vanaf wanner op de rug dragen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nelizz, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nelizz

Nelizz Actief lid

7 feb 2009
    325
    0
    0
    hallo allemaal,

in voorbereiding op onze vakantie in juli en ik aan het kijken naar rugdragers. allen zijn de meesten pas vanaf 6 mnd geschikt. nathan is tijdens de vakantie 4,5mnd.
    bij de draagdoeken staat dat een baby al vroeg op de rug geknoopt kan worden(tricot0slen zegt 3mn)

wat zijn jullie ervaringen hiermee?
    ik wil graag iets waarmee we goed kunnen wandelen(willen gaan wandelen in Duitsland)

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Voor een rugdrager moeten ze zelf echt goed kunnen zitten op het stoeltje. Dus daar is hij met 4,5 mnd nog niet aan toe, 6 mnd vind ik ook nog erg vroeg. Wij gebruikten hem vanaf 8,5 maand, dochter kon toen prima zitten. Met draagdoeken heb ik geen ervaring dus daar kan ik niets van zeggen.

3. mamma taz

mamma taz Lid

10 mei 2010
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    het is heel verschillend ik heb eerst een bjornbuikdrager gehad maar het licht aan kind hoegroot en hoezwaar het is. onze dochter heeft tot 3 jaar er in gekunt ze erg smal is. nu hebben we voor haar een rugzak gekocht waar ze in kan zitten deze echt heel fijn maar heel veel verschil of je kind wat dikker is en zwaarder of smal en licht ook of natuurlijk goed zit in z'n rugzak. ik zou gewoon zeggen probeer en kijk wat fijn is in de winkel omdat veel verschil is maar ook voor je zelf hij moet goed zitten anders krijg je last van je rug

Deel Deze Pagina