Ik ben nu 5wk 1 dag zwanger..en ik merk zo weinig! ik weet dat ik blij moet zijn (en ben ik ook, voornamelijk dat ik niet misselijk ben!) maar herkennen meer mensen dat? Ik ben alleen 's middags moe, heb heeeel iets gevoelige tepels en heb wat kleine puistjes op m'n decollete. Verder niks, nada! Kan dat een slecht teken zijn? Gister nog een test gedaan, en die 's nog steeds positief moet ik gewoon blij zijn met weinig klachten? Of is het nog een beetje vroeg om al van alles te voelen?
Niks aan de hand, gewoon lekker genieten en blij zijn dat je weinig kwaaltjes hebt. Bovendien steekt de ergste, misselijkheid, vaak pas vanaf week 6 de kop op Ik ben zelf nu bijna 15 weken en tot nu toe geen kwaaltjes gehad op wat krampjes, gevoelige borsten en moeheid na...
Grappig: toen ik 5 weken zwanger was voelde ik me net als jij. Ik had al ruim voor m'n NOD last van gevoelige tepels en kreeg al heel snel puistjes (al zijn het meer blaasjes). Pas vanaf een week of 8 kwam de misselijkheid. Dus niet (of juist wel) gevreesd: je gaat het straks nog wel merken
Ik herken je gevoel wel hoor. Ik ben nu 4,5 week zwanger en heb eigenlijk ook amper kwaaltjes. Soms een beetje vermoeidheid maar that´s it. Ben hierdoor ook wel wat onzeker, ook vanwege de 2 miskramen die ik eerder heb gehad. Maar heb inderdaad ook gelezen dat kwaaltjes ook pas vanaf een week of 6 komen...dus ik wacht maar rustig af
Hier ruim 7 weken en tis een gaan en komen van symptoompjes. Je druk maken heeft geen zin. Gewoon gezond leven en de natuur zijn werk laten doen!
Ik heb tot op heden heel weinig kwaaltjes. Wel moe dat wel. Misselijk ben ik niet echt geweest, vindt alleen sommige geuren minder fijn, maar ben niet echt misselijk geweest. Gevoelige borsten gehad, maar die zijn nu ook al een stuk minder gevoelig. En idd wat meer kleine puistjes op de borst. Dus misschien hebben we gewoon mazzel met weinig kwalen en worden we helemaal niet misselijk..
Bedankt voor jullie reacties! Ik hoop inderdaad dat de misselijkheid mijn deurtje voorbij gaat. We zien wel hoe het gaat. Ben erg benieuwd naar de eerste echo maar dat duurt nog 3 wk. Fijne zwangerschap allemaal!!
Hier ook zo goed als geen klachten, het maakt mij ook wat onzeker, maar aan de andere kant denk ik: je kan ook zwanger zijn zonder klachten. Alleen bij onze oudste was ik echt flink misselijk s morgens, dan ga je er gelijk vanuit dat dit nu ook zo moet zijn, maar ik probeer er wel al een beetje van te genieten. Alhoewel dat pas echt gaat lukken als ik over 2 weken een kloppend hartje heb gezien en we het aan onze familie gaan vertellen
Ik ken je gevoel, had dat de eerste paar weken ook.. nou, sinds gister is de misselijkheid er hoor! Niet heel heftig maar het is de b hele dag aanwezig pfff... ik denk dat het dus nog komt. Maar ook zonde r kwalen hoeft er niks aan dev hand te zijn. Geniet er maar van!
Ik heb precies hetzelfde! Gevoelige tepels (branden soms m'n BH bijna uit) en 's middags wat vermoeid, maar verder ook helemaal niks! En heb een paar dagen geleden ook nog een test gedaan, haha. We moeten idd blij zijn! Het kan ook allemaal nog komen.
Hier 20 weken zwanger en ook geen kwaaltjes gehad. Op een klein beetje vermoeidheid na... Het heeft me in het begin ook heel onzeker gemaakt, maar als je je 1e echo hebt gehad, wordt dit waarschijnlijk al een stuk minder!
Hier op het moment ook weinig klachten (meer). Maakt toch wel behoorlijk onzeker. Wel moe en bepaald eten smaakt raar, maar daar houdt het dan ook echt wel mee op. Eerder had ik nog pijnlijke borsten, gevoelige tepels en opgeblazen darmen buik. Wel nog chagrijnig genoeg hahaha.
Ik ben ook net zwanger en voel helemaal niets, ben er wel onzeker door. Vandaag nog maar een test gedaan, die was wel duidelijk donkerder dan de eerste test.
Ik ben inmiddels behoorlijk misselijk en geef aardig over! Helaas gaat dit soms een hele dag door Wens dat ik soms niks voelde
Ik kan vandaag melden dat weinig kwalen echt niks betekenen. Vandaag weer een echo gehad en alles was perfect. Sommige kwalen zijn bij mij ook afgenomen. Dus ik zou zeggen geniet..!!! Ga ik ook proberen te doen..
Je mag inderdaad blij zijn met zo weinig klachten .. Ik heb wat dat betreft tot nu toe ook geen kwaaltjes gehad qua misselijkheid enz.
wat goed om te kunnen lezen dat er meer mensen zijn zonder kwaaltjes. Had tot vorige week nog last van gevoelige borsten, maar dat neemt nu sterk af en de onzekerheid slaat toe.