Sint Maarten staat weer voor de deur. Volgens mij aanstaande vrijdag. Wat gaan jullie trakteren? Ik heb snickertjes en milkyways van de Lidl, zag ze er net liggen. Wat doen jullie?
dat had ik toevallig ook in mijn hoofd haha! Denk dat ik die ga halen. Geen fruit in iedergeval. Als we hoorden dat er fruit gegeven werd ergens gingen we er niet langs. Als kind wil je graag een snoepje toch! haha! (uitzonderingen daargelaten natuurlijk)
Waarschijnlijk chcocolaatjes en snoep. Die dingen zijn nu overal in de aanbieding en als het niet opgaat, eet ik ze lekkker zelf op.
Bij ons zijn ze al aan de deur geweest met Halloween toen hadden wij gewoon snoepjes in huis.. Mijn man deed open en die zei pak er maar een paar nou je had die smoeltjes moeten zien!
Ik heb van die kleine zakjes van Haribo gekocht. Maar ik ga eerst zelf met de kinderen aan de wandel. Dus hoe laat we pas thuis zijn, weet ik nog niet. Misschien dat er dan wel helemaal niemand meer komt, en dat we al vaak als juffrouw kikkerbil toegezongen zijn Heb er enorm veel zin in. Vind het zo gezellig!
Niets, doen we hier in de regio niet aan. Waar doen ze eigenlijk wel aan Sint Maarten? Oftewel, in welke regio wonen jullie dan?
mini milkyway, mars en bounty. Kinderen willen toch t liefst iets van snoep en als er over is lusten we dit zelf ook.
hier zijn met halloween 3 kinderen geweest . Ik had nog een haribo bak en daar zaten verpakte snoep armbanden/horloges in. Dat vond ik als kind altijd geweldig .
hier een zak verpakte snoepjes van de lidl, party mix?? met hamburgertjes enz erin die vind ik altijd zo leuk (op de grens van friesland, drenthe en overijsel) op stage delen we bakjes snoep uit met een loly, choco eits en 2 toffee's ofzo (vlakbij drachten)
Hier in Utrecht (st. Maarten stad) wordt flink gezongen (wonen hier heeel veel kinderen in de straat/buurt... Weet nog niet wat we trakteren maar we zetten iig een kaars bij het raam! Dan weten de kinderen (ouders) dat er mee wordt gedaan met de traditie!
Wij geven nooit snoep, wij doen altijd een klein "kadootje". Denk aan een stift, fluitje, stuiterbal, tolletje en ander grabbelton spul.
Ik woonde eerst in Gelderland en daar kende ik ook geen Sint Maarten. Sinds ruim 3 jaar woon ik in prov. Groningen en daar leerde ik het pas kennen eigenlijk. Dus moet er zelf ook nog een beetje aan wennen.
Ik koop niets hahah.. ik loop mee samen met mijn jongens die ook graag mee willen lopen. Eerst een hele optocht met de wijk en daarna mogen ze langs de deuren... Doen we voor het eerst dit jaar .. Door we wijk is zelfs vandaag een dag georganiseerd dat de kinderen lampionnen mochten maken... En kregen na afloop een bakje patat en warme chocomelk.... Ze hebben er van genoten en kunnen niet wachten tot vrijdag