Titel maakt het al duidelijk denk Normaal hingen ze hier aan de huiskamerdeur,maar we hebben nu nieuwe deuren met glas dus dat is geen optie meer.Hangen nu op de keukenkastjes maar vind ik eigenlijk te rommelig. Dacht aan iets van een memobord ofzo. maar zou daar wel graag voorbeeldjes van willen zien om te zien of dat ook echt leuk is. Alvast bedankt !
Op de deur van de trapkast, deur van koelkast en vriezer en soms hangt ze nog wat op aan dressoir of tv meubel
de kwantum heeft leuke memoborden. Hangt bij ons op de muur in de keuken en daaraan de tekeningen en knutsels. Memoborden: MEMOBORD LAISSY 48 CM voor 12,00 | Koop online bij Kwantum.nl Memoborden: MEMOBORD LAUBIES GRIJS/46X46 voor 17,00 | Koop online bij Kwantum.nl
Hier hangt het aan de wcdeur dus als ik op de wc zit, kan ik tegelijkertijd allerlei kunstwerkjes van dochterlief bewonderen
Hmm wij hebben een muurbreed glazen memobord... (Die van de Ikea.. 3x3 borden) en op de randen zitten klemmen met foto's en tekeningen (en het bezorgmenu van de Chinees dus) Even geen foto bij de hand eigenlijk
Ik heb de hele wc versierd met allerlei tekeningen, dit doe ik omdat ik ze niet in mijn huiskamer/ keuken wil hebben hangen.
Ik heb dit idee ooit eens gevonden op Pinterest. Vond ik erg leuk, zo kan je er een wisselcollectie van maken. Heeft je kind een speciaal plekje voor de knutsels, en blijft het nog een beetje opgeruimd
Ik vind hem hele mooi... Maar met kind op een kunstzinnige school.. Kan ik beter 6 van die rekjes maken dan
Wij hebben het aan de koelkast hangen, maar ik hang niet alles op wat hij maakt, als ik dat namelijk moet doen dan kan ik mijn kamer wel behangen, alleen de moed/vader dag frutsels hang ik op of als hij speciaal een tekening heeft gemaakt maar echt niet alle werkjes.
Hier op de koelkast (Amerikaanse dus dubbele deur) en op de woonkamerdeur maar ook lang niet alles hoor
Wij hebben de tekeningen of aan de verwarming hangen (gladde strakke designradiator die hoogkant hangt) of in een lijst op de fotomuur.
Op het memobord in de keuken. Als het volgende werkje erin komt, gaat de vorige in de werkjesdoos. De mooiste gaan aan het eind van het jaar in een map, de rest gaat foetsie. Las ook eens ergens dat je er foto's van kunt maken, die nemen minder ruimte in. Maar als je er echt meerdere op wilt hangen: - wc-deur - trapkast - groot prikbord in de keuken of in de hal - in de trapopgang - bijkeuken - en de allermooiste inlijsten en in de woonkamer
Hier bracht Sinterklaas een allerlaardigste tekenmap om de mooiste tekeningen in te bewaren. Daar gaan ze dus heen als ze van het bord af gaan. Mijn moederdagkado zit er ook in trouwens: een pannenlap.
Op het prikbord, koelastdeur, op de plank boven de haard, en op haar knutseltafel... Binnenkort maar eens naar een ander systeem kijken
hier gaan tekeningen op de koelkast... de echte mooie dan. die met maar 2 strepen liggen 1 dag op tafel en gaan savonds bij oud papier de echte knutsels zet ik op de sierkachel ( in de zomer als de waakvlam uit is) of op de vensterbank of net waar. na poosje gaan ze of in de bewaarkist of weg
Bedankt voor de reacties. Saskia, even zo'n glazen bord van Ikea opgezocht. Idd wel strak. Zou misschien ook met een plakbandje er op kunnen ipv klemmen A1988. Zo'n idee is idd ook erg leuk ! Voor Elin zou dat nog wel kunnen, maar Levi die is nogal van het kleuren en komt bijna 3x per week met een werkje thuis ( hang deze niet altijd op hoor ). Dus zou dan wel heel wat bordjes nodig hebben. Trappengat etc is niet echt een optie meer.Hadden een open trap maar die heeft mijn man net dichtgemaakt. Hele beneden etage heeft nieuwe deuren en vind het eigenlijk wel zonde om deze al onder te plakken. Koelkast is helaas geen optie.is niet heel groot en Elin trekt ze er af om ze door midden te scheuren Prikbord klinkt op zich ook niet verkeerd. Zal dat mooi blijven als je het verft ? Vind de normale prikbordkleur nou niet echt mooi. Zeurdoos he Maar zijn stapje voor stapje bezig om ons huis weer van ons te maken ipv de kinderen en willen het wat strakker en meer sfeer.
Her en der eigenlijk. Maar ik heb ook een grote lantaarn waar ik van alles in heb staan. Die staat in de keuken op tafel. Er zitten wat kleinere frutsels in. Gevonden steentjes, veertjes, kleine knutsels. Erg leuk eigenlijk. Het was niet eens een idee, het ontstond. Hij stond leeg te zijn en is best groot en meestal heb ik er bloemen in staan. Maar ik moest even wat kwijt en het kwam daarin terecht. En toen dacht ik; oh.. wat leuk. Een kleine vitrinekast
Wij gebruiken de keuken als expositieruimte... De kinderen weten ook dat als deze 'vol' is er ruimte gemaakt moet worden (keuzes maken). Daarnaast gaan we een expositieding maken in de kinderhoek (straks met 3 kinderen hebben we aan de keuken echt niet genoeg ruimte meer). En daar mogen dan de echt super mooie dingen (kinderhoek is aan de woonkamer) Ik vind Leah's artwork ding een heel leuk idee. Van de tekeningen die de keuken niet halen of van de muur afmoeten om ruimte te maken maak ik foto's Ook maken we van de andere tekeningen inpakpapier voor kadootjes (wordt super op gereageerd) en soms boekjes (twee gaatjes, leuk lintje) om kado te geven aan grootouders of naar het plaatselijke bejaardentehuis. Wij hebben zo'n glazenbord van IKEA maar als 'whiteboard' (we houden hier onze kalender en boodschappen op bij) super handig. Voor meerdere tekeningen is nauwelijks ruimte.