De laatste tijd ben ik elke week erg heftig ongesteld... kan het door stress komen? of moet ik echt naar de dokter? wie heeft het ook?
En daarvoor er nooit last van gehad? Het lijkt me in ieder geval ernstig ongemakkelijk, daar wil je toch zo snel mogelijk vanaf zijn. Dat zou voor mij al motivatie genoeg zijn om mijn huisarts te vragen er wat aan te doen.
Is het echte menstruatie? Of heb je doorbloedingen? Gebruik je anticonceptie? Ik kon na mijn zwangerschap opeens niet goed meer tegen de pil, en kreeg om de haverklap doorbloedingen. Mijn gyn zei dat het idd door de pil kan komen (ben nu ook mee gestopt), maar heeft wel een uitstrijkje en een echo gemaakt voor alle zekerheid.
hey adi ja ik gebruik yasmin de pil.. het is echt donkerrood bloed en heel heftig soms is er geen plek op de maandverband ( sorry voor ranzige details)
ja maar ik heb een rare ha , de laatste keer toen ik daar was vroeg hij waarom ik steeds overal last van had, dus nu durf ik niet meer om er heen te gaan. Of anders vraag ik om een vrouwelijke andere arts
Rare huisarts! Ik zou voor de zekerheid wel even langs gaan, maart het kan heel goed door je pil komen, de yasmin is een heel lichte pil volgens mij, dan hebben meer mensen laat vaak tussentijdse bloedingen. Had ik zelf bijvoorbeeld ook met erazette en microgynon.
Even naar je ha gaan en een uitstrijkje plus echo laten maken. Laat ook even nakijken dat je geen bloedarmoede hebt opgelopen van het vele langdurige bloedverlies! En ik zou zeker stoppen met deze pil, hopelijk kan je huisarts/gyn je hierover adviseren. Sterkte meid.
ga naar een andere huisarts,je moet je wel serieus genomen voelen, en ik vind zeker met dit soort dingen,daar praat je meestal al niet zo maar over.. ik heb hier zelf de laatste tijd ook nogal problemen met ongesteldheid,ik ben nog maar 14 dagen schoon (zoals ik het noem) en dan 12 dagen ongi en de tijd er tussen word steeds korter. ik heb een mirena spiraal ik moet ook naar de ha maar hij is tot 6 sept op vakantie dus ik wacht even tot hij terug is. succes meid en gewoon even gaan!
Ik had het ook (niet heftig) en kwam bij mij door mn spiraal (ook hormonen) uitstrijkje en echo waren goed. Spriaal verwijderd en nergens meer last van.
Ook ik ben hier bekend mee geweest. Ben van de marvelon naar de mcroginon pil gegaan en nog bleef het. Moest toen naar de gyn en die zei dat het heel goed kan dat je ineens niet meer tegen de pil kunt. Ik ben toen van de pil overgestapt op de nuvaring. Dit heeft als voordeel (aldus de gyn) dat het gelijdelijk hormonrn afscheid en de pil is 1x per dag een 'bonk' hormoon tegelijk. Nadat ik was overgestapt nooit meer ergens last van gehad. Dit was trouwens wel al voor mijn zwangerschappen, dus in hoeverre dat er mee te maken heeft weet ik niet.
Ik had het ook en volgens de huisarts kwam het doordat ik de pil al zo lang slikte. Je baarmoederslijmvlies wordt dunner en gaat sneller bloeden.
ik had dit ook en meost toen veranderen van pil soort, toen was het weer goed. heb het gehad toen ik een jaar of 15 was en later tussen de 2 zwangerschappen in. ik ken ook iemand die dus last van bloedingen had en dit bleken polypen