Mijn zoontje heeft een romper met korte mouwen, een pyjamajasje, sokjes, een slaapzak zonder mouwen aan. En dan nog een lakentje en een dekentje. Zijn handjes zijn 's ochtends altijd steenkoud, maar dat is gezond heb ik wel eens gehoord. Logisch, want hij ligt met zijn schouders en armpjes buiten de deken, omhoog. Verder voelt hij lekker warm als ik hem 's ochtends uit de slaapzak haal. Maar het blijft moeilijk. Te warm is in ieder geval niet goed voor een baby.
romper met korte mouw, pyjama jasje en broekje, slaapzak en lakentje. Het is overigens nu 21 graden in zijn kamer dus valt nog mee
Mijn boefje wil nooit onder haar dekentje blijven liggen (lees: is gezellig met haar knuffeltjes aan het kwekken in bed en valt dan ineens voorover in slaap met haar kont omhoog). Dus ik kleed haar wat warmer aan 's nachts. Een rompertje zonder mouwen, een katoenen of velours pyama'tje en een zomerslaapzak zonder mouwen. Ze is best warmbloedig ook. Soms probeer ik ;s avonds nog ff haar dekentje over haar heen te leggen, maar dat lukt meestal niet want dan wordt ze wakker.
Kenji heeft een rompertje met lange mouwen aan, een truitje met lange mouwen, en een broekje en sokjes. Nog geen slaapzakje, aangezien die allemaal te groot zijn. Waar kan ik kleine slaapzakjes kopen dan? Hij ligt uiteraard wel onder een dekentje.