Hallo dames, ik zit nu 3 dagen voor mijn nod. Hier heb ik last van: Al dagen lang niet in slaap kunnen komen en licht slapen Steekjes in borst en jeuk Het aldoor koud hebben Witte afscheiding Komt dit iemand bekend voor?
Het kan maar hoeft niets te zijn. Ik heb het zowel tijdens mijn zwangerschap gehad, als in de periode dat we voor een kindje gingen en ik op alle symptomen lette. Je zal nog drie daagjes geduld moeten uitoefenen. Moeilijk hé
Ik ben er vandaag achtergekomen dat ik zwanger ben, en ik werd ook wel eens snachts wakker, last van mijn hoofd en een drukkend vaag gevoel in mijn buik. Gister had ik het erg koud opeens en witte afscheiding heb ik altijd al wel gehad. Maar verder voel ik nog niks. Als ik jou was zou het even zo laten en afwachten. Ik hoop natuurlijk voor je dat het zo is! maar de lichaam kan je heel erg voor de gek houden!
Thanx girls..ja idd geduld hebben. Vooral die jeukende borsten spelen op...en last van winderigheid hahaha! Bij mijn zoon wist ik het door brandende tepels en een ballonnetje gevoel in m'n buik...zijn de symptomen vaak hetzelfde voor zover jullie weten?
Bij mij niet. Bij de eerste veel buikpijn gehad, pijn en jeuk aan borsten, iets of wat vage misselijkheid, ... Bij de tweede niets, helemaal niets... Het blijft altijd gissen en gokken tot nod