Ga lekker rustig aan boodschappen doen en heerlijk koken als je op gas kookt. Heb je je eigen thuisetentje. In de tuin met een boek op je ipad of ereader of telefoon. Wifi doet het tenslotte ook niet want die heeft geen stroom. Ga lekker shoppen en op een terrasje zitten. Kom op zeg als je om 9 uur je bed uit komt rustig aan aankleed en optut zit je misschien twee uur zonder stroom. Makkelijk te doen.
Baby's zijn ook kinderen ok die dingen kunnen saai zijn alleen maar heb je niet een vriendin die gezellig mee kan gaan? Of je gaat je vier uur afvragen wat je kan gaan doen en tegen de tijd dat je het weet heb je weer stroom
Flesje au bain marie op het gas verwarming kan ook gewoon hoor (tenzij je geen gasfornuis hebt)... Zoveel mensen die niet eens een magnetron hebben.
Was slechts een voorbeeld omdat ts een stroomstoring met kinderen makkelijker vindt dan zonder. Waarmee ik dus wou laten zien dat je dan meer rompslomp hebt om over na te denken. Snap dat je een flesje anders ook warm kan maken
Dit zou ik sowieso doen. Straks na je bevalling ga je daar no way nog tijd voor hebben en als nu toch de boel gaat staan ontdooien.... Vooraf even regelen dat de inhoud ergens heen kan en dan ben je van deze klus voorlopig af Erg fijn, als je straks met je kleintje zit Verder zou ik lekker opruimen, ordenen, enz. Of op visite bij iemand.
Ik dacht dat je dit topic had geopend voor je entertainment.. daar doe ik toch leuk aan mee. Het zegt inderdaad wel iets over mij.. ik heb er geen enkel probleem mee om mezelf te amuzeren en heb daar geen electrisch apparaat voor nodig en als ik al bedenk 'wat zou ik nu eens gaan doen' heb ik geen groep wildvreemde vrouwen nodig om met me mee te denken. Dit is inderdaad een vreemd topic en "direct" daar iemand op aanspreken.. ik deed dat in mijn 5e reactie.. niet bepaald direct... Je hoeft er ook niet met me uit te komen hoor.... Oja, uh.. nagedacht (niet hoeven piekeren).. ja, ik vind je raar.