als ik de bovente foto aan hou...ik zie een meisje maar de onder foto is onduidelijk...want je ziet van alles ook aan de zijkant van baarmoeder kan goed zijn dat ik mis
Ja dat klopt, dat is mijn placenta met een verdikking... rechts is mijn placenta en links zie je twee billen en beentjes....met een piemeltje of niet.....
ik denk toch een meisje eerder.... hadden niet vertelt bij de echo ? of zaten ze ook al twijfelen maar ik gok voor een meisje ... want ik zie ook trouwens 3 streepjes . maar hoopelijk zit ik niet naast.... (ik heb zelf een dochtertje) en bij haar kon je ook goed zien 3 streepjes en mog ik naast zitten dan negeer mijn antwoord maar su6!
Toen wilde we het niet weten, maar nu we deze foto's gezien hebben op de cd die we meekregen zijn we zo nieuwsgierig geworden! Dank je wel.
hihih snap ik dat je nieuwschierig bent.... ik wil sowie zo weten wat word ik wort al gek als ik aan denk om niet kunnen weten maar ben nog maar 14 bijna 15 weekjes hihih bij me dochtertje wisten we ook al wat ging worden maar niet iedereen aleen famillie maar bij de tweeling mag iedereen weten want dan kunnen ze rekening houden ... miss bij de volgende afspraak bij echo kunde nog een keertje vragen om kijken ...
als jullie niet wouden weten dan zetten ze het ook bewust niet in beeld zie nergens een piemeltje uitsteken dat zag ik bij mijne wel duidelijk op foto 1 zie ik streepjes mocht t geslacht.zichtbaar zijn dan denk ik meisje
Bij nader inzien.. kweet nu waar ik kijken moet ik zeg ook meisje. . Beetje makkelijk gezegd nu natuurlijk haha
haha springs heb met beide nu gezien maar bij me dochter zag ik t in begin ook niet bij TS zie ik t wel
Ben benieuwd of het inderdaad een meisje is. De verloskundige moest deze foto maken omdat mijn placenta heel laag ligt en voor mij gevoel kijk je precies tussen de beentjes, maar ik weet niet waar ik op moet letten maar inmiddels wel erg nieuwsgierig geworden