Ik ging net kijken naar kaarten van de club van sinterklaas omdat mijn vriend het leuk vind om met de kids te gaan maar wat is dat duur zeg 59 euro want anders zit je helemaal achteraan of aan de zijkant dan zijn we gewoon 245 euro kwijt om eventjes daarnaartoe te gaan. Vinden jullie dat ook niet erg duur?
Jeetje wat een geld. MAar aan de andere kant, er komen ook allerlei artiesten die kinderen erg leuk vinden. Als je kindje een jaar of 6 is, is het denk ik echt een leuk feest om heen te gaan. Maar dan met zijn 2tjes Gelukkig wordt hier in het theater ook een sintfeest gehouden, 5,00 pp!
Wij zijn lit van de buurtverreniging betaal 12 euro per jaar sinterklaas en 2 pieten komen en dan krijgen ze nog een cadeautje erbij ook. Maar schrok van de prijs dus we gaan toch maar niet ik zei tegen hem dat voor dat geld kan je een hoop speelgoed kopen en daar hebben ze nog langer plezier van ook.
Ik vind dat echt een absurde prijs... het moet wel leuk blijven vind ik! Ik zou het er persoonlijk niet voor over hebben (maar ik hou toch al niet zo van dat soort dingen). Maar als jullie graag gaan en het ervoor over hebben, lekker doen toch!
Het komt ook op tv dus waarom zoveel geld uitgeven? Je kinderen zijn nog zo klein, ze hebben er meer aan om het thuis te zien. mijn dochter wil het ook zien, ik zei we kijken het lekker thuis op de bank, dan zie je veel meer. dat vond ze schitterend, ze vraagt nu steeds wanneer het komt. wat drinken en pepernootjes en ik ben klaar voor een paar euro.
wat zoveel??? pff ik wilde net gaan kijken voor kaartjes..... maareh nu wordt het gwoon weer lekker vanaf de bank!!! mamavesmee ik ben het niet met je eens! mijn zoontje wordt in februari 6 maar die kent de artiesten niet .. misschien dat andere kindjes ze wel kennen maar niet ieder kindje kent ze....
ik heb ook 33 euro betaald je moet via seetickets boeken bij andere betaal je bijna het dubbele niet normaal
Tickets Het Club van Sinterklaas Feest concert 27-28 november 2010 Jaarbeurs Utrecht concertkaarten Ik heb hier gekeken