Wat toverde vandaag bij jou een glimlach op je gezicht?

Discussie in 'De lounge' gestart door Peace, 3 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Up:D

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Toen ik vanmorgen op de kamer kwam bij Mitchell en hij weer me breed glimlachend op zat te wachten :D :D
    Dat is elke morgen wel zo'n fijn en lief gezicht.

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Oeeeh spannend, heel veel succes woensdag!!!:)

4. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    #104 LuckyMommy, 10 nov 2010
    Laatst bewerkt: 10 nov 2010

Ons kleintje!! Zo geweldig die echo's!

5. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

wat een HEERLIJKE foto!:D

6. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    @ Marlayne85 Succes!!!

Dat mijn zoontje vanmorgen weer heel gretig bij me kwam drinken. Zo schattig in zijn pyjamaatje bij me in bed en dan ziet hij de borst en hop! Rolt naar me toe met zijn mondje wijd open! Zooooo schattig *smelt*

7. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Dat de fysio net belde met de mededeling dat mijn zoontje ivm afplatting van zijn hoofdje geen helmpje hoeft!! :D
    Z'n hoofd was een stuk verbeterd ten opzichte van de vorige meting!

Joepie!! :D

8. Within

Within Niet meer actief

Het eerste smsje van mijn man met alleen het woord "kusje" erin.

9. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Een bod op ons huis, het staan nog maar voor de 9e dag te koop!:)

10. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Het gezicht van een klein mannetje met syndroom van down die ik op school begeleidt nadat hij een hoepel had laten rollen over de grond! Hij vond dat zo leuk!! En ik daarom ook! Het is zo genieten om met hem te werken!!

11. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Klinkt gek, maar mijn konijn. :)
    Ik klapte de strijkplank uit beneden (dat was voor het eerst dat ik beneden ging strijken) en het geluid wat dat uitklappen veroorzaakte, daar schrok het konijn zich een apezuur van. Het hok ging zo hard heen en weer van de schrik dat er drollen en stro uitvlogen.

Daar moest ik wel een beetje om lachen.

12. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    uuu een grapje van mijn man iihih voor de rest als de zon nou weer eens kwam zou ik meer lachen :D

13. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Mijn schatje moest vandaag heel vroeg gaan en er lag een heel lief briefje op de tafel... :D (weer een grijns op mijn gezicht)

14. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Toen mijn zoontje op het aankleedkussen lag, ik tegen hem zei "Sokken aanhouden, liefje!", en meneertje zijn wijze hoofdje naar me schudde! Bijdehandje :D

15. tulip

tulip Niet meer actief

toen ik buiten speelde op mn werk vanochtend en mn dochtertje kwam met haar groep ook buiten, toen liep ik met een kindje aan de hand en zei ze: mij mama.:D

16. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Mijn dochtertje van bijna een jaar die gaat staan in bad (ben erbij hoor!) en een speeltje van de rand pakt en weer voorzichtig gaat zitten. Die heerlijke kleine billetjes met een beetje cellulitis erin, zo schattig!!!!

17. tulip

tulip Niet meer actief

haha, ja babycellulitis noem ik dat. Mn vriend keek mij de eerste keer heel raar aan. :D

18. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.567
    3.068
    113
    mn dochtertje (2,5) die voor ze naar bed ging heel dr dag met me doornam en wat ze allemaal bij de gastouder had gedaan.
    inclusief dat de oppas geen pindakaas meer had en dat ze die maar moest gaan halen.:D de manier hoe ze dat dan vertelt *smelt *

19. mamavanmuisje

mamavanmuisje Niet meer actief

Mijn kleine mannetje die ik vanochtend uit bed haalde.
    Ik deed zijn slaapkamerdeur open en hij keek me aan en zei: Mamaaa met een grote lach en dan gelijk van die luchtkusjes, heerlijk... dan smelt je helemaal :) :)

20. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.057
    885
    113
    Dat mijn vriend vanochtend belde en vertelde dat we morgen al bij het mck terecht kunnen voor een intakegesprek. En toen vertelde hij ook nog dat hij al geregeld had dat het zh zijn medische gegevens er naar toe zou faxen!

Ben zo blij met mijn vent die gewoon zelf overal naar opbelt en zelf alles regelt, ik ben niet zo'n held daarin en klap dicht aan de telefoon, maar hij regelt het wel even! :D

Deel Deze Pagina