Buikpijn en achternaam?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mexico, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexico

    mexico Actief lid

    2 mrt 2007
    340
    0
    0
    Ik heb twee vraagjes.

    Ik heb sinds gister avond steeds last van buikpijn , niet harde buiken dat heb ik al heel lang maar dan gewoon buikpijn en dan beetje buikpijn net als of ik ongesteld moet worden. Wat kan dit zijn?

    Ik las in de prive een stukje over een bekende nl die een baby kreeg en die vertelde dat je tegenwoordig je kindje allebij je achternamen kan geven. Weet iemand of dit echt zo is en hoe werkt dat?


    xxx
     
  2. Patriciaa

    Patriciaa Actief lid

    28 jun 2006
    467
    0
    0
    Gelderland
    Hallo,

    Met je eerste vraag durf ik je geen antwoord te geven (misschien bandenpijn dat je kindje indaald?)maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen.

    Je tweede vraag kan idd dit moet je regelen bij de gemeente nog voor de geboorte geloof ik omdat het goed gekeurd moet worden.
    Weet alleen niet of het geld kost maar je kan altijd even bellen om informatie te vragen daar.
    Succes nog met je zwangerschap!

    Groetjes,
    Patricia
     
  3. mexico

    mexico Actief lid

    2 mrt 2007
    340
    0
    0
    Ok , dan ga ik dat morge maar eens even doen we hebben wel een erkenning gedaan omdat we niet getrouwd zijn. En daar moesten we kiezen maar ik wist niet dat je alle 2 de achternamen mocht gebruiken.

    xxx
     
  4. Premama

    Premama Actief lid

    19 jul 2007
    466
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik weet niet wat voor soort buikpijn je hebt, maar zelf had ik laatst buikpijn bovenin mijn buiken, net onder mijn ribben. De dokter zei dat dit waarschijnlijk een geirriteerde maag of dikke darm was. Voor mijn maag moest ik melk drinken (vanillevla kreeg ik ook als tip) en venkelthee om mijn darmen rustig te houden.

    Hopelijk heb je er wat aan!
     
  5. Mirelle

    Mirelle Actief lid

    11 dec 2006
    469
    0
    0
    Oss
    Ja mag ook niet alle twee de achter namen gebruiken.
    Het is of die van de vader, of die van de moeder.
    Wil je dat na de erkenning nog veranderen dan moet de rechter daar over beslissen en dat kost geld.

    Groetjes, Mirelle.
     

Deel Deze Pagina