Wat trek ik aan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mel3, 15 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Dit...
    En gympen zijn hartstikke in.

2. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Jij hoeft ze toch ook niet aan te doen?:D

3. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    voor alleen een receptie moet het bruidspaar het doen met wat ik in de kast heb liggen..
    oke ik heb er dan wel jurkjes in maar ik zie ook genoeg mensen die gewoon een skinny met een leuke top aan hebben op een receptie.
    als je nou een daggast was zou ik zeggen maar daar zou ik iig niets nieuws voor aanschaffen

4. Mel3

Mel3 Actief lid

14 mrt 2015
    268
    0
    16
    Haha. Voor gympen zijn het nette gympen. Niet sportief, maar casual. Normaal zou ik echt graag wat netter gaan. Het is me afgelopen winter niet eens gelukt om schoenen te vinden. Ook ecco en andere dure merken hadden niets wat ik aan kon. Best een uitdaging dus. En een dure grap ook. De schoenen waar ik nu het lekkerst op loop zijn mijn Sketchers met memoryfoam. Komende winter hoop ik toch een paar leuke schoenen te vinden waar ik een tijd mee vooruit kan en waar ik goed op loop. Er zitten ook nog een paar schroeven net onder mijn huid waar schoenen overheen schuren. Die moeten er tzt nog uit, maar eerst mijn opleiding afmaken ;).

5. Mel3

Mel3 Actief lid

14 mrt 2015
    268
    0
    16
    Maar nu jullie toch meedenken. ...behalve rare voeten heb ik verder ook een vervelend lijf om te kleden. Ik ben lang, iets meer dan 1.80. Broeken kopen lukt wel, maar ik heb ook erg lange armen. Mouwen zijn altijd te kort. Miss Etam heeft wel eens lang in de collectie, maar dat is niet altijd mijn smaak. Hema heeft vestjes met best lange mouwen, maar een leuke blouse of truitje of jasje is nergens te koop voor mij. Mijn bovenarmen zijn kennelijk stevig voor een vrouw, want alles blijft er op steken. Te strak. Zomers lukken t-shirts wel en soms is een boord elastisch van de korte mouwen of de mouwen zijn niet strak qua model. Zijn er merken die bij mijn lijf passen? Ik heb maat 42 en ben dus wel lang. Het is zo best een uitdaging om er leuk bij te lopen. Het is het allemaal net niet.

6. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Als schoenen vinden lasig is kun je Misschien mooie sandaaltjes vinden. Een leuke skinny jeans met sandaaltjes en en een mooi topje met blazertje oid. Zelfde kleur nagellak op je tenen, ziet er netjes en verzorgd uit.

7. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Ik heb mijn enkel gebroken gehad op 3 plaatsen, ook met plaatwerk en schroeven. Een gedeelte is eruit gehaald maar de rest zal voor altijd moeten blijven zitten. Ik heb de eerste jaren enkel op dr Martens kunnen lopen. Lage modellen want anders schuurde de rand tegen mijn littekens aan. Na het verwijderen van de plaat heeft het nog een jaar of 2 geduurd voor ik weer iets anders kon vinden wat mij paste.
    Succes met het herstel!

8. Sifra

Sifra Niet meer actief

Ik zou investeren in een paar mooie, goede schoenen die voor jou goed lopen. Wellicht heb je in de toekomst nog wel meer gelegenheden waarbij je liever niet je gympen aan trekt, dan heb je iig nog een optie.
    Verder is een nette skinny met een leuk bloesje/ jasje oid toch prima!

Deel Deze Pagina