In hurk ligging in de 36 ste week?

Discussie in 'De bevalling' gestart door jmm, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    Hoi moeders en toekomstige moeders,

Vandaag bij gynacoloog geweest, en die gup lag in een hurk ligging (dwz op zijn knieeen, een soort stuit ligging.
    Hebben jullie dat ook wel eens gehad of ervaring mee?

Volgende week beslissen wat ik ga doen, of keizersnee of wordt omgedraaid van buitenaf , of het moet gedraaid zijn , dan een normale bevalling,

Spannend , wat zal guppie doen, helpie weet nog niet wat ik ga doen als gup niet gedraaid oftwel gedaald is?

Wat hadden jullie gedaan , als je dit ook hebt meegemaakt, wat had je in zo'n situatie gedaan?

Ga ook kijken op internet wat de voordelen en nadelen zijn van een bevalling als het gedraaid wordt of keizersnee?

Wat voor voordelen en nadelen kunnen jullie me hiervan zeggen?

Hou jullie op de hoogte voor volgende week of gup gedaald is of niet!!

Wat zal gup doen? :(: :(: gr jacque

2. iekieb0e

iekieb0e Lid

1 jul 2008
    28
    0
    0
    mijn vriendin heeft 3 weken geleden een kz gehad ivm met stuitligging..ze hebben bij haar ook geprobeerd om de kleine van buitenaf te draaien..maardat is niet gelukt..ook omdt ze te weinig vruchtwater had..ze vond het draaien heel erg pijnlijk en had ook behoorlijke blauwe plekken eraaan overgehouden en heeft tijdens het draaien er voor gekozen dat ze moesten stoppen en dat ze een afspraak wilde maken voor de kz..volgens mij hangt het draaien af van de hoeveelheid vruchtwater en de grote van de baby..

succes in iedergeval!

groetjes mij

Deel Deze Pagina