Ik ben op zoek naar het adres van een stichting of instantie die kinderkleding inzamelt voor bijvoorbeeld weeshuizen in Rusland of Polen,Afrika en dergelijke landen.Ik heb namelijk zo vreselijk veel kleren die wij niet gebruiken en we krijgen echt letterlijk vuilniszakken vol,van vrienden.Dus ik dacht als ik het nou uitzoek kunnen de nog goeie kleren naar zo'n instantie anders worden ze weggegooit en dat is ook zonde. Dus,is er iemand die mij aan zo'n adres kan helpen?Ik weet zelf echt niet waar te zoeken .
Adressen voor het buitenland weet ik zo 1, 2, 3 niet, maar heb wel een andere doelstelling waar het onwijs goed terecht komt! Blijf van mijn Lijf huizen! Heel vaak komen daar moeders met kinderen naar toe die gevlucht zijn met alleen datgene wat ze aanhebben!
Waarom zet je ze niet met de Zak van Max aan straat zodra die weer komt? (of Leger des Heils, heb je ook van die ophaal-zakken voor)
Wij geven onze kleding altijd aan Stichting Tussen Wal en Schip, voor de mensen die rond moeten komen van een inkomen op of onder het bestaansniveau. www.walenschip.nl
We hebben hier veel last van mensen die de zakken stelen of kapot maken en dan de kleren over straat verspreiden dus dat liever niet...toch bedankt De andere ideeen kan ik zeker wat mee voorral dat van die tiener moeders heb namelijk ook nog een wagen staan waar alleen een band vangeplakt moet worden,alleen hoe kom ik in contact met zo'n huis.Want die adressen zijn toch geheim?
Er zijn in het hele land stichtingen die kleding inzamelen voor Oost-Europa, ik geef altijd mn kleding aan ze. Ik wil anders wel even voor je opzoeken of er een in jouw buurt zit?
Begeleid wonen voor tienermoeders. Begeleid wonen voor tienermoeders in Zwolle is een onderdeel van Vrouwenopvang Overijssel. De woonbegeleiding is er voor tienermoeders van 16 tot 24 jaar die begeleiding willen hebben / nodig hebben bij onder andere de opvoeding / verzorging van hun kindje. De verblijfsduur is 1 á 1,5 jaar. Bel: 0900 433 33 33 of mail info@vrouwenopvangoverijssel.nl Tienermoederhuis Emmen Het Tienermoederhuis is een onderdeel van het Trainingscentrum voor kamerbewoning ´t Kinholt in Emmen. Hoe kom ik met jullie in contact? telefoonnummer 0591-625272. E-mail adres: tckemmen@home.nl
Is er geen kledingbank bij jou in de buurt? Die zijn ook erg blij met kleding, in alle maten, voor mensen die het niet breed hebben. http://www.kledingbank-amersfoort.nl/landelijk/