Wat trek jij aan met de feestdagen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Veera, 9 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat trek jij aan?

1. Chique kleding (jurk/pak)

2. Wat ik altijd draag

3. Netjes maar niet TE overdreven

4. Huispak en sloffen

5. Anders/ik weet het (nog) niet

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.125
    2.961
    113
    Vrouw
    En de voorkant..
    Die van mij en mijn man zijn, vind ik, nog wel ietsje erger door alle verschillende kleuren. Maar het kan niet fout genoeg bij een foute kersttrui. Mijn dochter wilde alleen maar Roze tinten anders hoefde oma er voor haar niet aan te beginnen;)

Bijgevoegde bestanden:

2. Luja

Luja Niet meer actief

Niet echt wat anders dan normaal...
    Enige gekke is dat ik met kerst altijd mijn schoenen aanhoud binnen :p

Strak jurkje lange mouw,
    Mooie panty/legging
    Pumps of veterlaarsjes met hak
    En dan iets meer bling dan normaal qua sieraden, wel diamantjes in de oren enzo ;)

3. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.026
    1.041
    113
    Hihi, vind het altijd wel grappig dat veel zeggen: "Een MOOIE panty/ legging/ rok/ jurk/ hakken. Alsof je anders een lelijke panty/ legging/ jurk/ rok/ hakken aan zou trekken :D

4. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Gewoon nette kleding. Spijkerbroek met nette trui o.i.d.

5. Tannie

Tannie Bekend lid

16 nov 2011
    552
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Eerste kerstdag gewoon iets makkelijks, dan zijn we lekker thuis.

2e kerstdag gaan we naar mijn ouders en ik vind het leuk om dan iets netters aan te trekken, niet nodig, maar ach die ene keer per jaar :)

Ik heb dit jurkje van King Louie, met een zwart vestje met ronde hals, dunne zwarte panty en suede schoenen met een hakje en een wreefbandje.

Bijgevoegde bestanden:

6. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik heb werkelijk waar nog geen flauw idee :D

Het ligt er ook een beetje aan, mijn zusje is uitgerekend rond die periode dus wil niet voor te sjiek gaan want wat heb ik daar aan als ik in het ziekenhuis zit maar wil ook niet in mijn onesie aankomen als ze net bevallen is hahaha. We zien het dus wel :D

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik ga altijd helemaal los met de kerst. Mooie zwarte jurkjes, glitters, mooie haren en vol in de make up.
    Mijn man ook altijd strak en de kinderen ook netjes met een blousje.
    Vind het heerlijk!

8. Logan

Logan Niet meer actief

Ik weet het nog niet. We gaan op zich niet iets bijzonders doen dus ik denk gewoon mijn eigen kleding. Al moet ik zeggen, mijn kledingstijl is toch wel vrij netjes al. Veel zwart/grijs, blazers, rokken en hakken. :)

9. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij gaan altijd op chique. Mannen in pak, vrouwen in jurkjes. Kindjes dus ook altijd in mooie nieuwe jurkjes.

Heb zelf deze gekocht maar twijfel nog

10. Uilenmama

Uilenmama Niet meer actief

Ik heb niets nieuws gekocht voor de feestdagen. Ik kijk gewoon in mijn klerenkast wat ik heb.
    Iets wat makkelijk zit, maar geen huispak ofzo.
    Voor baby heb ik ook niets gekocht, vind het zonde. Ze kan het maar een keer aan, en wat heeft ze eraan? Ze weet niet eens nog wat Kerstmis is. Voor haar gewoon wat er in de kast hangt.

11. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Voor de dametjes een feestjurk gekocht (Zeeman en Kruidvat maar zó leuk!) en de oudste heeft een Kerstdiner op school en mag dan ook op chique. Wij doen eigenlijk altijd iets feestelijks aan iets met een glinstertje of nette kleding. Vinden we leuk.

12. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij gaan vrij netjes, maar niet overdreven

1e kerstdag:
    - Man een pak
    - Ikzelf een donkerblauw jurkje, waarvan het bovenstukje pailletten heeft, panty en pumps (en nog even kijken voor een leuke blazer erop)
    - Zoon een nette spijkerbroek, overhemd en colbert
    - Dochter een donkerblauw jurkje met bloemen

2e kerstdag
    - Man een nette spijkerbroek en zwart overhemd
    - Ikzelf een zwart jurkje en een jasje erop
    - Zoon een nette spijkerbroek, overhemd en gilet (wil hij zelf graag :D)
    - Dochter een zwart jurkje met gouden paspel afgewerkt (bij de kraag en tussen boven- en onderstuk), gouden maillot en gouden vestje (van le big)

13. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Ik vind het trouwens wel superknap gemaakt!

Ikzelf heb nog geen idee wat ik aandoe.

14. tuc

tuc Niet meer actief

Ik 1 kerstdag onderstaand jurkje met hoge zwarte pumps. De andere kerstdag een zwarte rok met pailletten maar daar moet ik nog iets op vinden.

Dochter 1 dag een zwart jurkje met wijde tulen onderkant en de andere kerstdag een zwarte rok met gouden stippen en een zwart shirt met gouden letters tekst, beiden met zwarte glittermaillot.

Zoon nog geen idee.

15. Luja

Luja Niet meer actief

Ja hoor ik wel met mijn panty's, anders blijf ik kopen :D
    Na een paar keer krijg je dat zo'n ding pillig wordt, dan doe ik hem gerust thuis of naar school aan maar niet met kerst of een feest.

16. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Ik denk dat Norah en ik lekker in joggingsbroek rondlopen :). En Sofie lekker in een warm pakje. M'n m'n heeft het dan super druk op z'n werk en maakt lange dagen. (Hij is souschef)
    Dus een rustig dagje thuis, zoals alle andere.

17. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    jurkje van vorig jaar doet het nog prima ;)

18. Dormouse

Dormouse Bekend lid

27 okt 2014
    562
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewone jeans met kerst-trui voor met familie en voor het uit-eten-gaan een lange high-waist kokerrok met long-sleeve crop-top :)

19. Daan90

Daan90 Bekend lid

10 mrt 2013
    651
    3
    18
    Daar heb ik nu echt niet over nagedacht. Doe ik de dag zelf wel :p
    Doe altijd wel wat nets aan, maar niet overdreven en ga er niet apart iets voor kopen.
    We zijn eerste kerstdag bij schoonfamilie en tweede bij mijn familie. Dochter heeft een heel leuk kerstjurkje, dus die krijgt ze sowieso 1 dag aan maar denk niet dat die het nog een tweede dag redt. Dat zie ik dan dus wel, denk wel een leuk jurkje.

20. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.199
    179
    63
    NULL
    NULL
    Ik heb nog geen flauw idee wat ik aantrek. Waarschijnlijk wel een jurkje, ik neem me altijd voor om dat vaker te dragen en dit is een goede gelegenheid. Overigens alleen eerste kerstdag, tweede kerstdag zit ik waarschijnlijk in mn uppie thuis en dan blijf ik fijn in pyjama :p

Maar nu nog bedenken welk jurkje ik dan aan ga trekken. Meeste mooiere jurkjes die ik heb zijn met korte mouwen en ik ben slecht in combineren ;)

Deel Deze Pagina