Gewoon lekker zittende huiskleding. We gaan niet weg en ben zo ongeveer de hele dag bezig met opruimen, koken en dingen in elkaar zetten die de kinderen hebben gekregen. Optutten heeft geen zin. Zal al blij zijn als ik tussendoor 5 minuten rustig kan zitten.
Vind je dat niet jammer? Kerst moet toch ook gezellig zijn? Als je zelfs niet weet of je 5 minuten kan zitten zou voor mij de lol er snel af zijn. Als ik jou was zou ik het allemaal wat meer los laten zodat je zelf ook kan genieten van de kerstdagen, samen met je gezin
Ik denk... een trainingsbroek met een makkelijk zittend shirt (wijd en flodder zodat ik makkelijk borstvoeding kan geven) en een groot kraamverband in mijn oma onderbroek. Maarrr wel met een biefstukje op het menu!!! 21 december uitgerekend..
Ik ga er niets nieuws voor kopen, maar heb nog wel een mooie jurk. Het moet alleen wel wasbaar zijn, mijn kinderen zijn er namelijk ook bij
Hier weet ik het nog niet goed. Normaal altijd wel een leuke outfit. Maar dit jaar moet ie handig zijn zodat ik gemakkelijk kan voeden maar ook vlot met de kindjes kan spelen wanneer ze hun cadeautjes in ontvangst nemen. Anderzijds doe ik tijdens die dagen, wanneer we de feestjes gaan, graag wat extra moeite. Thuis houd ik het op een lelijke kersttrui
Kerst hier is voor de kinderen. Ze hebben een berg uit te pakken. Dus mam (ik dus) gaat in lekkere makkelijke kleding mee op de vloer helpen met uitpakken, even toast en gebakken eitjes maken, beker chocolademelk, nog wat uitpakken en in elkaar zetten... Voorbereiden avondeten dat met kerst altijd uitgebreid is. We hebben echt veel plezier samen als gezin en kleding maakt dan niet uit. Ik ben gewoon zo bezig op die dag dat ik echt niet of amper even aan 5 minuutjes voor mezelf kom. En ja even 5 minuten zitten zonder mam kan je dit voordoen, hoe doe ik dat, help dit bouwen... het zou leuk zijn.
Ergens zou ik best een leuk jurkje willen dragen, ook al gaan we niets bijzonders doen, maar ik vind het zo zonde om zoveel uit te geven voor iets wat ik nog nét aan kan (of net niet meer en dan zit ik ermee) en daarna nooit meer.. Dus ik hou het bij mijn kersttrui van vorig jaar. Voor man en zoon moeten we er nog één halen, heb wel al wat op het oog.
Ik heb vorig jaar een kanten positiejurk van Mamalicious gekocht, zoiets: https://www.mamalicious.com/nl/nl/mm/zwangerschapskleding/jurken/kanten-zwangerschapsjurk-20007776.html?cgid=mm-dresses-maternity&dwvar_colorPattern=20007776_MedievalBlue Onlangs voor 30 euro op MP verkocht dus voor een paar tientjes had ik een heerlijke feestelijke jurk. Door de strech zat hij ook erg fijn.
Echt zo leuk zijn die! Maar het wordt echt een beetje een hype vind ik, heb ze al veel voorbij zien komen.
Ik heb voor mijn dochter een jurk gemaakt, zwart, met een rand bovenaan en de mouwen met zwart kant eroverheen. En een zwierrok in zwart met zwart kant erover. En een felrode rits er in Omdat ik nog veel stof over heb wil ik zoiets ook voor mezelf maken, alleen dan in plaats van een zwierrok een strakke rok er aan, dat zwierige staat me voor geen meter helaas
@Jessi79 bedankt voor de tip! Ik heb inderdaad (oa) zoiets gekocht (koop meestal een aantal en stuur dan die ik niet wil weer terug). Ik bedacht me ook dat het na kerst nog oud en nieuw is, dus ik kan het sowieso twee keer aan.
Die is leuk haha. Waar is die van? Hier houden we het in elk geval ook 1 kerstdag bij ons foute truien. We gaan sowieso 1 dag gourmetten en dan gaat toch alles stinken en vet worden.