Hoi meiden, ik was benieuwd naar jullie mening, denken jullie een meisje of jongen? en iemand vertelde mij dat het geslacht zich nu nog kan ontwikkelen tot iets anders is dat zo? deze echo is bij 16,5 week. liefs
Het onderste is het beentje met het bolletje erboven de navelstreng en daar een beetje rechts van het geslacht. Ik kijk even of ik een betere foto kan maken van de echo.
Ik denk een meisje. Maar tis wel heel erg ingezoomt op 1 van de bovenbeentjes toch? Durf t niet met zekerheid te zeggen omdat ik ook niet beide beentjes zie Ben beneiuwd naar beter plaatje
Hier zie je aan de bovenkant ook een beentje ( lichte kleur) net achter het " pijltje " is het geslacht te zien. Het rondje bolletje ervoor is de navelstreng.. Hopelijk is deze foto wat duidelijker.. Ik heb een nieuwe laptop en kan het printscreen knopje niet vinden haha dus moet met de telefoon een foto van de laptop maken vandaar.
ik denk idd ook een jongen daar ik een steeltje en twee balletjes lijk te zien wat heeft zij verteld dan??
Ik heb er weinig verstand van maar als ik je echo goed "lees" denk ik een jongen. Weet je het zelf ook?
Nee hoor blijf bij een meid. Bij jongen steekt t meer uit langs t beentje bij dit kindje stopt t geslacht bij de bovenbeen al.
Heb even getekend wat ik bedoelde. Ik zie daar toch duidelijk een jongetje in, maar goed mss lijkt het op andere beelden anders?
Ik heb nog even lopen klungelen met mijn laptop en nu deze foto duidelijker gekregen.. misschien dat jullie het hierop beter zien haha wat een gedoe he techniek..
zoals wondertjenr2 het tekende zag ik het ook, maar nu je de pottyshot hebt neergezet zeg ik overduidelijk een Meisje..... precies als bij onze dochter,,, haha lekker twee van zulke foto's ga je toch bijna twijfelen aan de uitslag, 100% zeker een meisje