Wat trek je een baby van 1 week oud aan??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door desteny, 25 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. desteny

desteny Actief lid

13 dec 2005
    272
    0
    0
    Hoi,

nou ja de titel zegt het al... het word vandaag zoals ze zeggen 25 graden... Wat doe ik haar aan?? in de kinderwagen met jas aan en onder de deken lijkt me erg warm toch???

Heb haar gistermiddag ook buiten gehad in de kinderwagen uit de zon en uit de wind toen heb ik dr wel een jasje aan getrokken en een dekentje over gedaan... maar goed nu word het nog warmer...

iemand een idee??

wilma

2. Tese

Tese Niet meer actief

Gewoon haar kleertjes aan doen en een dun vestje aan en dan even kijken of een dekentje nog nodig is. Misschien een dun lakentje? Je kunt ook altijd in haar nekje voelen. Als het warm is dan heeft ze het warm.

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    sowieso regelmatig even haar nekje voelen
    en verder zou ik zeggen: 1 laagje meer dan je zelf...

dus lange mouwtjes en lange broek, lakentje in de wagen. En zeker in de ochtend nu nog een laagje meer, (heb ik zelf ook ;) ) , dus wat muppet al zegt, een vestje ofzo.

Ik vind het temp. verschil tussen de ochtend en middag vrij groot.
    Vandaar dat m'n dochter nu een rokje aan heeft met legging, met het idee om straks na haar middagslaapje, zonder legging verder te gaan ;)

4. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Buiten moet je zelf altijd goed voelen. Ik vond het net op de fiets goed te doen voor mezelf met korte mouwen, maar je kindje ligt in de wagen, uit de zon maar ook uit de wind.... Ik zou lange mouwen en een dun dekentje/lakentje doen! Vestje kan eventueel nog extra, of even een dekentje meenemen als het kouder wordt.

Idd in het nekje voelen of het lekker warm is. Zweet is te warm, koud nekje is te koud. Gewoon doen wat jij denkt dat goed is en je niet te snel onzeker laten maken!!

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    die hele kleintje kunnen zichzelf nog niet goed om temperatuur houden dus ze zullen het niet gauw heel heet hebben.
    goed aankleden en af en toe voelen in het nekje

6. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Romper lange mouwen en vest eroverheen
    romper korte mouwen shirtje en vestje
    Je kan een dun dekentje/lakentje overheen slaan.Baby's hebben t niet zo warm als ons. Ik zou zeggen lekker vestje met een dekentje/lakentje en lekker genieten van het weer :D

Deel Deze Pagina