Wat te zien bij echo als je 6,5 week bent?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Meiski, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Hoi,

Komt vast allemaal goed :):) Als het goed is moet je lichaam het gewoon aan kunnen haha. Laatst is er in Duitsland een kindje van 6.2 kg geboren, ook op de natuurlijke weg :cool:!

Oja joh, ik dacht vaak dat de eerste altijd later kwam dan dan uitgerekende datum. Nou van mij mag ze ook wel komen hoor, ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet. Wordt nu ook elke keer wakker met kramp in mijn bil als ik op één kant lig dus wordt er ook niet beter op haha!

Jeetje he, nog 2-4 weken.. dat klinkt zooo snel pff :p!

Auto bevalt goed hoor, zo goed zelfs dat hij nu al bij de garage staat hahahaha... waarschijnlijk is de accu aan vervanging toe dus gaat lekker zo.

Weekend was lekker, vrijdag idd gerelaxt en zaterdag auto opgehaald en met schoonouders naar prenatal gereden. Mooi boxkleed gekocht en dus 's avonds de box in elkaar gezet en de ballonnen erin gedaan. Zondag lekker geluierd dus relax weekendje gehad.

Merk idd wel dat mijn lichaam het beetje zat is maar goed, nog 3,5 dag werken en dan heerlijk verlof!

Wat fijn dat je een rustig weekend hebt gehad en je voor jezelf de rust weer hebt gevonden. Erg belangrijk voor de kleine man!!

Nou wordt geen 30 maar vanaf woensdag wel warm... nog even volhouden want na het weekend wordt het weer wisselvallig met lage temperaturen!

Hoe is het verder met je?

2. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Goedemorgen,

Hoe gaat het met jou?

Het lijkt mij dat het allemaal moet kunnen, als 6 kilo eruit kan moet 4 kilo een makkie zijn :p
    Was dat dat kindje waarvan de moeder zwangerschapsdiabetes had maar het niet of te laat ontdekt was?
    Had laatst zoiets gelezen maar dacht dat dat kindje zelfs zwaarder was.

In mijn omgeving heb ik ook al een paar keer gehoord dat hun eerste kindje eerder kwam dus denk eigenlijk dat er geen touw aan vast te knopen is :p
    Als je geluk hebt komen ze wat eerder, heb je pech dan komen ze later :p
    Kramp in je bil zelfs haha heb je dat aan een kant of maakt dat niet uit?

Jij hebt nog 5 weken te gaan is ook snel!! Nog even en we hebben onze kindjes lekker in onze armen :D

Meen je niet! En er is niks gezegd erover door degene waarvan jullie hem hebben gekocht?

Kijken de katten al naar de box om? Hoe vind je het nu die er staat?

Wat niet gaat gaat niet hoor, gewoon doen wat je kan en anders hebben ze pech ;)

Ja vrijdag had ik echt zoiets van dit is niet goed, ik zat er zo enorm doorheen, huilbuien, geen honger, overgeven noem maar op dat was toch wel de druppel omdat ik me echt zorgen om de kleine ging maken.
    Ik ga vandaag de advocaat bellen en vragen of het verstandig is om me vriend te laten inschrijven zodat ik/wij de komende weken in ieder geval rust hebben en van me broer heb ik rust (even afkloppen).

Als het maar houdbaar is, dat hele warme mag lekker wegblijven.

Verder gaat het wel goed, vandaag even wat zaakjes regelen en de babykamer schoonmaken en me tas inpakken :)

3. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goodmorning!!

Hier gaat alles goed hoor :). Gisteravond weer zwangerschapscursus gehad en denk, ok even volhouden nog 3x haha :p.

Ja joh, zelfs een kindje van maar 2 kilo kan je helemaal laten uitscheuren dus het zegt allemaal niets ;):p;)!! Ja volgens mij is dat het verhaal ja, ze wisten niet dat ze suiker had.

Oh echt joh? Nou van mij mag ze ook wel eerder komen hoor haha! Nee echt alleen op de kant waar ik lig en dan wordt ik er van wakker en draai ik me naar de andere kant en wordt ik later weer wakker omdat ik daar last van heb. Beetje soort kramp/spierpijn gevoel.

Ja nog 5 weken :D:D Time flies... heb er zoveel zin in haha! Nog 3 dagen werken :cool::cool:!

Auto staat inmiddels weer gemaakt onder de carport. Was inderdaad de accu die verrot was en nu is vervangen. Nou zij weten van niets en dat kan ook wel want zoiets kan blijkbaar gewoon gebeuren. Tja wie spreekt de waarheid, maakt ook verder niet uit. Stuurde die man gister berichtje dat het gelukkig alleen de accu was en toen kreeg ik terug dat ze het wel heel toevallig vonden dat dat gebeurde na de verkoop, nee we lopen het uit onze duim te zuigen pff ;);)!!

Nou de katten kijken er (nog) niet echt naar om, gelukkig maar! Dus de ballonnen lijkt hun werk te doen haha. Nu nog afwachten natuurlijk hoe dat zal gaan als ze er eenmaal is maarja dat zien we dan wel.

Tja als ik dat zo lees lijkt het me wel handig om je vriend in te laten schrijven. Vroeg of laat komen ze daar toch wel achter toch? Je bent nu ook zwanger.

Hoe is het verder met je? Jij had toch ook een voorgevoel wanneer de kleine zou komen???

4. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Hey hey,

Hier even een kort berichtje, zal later nog even reageren.
    Ik ben vandaag opgenomen met zwangerschapsvergiftiging en een hoge bloeddruk...word ingeleid met 37 weken tenzij het noodzakelijk is om hem eerder te halen en zal waarschijnlijk tot die tijd in het zh blijven..hoop dat mijn bloeddruk nog een zakt en stabiel blijft dan zou ik misschien nog naar huis mogen.

Even een kleine update en zal later nog even op de rest reageren.

5. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, ik wilde nog een berichtje zetten met, goh je bent toch niet aan het bevallen :(...

Wat heftig zeg :( voelde je je opeens niet lekker? Wat vervelend dat je in het ziekenhuis moet blijven, heb je niet zoiets van, kan hij niet nu al komen of mag/kan dat niet? Je kleine man wordt natuurlijk streng in de gaten gehouden!
    Doe rustig aan met reageren en denk eerst aan jezelf ok... dat is het belangrijkste!!! Sterkte meis.......... xx

6. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Hahah ja dacht daarom even snel een berichtje te plaatsen hier :p

Eergister avond kreeg ik last van erge krampen, had toen het zh al gebeld maar die raadde aan om even een par dagen rustig aan te doen.
    'S nachts werd ik wakker van de pijn steeds en uiteindelijk merkte ik dat het wel heel snel achter elkaar kwam en had ik elke 4 minuten pijn dus toen maar weer het zh gebeld en moest ik vervolgens komen.
    Allerlei onderzoeken gedaan, bloeddruk te hoog en uit urineonderzoek bleek ik dan ook zwangerschapsvergiftiging te hebben...voornamelijk vanwege me bloeddruk ben op opgenomen, hoop dan ook van harte dat die weer snel goed is en zo blijft want dan kan ik nog naar huis.
    Ik had gevraagd of ze hem nu kunnen halen maar voor de 37 weken doen ze alleen in noodgevallen..anders kan ie problemen met z'n longetjes krijgen.

Hoe gaat het met jou? Bijna verlof hè of is het al zover? Ben even de dagen kwijt haha

7. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Hai Hai,

Sinds gisteren 21.23 uur zijn wij de trotse ouders van ons mannetje Rowan!!! :D

Eergister nacht werden de krampen erger maar het werd op oefenweeen gegooid en kreeg niks tegen de pijn.
    Gisterochtend kreeg ik te horen dat ik een milde versie zwangerschapsvergiftiging had en weer naar huis mocht maar omdat ik e slijmprop was verloren wouden ze nog even kijken en toen bleek dat ik 5 cm ontsluiting had!!
    Iedereen was verbaasd vooral omdat ik dus toch al flink weeeen had en toch zo rustig heb kunnen blijven.
    Voor ik het wist zat ik op 8 cm, al die tijd Zonder ruggenprik vreselijk! Mijn advies neem er 1 hèhè nou goed ruggenprik gehad mr de laatste 2 cm wouden maar niet... Vliezen doorgeprikt, wee opwekkers het hielp allemaal niet en de kleine kreeg het erg moeilijk en het was kantje boord maar met wat haast en hulp is hij gezond ter wereld gekomen :) ben ontzettend blij!

Als ik weer thuis ben stuur ik een foto en vertel ik nog wat meer

8. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    WOW gefeliciteerd meis, wat een verhaal.. ik zat net te denken, even kijken of ze al gereageerd heeft ;). Tjees meis, je bent gewoon mamma!! En je vriend natuurlijk pappa hihi.... Hoe is het met je? Voel je je weer wat beter? Wow 5 weken te vroeg dus, hoe gaat het met de kleine Rowan?

Wat een spannend verhaal, ik ben blij dat het goed is afgelopen. Moet je nog lang in het ziekenhuis blijven??

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!! Doe rustig aan... Ik zie de foto's :D:D wel een keer verschijnen als de rust is teruggekeerd...

9. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Hey hey,

Ik ben sinds vanmiddag weer thuis, kan ik eindelijk weer normaal reageren hier :p

Voor mijn bloeddruk heb ik medicijnen gekregen en die slaan aan, morgen weer even laten checken en denk dat ik dat de komende dagen nog wel even moet laten doen.
    Met Rowan gaat het over het algemeen wel goed, na alles wat hij heeft moeten doorstaan en nog steeds houd hij zich ontzettend sterk en gaat hij elke dag een stapje vooruit.
    Hij heeft een infuusje en krijgt glucose vanwege zijn suiker, inmiddels is die al 2 keer verlaagt en is zijn voeding al 2 keer verhoogd en tot nu toe houd hij zelf steeds zijn suiker stabiel en hoop dat ze het morgen weer kunnen veranderen.
    Vandaag zag ie wat geel en blijkt dat dat stofje wat hoog is, ligt nu onder een lamp en de arts gaat er vanuit dat dat genoeg is anders krijgt hij vannacht nog een bloedtransfusie maar ze ging er vanuit dat dat niet nodig zal zijn.
    Ik ben ontzettend trots op hem en kan niet wachten om hem thuis te hebben, ben zoooo verliefd!!
    Het is zo ontzettend mooi en gewoon niet in woorden uit te leggen!
    Ik voel me zo ontzettend gelukkig en zo compleet met mijn 2 mannen.

Hoe gaat het met jou?

10. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    Aaah wat een schatje!!! Snap dat je helemaal verliefd bent en wat goed dat de kleine man het zo goed doet. Ook goed om te horen dat het met jou nu ook weer beter gaat. Hebben ze gezegd hoe lang hij in het ziekenhuis moet blijven? Zal wel moeilijk zijn dat jij thuis bent en jullie kleine man er niet is. :(.

Hier gaat alles goed haha... Heb niets te klagen en alles gaat zijn gangetje. Controle bij VK had ik dinsdag en die zei dat het een mooi gemiddeld kindje gaat worden en alles zag er goed uit, ze is al aan het indalen dus dat is positief. Ben druk bezig in het huis en alles aan het wassen. Heb nu lijstje gemaakt wat ik nog moet hebben dus rij straks even naar de prenatal en ga daarna lunchen op mijn werk! Vanmiddag komt mijn zus terug uit Turkije dus die haal ik op en dan zit de dag er weer op... Nog 3,5 week te gaan, hopelijk geen 5,5 week want als ik jouw kleine zo zie wil ik mijn kleine meid ook zo graag zien hihi :):)....

Geniet er van meis!! Ik hoop dat hij snel lekker naar huis mag zodat hij heerlijk zijn mooie kamertje kan bekijken ;).

11. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Ja dat is wel moeilijk, compleet is het niet en je mist hem toch!
    Gelukkig kunnen we hem thuis via de webcam bekijken :D Even een belletje en dan doen ze de webcam een half uurtje/uurtje aan, we zijn de hele middag bij hem en savonds koekeloeren we nog even vanaf hier naar hem :p
    We mogen ook 24 uur per dag bellen om te vragen hoe het gaat enzo dus dat is ook heel fijn.
    Eergisteren zag ie geel maar reageerde op de lampen en is sinds gisteren ook daar vanaf, vanmorgen zouden ze nog even zijn waarde checken.
    Ze hebben wel wat extra onderzoekjes uitgevoerd om te kijken of er misschien andere redenen waren voor dat geel zien en ze kwamen op de scan tegen dat 2 werveltjes niet goed aansluiten op elkaar, hoeft niks ernstigs te zijn maar kan op een hart of nierproblem duiden, zijn hartje is goed en vandaag horen we de uitslag van de niertjes maar de arts gaat er vanuit dat er niks aan de hand is.
    1 infuusje is er ook al uit sinds gisteren en vandaag gaat ie waarschijnlijk helemaal van de glucose af :D
    Als alles goed verloopt en er geen onverwachte dingen gebeuren kunnen we hem morgen of zaterdag mee naar huis nemen :D
    Ik hoop het zo want ik wil hem echt heel graag hier hebben en lekker kunnen doen wat ik wil.

Goed om te horen dat het met jou en je meisje goed gaat!
    Ik zal heel hard voor je duimen dat je inderdaad niet langer hoeft, dit is echt het mooiste wat je kan meemaken! Je kan je niet voorstellen wat er straks over je heen gaat komen en dat is ook gewoon niet in woorden uit te leggen, het is geweldig in ieder geval!! :D

Heb je nog last van klachten of helemaal niet? Ben je lekker aan het genieten van je verlof trouwens? ;)

12. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Dag dames;)

kwam even kijken hoe het hier met jullie gaat;)

Chantal@ wauwww... Gefeliciteerd met jullie boy:D Rowan.. prachtige naam ook!!... wauww heerlijk jij hebt alles achter de rug.. en nu probere te genieten he.. en zelf weer aansterken!!

hier nog 6 wk te gaan tot datum, en kan eigenlijk al nie meer wachten:D

Meiski@ hoe gaat t bij jou? spannend allemaal he...

Hier gaan de kids morgen weer naar school, dus krijg iets meer tijd en te reageren en alles klaar te maken voor de beeb;).. kleertjes wassen enz.. de wieg is al op onze kamer (vrijdag gedaan) en we hebben in de vakantie druk geweest met van alles te schilderen, van grenen is alles nu wit, met donker gebeitst bovenblad echt geweldig;).. deze week rommelige week nog, vrijdag manlief jarig, en zaterdag ik zelf.. en tussendoor nog van alles doen:p..

dan eigenlijk ok nog ff shoppe over 4 wk trouwt mn schoonzusje en zwager en k mag voor allen nog klere kopen haha.. zelf heb k gelukkig al kleren alleen nog ff leuke schoenen/laarsjes.

13. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    Sorry Sorry Sorry dat ik even niets van mij heb laten horen. Ik zit niet meer zo vaak achter de laptop dus vergeet het elke keer :) sorry!!

@Chantal: meis hoe is het met je? En met de kleine Rowan? Is hij al lekker thuis?? Zijn jullie heerlijk aan het genieten met zijn 3-tjes? Je hebt wel super lekker weer, kan je lekker met hem naar buiten of mag dat nog niet?

@Krulletje: dat is een tijd geleden :). Hoe is het met jou? De tijd gaat snel he... nog 5 weken zeker? Lekker hoor....!! Ben je al met verlof (sorry ben het even kwijt).

Hier gaat alles goed, ze zit nog steeds heerlijk in mamma haar buik. Nog 2,5 week maar ze mag van mij nu wel komen hoor, pff ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet. Vanmorgen controle bij VK gehad en alles zag er weer prima uit. Blijf hangen op 9.5 kilo aangekomen dus dat is wel lekker.

Vrijdagavond zou ik met vriendinnetje bijkletsen en opeens stond mijn huis vol meiden die een babyshower hadden georganiseerd, echt vet lief en zo onverwachts, moest er helemaal van huilen haha! Zondag mijn eigen verjaardag gevierd dus het was een feestweekend hihi.
    Maandagavond bleef mijn neefje slapen en zijn we dinsdag naar de kermisoptocht geweest om naar zijn pappa en mamma te kijken en gisteren heerlijk gebbqt bij mijn ouders. Vandaag wordt het lekker warm dus ik blijf maar een dagje binnen en in de schaduw.

Slapen wordt wel steeds vervelender en heb nu ook het tunnelsyndroom in mijn handen ofzoiets maar dat verdwijnt weer zodra de kleine geboren is dus even volhouden!

Chantal, moedertje, ben je al helemaal gesetteld?? Hoe voel je je nu? Heb je nog meer mooie foto's van jullie kleine man :D:D

14. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Wat apart...heb helemaal geen bericht gehad van deze reacties.
    Dacht ga eens kijken of ik wel gereageerd had of misschien toch iets had gemist :p

@ Krulletje

Wat leuk om weer van je te horen en dat het allemaal goed gaat!
    Van harte gefeliciteerd met je man! En jij ook alvast! Word dus een feestweekend? ;)
    Hoe gaat het verder met je?

@ Meiski

Nog geen tekenen dat ze zich al eerder wilt melden?
    Trouwens onthoud dat je bij krampen toch even goed laat kijken he :p
    En wou je het nou met of zonder pijnstilling doen?

Sinds afgelopen zondag is onze man lekker thuis :D Gelukkig want hij was vrijdag verplaatst naar een andere afdeling waar ze helemaal niet goed voor hem zorgden dus ik wou hem eigenlijk al zaterdag meenemen want ik was in staat om die verpleegster aan haar haren over de afdeling heen te trekken.

Hij doet het goed al is het drinken nog steeds een probleem of naja probleem...het ziekenhuis deed moeilijk maar het consultatiebureau heeft zoiets van zo lang hij goed groeit, plast, poept, alert is etc. is het goed.
    Hij komt elke 3 uur voor zijn voeding en denk dat ie de fles van 3 uur snachts voorlopig ook nog niet gaat uitstellen :p
    Het is best wel vermoeiend zeker ook omdat we eigenlijk al 'op' waren voordat we hier thuis met hem begonnen maar aan de andere kant is het ook zo leuk en zo mooi :D
    We zijn ook al buiten geweest en dat vind ie helemaal geen probleem! Gister ben ik wel binnen gebleven, hij moet niet helemaal ingebakerd worden maar wel een beetje ingepakt en dat vind ik dan toch niet zo fijn met die warmte, leg hem nu ook af en toe zonder doekje om hem heen en langzaam lijkt hij er aan te wennen.
    Met mij gaat het verder wel goed, de hechtingen voel ik ook bijna niet meer en dat is wel erg fijn kan ik eindelijk weer zitten en staan zoals ik wil :p
    Ik geef je trouwens wel als tip mee om ook normaal maandverband in huis te halen (die voor de nacht ofzo) want dat kraamverbrand vond ikzelf totaal niet prettig...groot maar vooral hard...dus mocht jij dat ook hebben dan heb je dat alvast in huis!

Ik zal straks nog even apart een paar foto's van ons mannetje sturen :D

Hoe vind je het dat het allemaal zo dichtbij komt? Al spannend?

15. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Meer kon ik er niet uploaden :x haha

16. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Chantal@
    aachh wauwww wat een mooi manneke!.. geniet ervan joh..
    kan nu nie meer wachten tot t hier zo ver is;)

Verlof@ ja heb al sinds begin augustus vrij:D vakantie en verlof erachteraan. heerlijk hoor nu alles klaar maken voor de beeb.
    ook zijn we nog een sbegonnen met het verven van onze slaapkamer, bed kastjes enz.. maar t einde is weer in zicht alleen nog de kledingkast;) maar wel erg gaaf.

verder gaat t hier vrij goed, morge controle..ook een echo zo'n liggingsecho of groeiecho ofzo.. we zullen zien (uiteraard ga k de kans waarnemen om te kijken wat t word) wie weet weet ik het dan alsnog:p.
    verder weinig kwaaltjes, snachts last van kramp in benen, en t zitten op lange termijn word lastig, wat zeurende ribben/botten pijn. en zo af entoe nog harde buiken/ongi pijne.. maar ik mag echt niet klagen.. soms heb ik dagen zoveel energie, dak aan een stuk door, kasten uitmest dingen uitzoek en dan nog de meubels ga schuren en verven;)...

meiski@ jaja.. nog 5 weekjes.. t gaat zo mega hard joh.. k ben t op zich nog niet zat hoor, maar word nu ook wel erg nieuwsgierig;)

hier was t ind veel feest afgelopen dagen.. heerlijk verwonnen, met allerlei kado's interieurspullen decoratie, diner bonnen en andere leuke bonnen;) ...nu ff rustig over 3 week bruiloft van mn schoonzus en de dag erna de oudste hier jarig..

we houden t gewoon ff rustig nu;)... truste allemaal.. ik duik mn bedje in..:D

17. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Lekker bezig!
    Wat voor kleur hebben jullie gedaan?
    Lekker he al die energie?! Ik had het ook nog even voordat meneer zich kwam melden en heb daardoor nog even flink in huis schoon kunnen maken op tijd, mijn oma heeft de rest gedaan voor me terwijl ik in het ziekenhuis lag :)

Hoe was de echo? Heb je kunnen zien wat het word?
    Ik vind dat je het nog knap lang volhoud om dat niet te weten :p

Hoe is het met je werk afgelopen trouwens? Als ik me goed herinner zou je daar weggaan toch?

Nog even 2 leuke dingen in het vooruitzicht en dan mag de kleine komen? :p

18. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    Oooh wat een schatje!!!! :D:D:D.... helemaal leuk en wat een schattig koppie... snap dat je trots op hem bent!!

Hoe gaat het met je Chantal? Is Rowan alweer 2 weken joh, wat vliegt de tijd zeg! Al helemaal gewend aan het leven als pappa en mamma? Slaapt de kleine goed, heb je nog borstvoeding gegeven of toch bij de fles gehouden? Wat fin dat de kleine man lekker thuis is, op mijn verjaardag... Snap dat het vermoeiend is als alles zo plotseling en snel komt terwijl je zelf ook nog in een vermoeiende periode zat, wel nu een beetje bij kunnen tanken? Heb je een leuke kraamzorg? Die is ook al weer weg zeker? Is je vriend nog wel lekker vrij of inmiddels ook weer aan het werk?

@ Krulletje: wat fijn dat je nog energie hebt om leuke dingen te doen en je je verder buiten de normale klachten goed voelt. Hoe was de controle? Nog kunnen ontdekken welk geslacht er in je buikje groeit hihi??

Hier nog geen tekenen dat ze eruit wil hoor, had vanmorgen controle bij de VK en ben 1,5 kilo afgevallen en ze zei dat dat een teken kan zijn dat het niet lang meer duurt maarja tussen 'kan' en zeker weten zit natuurlijk een groot verschil dus we wachten nog even af. Nog een kleine 2 weken tot de uitgerekende datum en hoop toch wel dat ze zich een dezer dagen meldt bij ons :):). Ik wil thuis bevallen en het liefst ook zonder pijnstilling, dus we gaan het meemaken. Misschien meldt ze zich pas na 42 weken en moet ik alsnog naar het ziekenhuis. Ik hoop het niet.

19. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Een nieuwe poging om een bericht te sturen...om een of andere reden wou het niet lukken :(

Hoe gaat het met jullie?

Met Rowan en mij gaat het wel goed, Rowan drinkt steeds beter en hij krijgt nu ook 5 ml meer :) inmiddels zijn we al wat meer gewend als ouders, me vriend is sinds dinsdag weer aan het werk en het gaat me zonder hem ook aardig goed af :p het is ook wel lekker om weer een ritme te kunnen opbouwen en na de fles van 15.00 uur probeer ik zelf ook even te slapen :p
    Ik heb het bij de fles gehouden, om de boel weer op gang te kunnen krijgen zou ik heel intensief moeten gaan kolven.
    Kraamzorg is maar 1 dag geweest en dat was een gesprek, die maandag konden ze niet komen omdat de verloskunde al kwam en ik met Rowan naar het ziekenhuis moest, daar waren ze niet zo blij mee en was het van dan komen we dinsdag en sluiten we het meteen af...vind het niet zo erg want al die tijd doe je het al 'alleen' en ik was blij dat ik eindelijk thuis me gang kon gaan met Rowan, op mijn manier.

Is er al iets veranderd of nog steeds geen teken dat de kleine meid wilt komen?
    Zal voor je duimen dat ze niet later komt en je thuis kan bevallen.
    Spannend allemaal!! Ben zo nieuwsgierig wanneer ze zal komen :D

20. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Zo daar ben ik weer.

Schilderen@ roomwit..net van t echte witte af. Haha de kledingkast zijn we me bezig wel een heel werk maar Wor al wel mooi. Van de week heerlijk zitte maaie aan bekleding van de wieg...die is nu ook af..en s echt super mooi geworden..nu wachten op de vulling van de wieg:)

Controle@ alles was goed..nee ze konde t niet meer zien erg jammer maar goed nu gewoon 4 weekjes wachten haha..

Hoe is t met jullie roken? Hier was k er 3 maand vanaf tot we saamjes nachtje Duitsland ginge haha heerlijk op terrasjes met sigaretten..en nu nog bij t klussen...k weet t erg slecht maar t stoppe komt vanzelf wel weer:)

Goede zondag dames..

Deel Deze Pagina