Wat te zien op echo van 5 weken?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Wendieh, 9 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.830
    14.158
    113
    Wij gingen voor de eerste echo ook rond de 6 weken geloof ik en werden er voor gewaarschuwd dat er mogelijk niets te zien zou zijn. Klopte ook wel, ik was minder ver dan verwacht. Paar weken later terugkomen en zei ze al "misschien(!) kunnen we het hartje zien maar dat is heel afhankelijk hoe ver je bent. Dus niet schrikken als je niets ziet, dat hoeft nog niks te betekenen op dit moment". Hartje was toen al te zien (met hele nauwkeurige aanwijzingen waar we op moesten letten zo klein en snel als t gaat).

    Geloof pas met de derde echo dat we dr hartje hoorde. Mijn uitgerekende datum is 3x bijgesteld overigens. Dus ben benieuwd wat t dit keer wordt.
     
  2. Wendieh

    Wendieh Lid

    5 apr 2018
    21
    3
    3
    Vrouw
    Thanks allemaal! Ik weet dat je niet veel meer kunt doen als afwachten maar is soms best frustrerend .

    Aankomende maandag mag ik weer terug voor een echo dus we gaan het zien.
    Merk dat ik er rustiger onder ben als de vorige keer toen kwam het als een klap dat het een leeg vruchtzakje was. Ik ben voor mijzelf nu meer voorbereid dat het eventueel nog fout kan gaan..

    Vooralsnog zijn er geen verontrustende signalen.. behalve dat ik echt totaal geen symptomen heb.. niet misselijk, geen zere borsten. Daar kun je ook weer onzeker van worden.. pfffffff.. Alleen ietswat last van mijn darmen..
     
  3. Noukie1981

    Noukie1981 Actief lid

    31 mei 2012
    138
    0
    16
    Administratief mdw.
    Hoi wendieh

    Wat een onzekerheid.
    Hoe is het vandaag gegaan??
     
  4. Wendieh

    Wendieh Lid

    5 apr 2018
    21
    3
    3
    Vrouw
    Allee is helemaal goed! We hebben een hartje gezien en vruchtje was 7,4 mm en ik ben 6.4 weken. Wel 3 dagen minder als ik zelf dacht...en ik kan er niet ver naast zitten ( 3 okt laatst ongesteld, 14 okt positieve ovulateitest en 28 okt positieve zwangerschapstest). Ik dacht zelf dat ik 6.6 of 7 weken zwanger was. Maar goed het is nog zo klein dus hopelijk bij de volgende echo alles nog steeds goed..
     
    Vero0504 en Simmy vinden dit leuk.
  5. Noukie1981

    Noukie1981 Actief lid

    31 mei 2012
    138
    0
    16
    Administratief mdw.
    Oh wat fijn om te lezen.
    Hoop dat alles verder helemaal goed gaat,en deze zwangerschap verloopt zoals gehoopt.
     

Deel Deze Pagina