ik hoor mijn kindjes giechelen, kijk om het hoekje en zie dat mijn driejarige dochtertje met haar lievelingspopje (zo'n stinkend slaapspookje dat heilig is) in het gezicht van mijn zoontje (1.5) aan het kriebelen is. En hij ligt helemaal dubbel.... Dan word ik helemaal warm van binnen.
Hiervan...deze foto is gemaakt op het KDV van mn twee poepies. Dit zijn gewoon mijn allesjes...ze zorgen elke dag voor vele glimlachjes op mijn gezicht
Eva en Lisa die vanochtend samen met de leuk en leerzaam stad van Little people aan het spelen waren.
Zal je vast leuk vinden om te lezen dat je foto mij ook spontaan liet glimlachen. Bijzonder hè zo'n echo! Geniet van je zwangerschap
O ik smelt en lach als mijn dochtertje die reclame van Ushi en Loesie ziet. Dan zegt ze loesie jaja jahoor maar dan ook op zijn Amsterdams en we zijn Zeeuwen. Oooooooo dan kom ik niet meer bij ze is 22 maandjes zo klein. Maar ik moet wel zeggen jammer dat ik zo ver weg van het film gebeuren woon want ze is echt een geboren acteurtje ze geniet zo van dat spelen met rollen.
Up! De sneak preview van dvd van huwelijk van mijn zus (gisteren) die mijn man aan het editten is. Zo mooi!
Mijn dochtertje die naar mij toe komt en een kusje op mijn buik geeft en hay baby en love you zegt.. Ahhhhh *smelt* Zoooo lief!!
De kleine die de raarste gezichtjes trekt en als ze lacht ze tegelijkertijd met haar mondje gaat bewegen, geluidjes maakt en haar 2 onder tandjes tevoorschijn komen gewoon het hele gezichtje dat tovert een glimlach op mijn gezicht!
Dat ik vandaag vn me werk kwam en me man rozen op tafel had neergezet, En me dochter volgens mij al mama zegt(of het was een toeval)
Nadat mijn man vandaag mijn zoon door een moeilijk level van zijn Wall-E WII spel had geholpen hoorde ik vanuit de kamer de opmerking (ik stond in de keuken); "Jeetje pap, soms ben je bèst wel handig hè" Hij's net 6 en ze zaten zo heerlijk saampies op de bank.. Dat toverde dus wel een fijne glimlach op mijn gezicht