Embryo in baarmoederhals?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Rouge, 31 aug 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rouge

Rouge Fanatiek lid

14 nov 2022
    1.705
    1.219
    113
    Fotograaf
    Vanochtend wat rood bloedverlies na ontlasting ( gebruik ook bloed verdunners). Gebeld Even overlegd, mocht om half 11 komen voor een echo ipv half drie waar de eerste echo al stond.

Zwangerschap was met echo buiten af duidelijk te zien alleen de kleine niet dus inwendig, lang zoeken... nog iemand erbij uiteindelijk gevonden....

Het hartje klopt, opgemeten komt overeen met m'n berekening niks raars...

Alleen dan...dat de kleine hoogstwaarschijnlijk in baarmoederhals zit.
    Wie heeft hier ervaring mee want kan niets vinden. Ze gaf aan dat de kansen klein zijn op goede afloop.

Ze wilt second opinion van gyn maar die zat in spoedgeval en moet ik wachten ( snap ik) dus wacht nu op telefoontje dat ik kan komen

2. Minimensje83

Minimensje83 Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.757
    1.067
    113
    Vrouw
    :( in baarmoederhals is heel zeldzaam maar ook dat noem je een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en dat kan dus eigenlijk niet goed gaan want daar kan het niet groeien. Ik hoop van harte dat de gyn straks toch een net ander beeld heeft ..

3. WinBel

WinBel Actief lid

5 mei 2023
    257
    332
    63
    Vrouw
    Ik heb hier nog nooit van gehoord, maar ik wil je wel veel sterkte wensen zo bij de gyn! Hopelijk is het verkeerd gezien

4. Rouge

Rouge Fanatiek lid

14 nov 2022
    1.705
    1.219
    113
    Fotograaf
    Dankjulliewel. Ik had er ook nog nooit van gehoord kan ook niets vinden.
    Maar idd mijn eerste reactie was ook dus erg.
    Half twee bij de gyn melden ik ga maar van t ergste uit

5. Beay

Beay Bekend lid

29 jul 2019
    778
    585
    93
    Vrouw
    Ja ik had ook een grens geval met Baby B! Hoog cervicaal noemde ze het. Het hangt er vanaf of het nog net de grens baarmoeder is, of toch net de grens baarmoedermond. Als het ook maar 10% baarmoeder is, kan de vruchtzak zich nog omhoog werken. Mij 2e echo was baby B al wat meer naar boven verplaatst. Het komt zelden voor. Wat een spanning zul je nu voelen. Sterkte met de wachtperiode!

6. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83

Hoe is het afgelopen?

Deel Deze Pagina