau en ik dus last krijg van mijn schouder haha.... wordt tijd dat ik lekker met verlof ga! !! Heel fijn weekend, rust lekker uit en ontstress lekker!! Geniet ook nog even van de minder warme dagen want ik las dat het eind volgende week weer richting de 30 gaat :x!!
Hahah ik had eerst hetzelfde zeker toen ik hoorde hoe zwaar hij bij de bevalling kan zijn maar toen de vk mij vertelde dat het niks zei had ik zoiets van dan is het goed, kreeg al behoorlijk wat medelijden met mijn lichaam en wou ze gaan smeken om het nog eerder te doen hahah Weet niet waar dat mee te maken heeft maar er schijnen dus veel vrouwen te zijn die al voor de uitgerekende tijd of afspraak die gemaakt is bevallen.. Mijn vriend was ook een maand eerder vertelde hij en las op internet ook dat het kindje in die tijd eigenlijk alleen nog maar groeit maar inderdaad dan zou het zo maar kunnen zijn dat ik nog 2 weken heb, 2 tot 4 weken en aangezien ik over 2 weken toch vaker naar het zh moet komen wil ik de komende 2 weken helemaal klaar zijn met alles. Hopelijk kan ik die 2 laatste weekjes dan nog even bijkomen en blijft ie nog even zitten Ik ga alsnog even die echo toevoegen want dat ben ik natuurlijk weer vergeten! haha Bevalt de auto jullie? Wat jammer dat je avond niet geheel is verlopen zoals je wou, zelfs je moeder kwam de rust opzoeken hahah waren ze zo druk dan? Heeft je vriend het leuk gehad? Is het je wel gelukt om vrijdagavond een rustavondje te hebben? Word het ook niet vervelend voor je buik om de hele dag op een stoel te zitten? Nog 4 dagen en dan lekker vriiijjj Mijn weekend is heerlijk rustig verlopen, gisteren de hele middag buiten gezeten bij me vader en zijn vrouw en vandaag alleen maar geslapen hihi Me hoofd zit nog vol maar de rust is terug in mijn lichaam, vrijdag was ik helemaal ingestort door alles dus ben blij dat het gelukt is die rust terug te vinden, nu nog vast zien te houden Hoe was jouw weekend? Geen 30 graden he?! Dat wil ik echt niet *snik*