Toen ik vanmorgen op de kamer kwam bij Mitchell en hij weer me breed glimlachend op zat te wachten Dat is elke morgen wel zo'n fijn en lief gezicht.
@ Marlayne85 Succes!!! Dat mijn zoontje vanmorgen weer heel gretig bij me kwam drinken. Zo schattig in zijn pyjamaatje bij me in bed en dan ziet hij de borst en hop! Rolt naar me toe met zijn mondje wijd open! Zooooo schattig *smelt*
Dat de fysio net belde met de mededeling dat mijn zoontje ivm afplatting van zijn hoofdje geen helmpje hoeft!! Z'n hoofd was een stuk verbeterd ten opzichte van de vorige meting! Joepie!!
Het gezicht van een klein mannetje met syndroom van down die ik op school begeleidt nadat hij een hoepel had laten rollen over de grond! Hij vond dat zo leuk!! En ik daarom ook! Het is zo genieten om met hem te werken!!
Klinkt gek, maar mijn konijn. Ik klapte de strijkplank uit beneden (dat was voor het eerst dat ik beneden ging strijken) en het geluid wat dat uitklappen veroorzaakte, daar schrok het konijn zich een apezuur van. Het hok ging zo hard heen en weer van de schrik dat er drollen en stro uitvlogen. Daar moest ik wel een beetje om lachen.
Mijn schatje moest vandaag heel vroeg gaan en er lag een heel lief briefje op de tafel... (weer een grijns op mijn gezicht)
Toen mijn zoontje op het aankleedkussen lag, ik tegen hem zei "Sokken aanhouden, liefje!", en meneertje zijn wijze hoofdje naar me schudde! Bijdehandje
toen ik buiten speelde op mn werk vanochtend en mn dochtertje kwam met haar groep ook buiten, toen liep ik met een kindje aan de hand en zei ze: mij mama.
Mijn dochtertje van bijna een jaar die gaat staan in bad (ben erbij hoor!) en een speeltje van de rand pakt en weer voorzichtig gaat zitten. Die heerlijke kleine billetjes met een beetje cellulitis erin, zo schattig!!!!
mn dochtertje (2,5) die voor ze naar bed ging heel dr dag met me doornam en wat ze allemaal bij de gastouder had gedaan. inclusief dat de oppas geen pindakaas meer had en dat ze die maar moest gaan halen. de manier hoe ze dat dan vertelt *smelt *
Mijn kleine mannetje die ik vanochtend uit bed haalde. Ik deed zijn slaapkamerdeur open en hij keek me aan en zei: Mamaaa met een grote lach en dan gelijk van die luchtkusjes, heerlijk... dan smelt je helemaal
Dat mijn vriend vanochtend belde en vertelde dat we morgen al bij het mck terecht kunnen voor een intakegesprek. En toen vertelde hij ook nog dat hij al geregeld had dat het zh zijn medische gegevens er naar toe zou faxen! Ben zo blij met mijn vent die gewoon zelf overal naar opbelt en zelf alles regelt, ik ben niet zo'n held daarin en klap dicht aan de telefoon, maar hij regelt het wel even!