Wat trekken jullie je baby's aan deze klamme nacht?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Brightness2013, 19 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hier 21 graden op haar kamertje, ze ligt in spagettibandjes romper en herfstzak van puckababy verder niets

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Ik zit met hetzelfde probleem. Zoontje is twee maanden en slaapt normaal onder lakentje en dekentje met een romper korte mouw en dun truitje en broekje. Kamertje is vrij warm. Twijfel om evt alleen een dun truitje aan te doen en verder met blote beentjes onder het dekentje te doen. Maar ben ook weer bang dat dat te koud wordt. Lastig....

3. Onje

Onje Niet meer actief

Romper zonder mouwen en winterslaapzak, geen deken.
    Het is niet verschrikkelijk warm op haar kamer

4. Lime

Lime Actief lid

13 feb 2013
    206
    0
    16
    Romper korte mouw & een korte broekje..

5. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Romper korte mouw, dunne pyama en slaapzak zonder mouwen. Het is 22 a 23 graden op zijn kamer. Niet veel warmer dan de afgelopen weken...

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Heb hem net met een dun truitje en blote beentjes in bed gelegd. Slaapkamer bij hem is tegen de 30 graden:$. Heb het raam even een stukje open gezet. Zet even de wekker dat ik vannacht nog een of twee keer ga kijken hoe de temperatuur van hem en z'n kamertje is.

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.861
    19.268
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Dan laat ze het vanzelf weten en kleed je haar gewoon warmer.

Ik denk dat ik de mouwen van de winterslaapzak rist. We hebben alleen winterslaapzakken in deze maat. En dan maar een romper met lange mouwen en geen broek aan. Maar de broek en mouwen wel inde buurt laten liggen, mocht het nodig zijn.

Onze oudste ligt nu met alleen een luier aan, helemaal uitgestrekt en de dekens van zoch af getrapt. Precies zoals hij er 's winters bij ligt, haha. Dat kind heeft het nooit koud, weten we inmiddels. Die hebben we als baby waarschijnlijk vaak te warm gekleed.

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

Een pakje van Next (zo eentje met lange mouwen en voetjes eraan en een dunne zomerslaapzak met mouwen.

Ga zo even checken en misschien dat ik dan nog een deken over haar heen leg. T is 21 graden nu op dr kamertje.

9. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Zomerslaapzak zonder mouw, romper met spaghettibandjes en dun pyamahemdje, benen bloot in slaapzak

10. sweetbabygirl

sweetbabygirl Actief lid

12 dec 2013
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het was hier 24-25 graden op haar kamer ! romper korte mouw, payama shirt lange mouw (geen broekje) zomerslaapzak korte mouw en lakentje (die er overigens na 5 minuten vanaf lag haha)

11. 2jees

2jees Niet meer actief

Dun pyamaatje, laken en dekentje. Ze krijgen het anders toch sne koud in de nacht.

12. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    Hier had ze een romper zonder mouwen aan + pyamatruitje met lange mouwen + dunne zomerslaapzak.

Maar ze werd steeds na een half uur opnieuw wakker. Rond 12u heb ik het pyamatruitje uitgedaan, en dan heeft ze heel de nacht doorgeslapen.

Ze had het dus veel te warm, arm kind :(

Nu heeft ze dus met blote armpjes in een dunne slaapzak gelegen!

13. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Hier een romper met lange mouwen, pyjama broekje en zomerslaapzak. Slaapkamer van zoontje ligt aan de noordzijde van ons huis dus is het lekker koel. Bij ons op de slaapkamer (zuidzijde) daarentegen pfffffff:))

14. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Slaapzak en romper zonder mouwen was meer als genoeg hier, vond haar nog vrij klam vanmorgen.

Net wilde ik de mouwen van de slaapzak er af ritsen, maar ze ging gewoon niet slapen..tot ze er weer opgeritst waren :)

15. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Toen timo nog een baby was had hij alleen een romper aan met een dunne slaapzak van lakenstof

16. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    Hier heeft ze geslapen in een spaghetti romper, shirt korte mouw en een slaapzak. Toch wel dr dekentje over gedaan ivm draaien. Ze sliep heerlijk....en langer dan normaal.

17. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Vind het ook zo lastig nu. Vooral omdat hij pas ziek is geweest (koorts en daarna ondertemperatuur) dus tja... twijfels!

Ik heb hem vannacht alleen in een korte romper laten slapen en in een dunne slaapzak met lange mouwen. Hij heeft goed geslapen, dus denk dat ik het wel goed heb ingeschat.

18. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Carmen had geen romper aan, maar een t shirtje korte mouw met een dun kort broekje. In een zomerslaapzak zonder mouw.

19. Andela

Andela Actief lid

21 mrt 2014
    379
    0
    16
    Hier was het 24 graden afgelopen nacht en had hem een romper korte mouwen aan met z'n zomerslaapzakje.
    Toen wij op bed gingen heb ik nog een lakentje over hem heen gelegd, hij heeft afgelopen nacht voor het eerst sinds tijden weer wat langer geslapen haha.

20. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Slaapkamer van onze dochter was gisteren en vandaag 24-25graden. Zij ligt in een pyama aan een stuk met lange mouw met pijpen tot net over haar knieen in een romper zonder mouwen in een zomerslaapzak. Haar raam staat op stormstand en haar luchtrooster is open.

Deel Deze Pagina