Jara gaat ook trakteren op het KDV als de baby is geboren. Ze zit dan nog op de babygroep (0 tot 2 jaar), dus het 'moet' wel gezond. Heb nu het volgende geprobeerd en denk dat dat het wel gaat worden: prematuurluiertje aan de zijkantjes samenpakken en dichtbinden met krullint in blauw of roze, aan 1 van beide kanten een kaartje met 'hoera Jara heeft een broertje / zusje' en dan in het luiertje een badeendje en een doosje rozijntjes of kinderkoekje o.i.d.! Ziet er in ieder geval erg leuk uit en is van te voren klaar te maken!
Oh, maar dat is hier ook hoor! Ze weten dat ik "de mama van" ben. Maar ja, dat noem ik niet iemand kennen... @Manuela: ik heb dus ook niets gedaan hoor. Was niet gebruikelijk, maar ik vond het zelf dus ook niet zo nodig hoor. Vind de ideeën wel heel leuk hoor, maar vraag me wel af: wanneer maak je zoiets? Heb je daar wel zin in en tijd voor, zo vlak na de bevalling?
Ik denk dat als je iets wilt je dan het beste iets kunt kiezen wat lang van te voren klaargezet kan worden. Wij hadden de bellenblazen al in huis in week 35. En dat was maar goed ook, want in 36 werd ik plots ingeleid. Ik denk ook niet dat je de puf hebt iets te doen zo vlak na de bevalling?
Ik ga het zelf in de eerste week van m'n verlof doen. Ben dan 36 weken. We doen alles dan vast in een mooie mand, doek of zak er over en klaar...
Ik kreeg net in de winkel een idee, al weet ik nog niet of het ideaal is haha. Heb voor mijn verjaardag voor de kinderen mini tompouchen gehaald ( roze wit gestreept ) en vind het eigenlijk ook wel schattig om uit te delen aangezien ik een meisje krijg. Zou dan voor de psz zijn en vanaf 2 jaar moet een klein tompouchje toch wel te doen zijn qua eten. Je kan het op tijd kopen, invriezen en de avond van te voren eruit halen.