Gisteravond een romper met spaghettibandjes en een zomerslaapzak zonder mouwtjes.. Wel een lakentje erover heen.. Ik heb wel een klein zwetertje
Luier en zomerslaapzak die tot haar middel open is. Ze ligt wel met een laken ingebakerd in de slaapzak trouwens. Onze slaapkamer is helaas niet koel te krijgen. Net iets koeler dan de huiskamer en daar was het 26 graden Ze ligt nu tegen mij aan te drinken en ik voel haar zweetdruppels over mijn arm...
Mijn vent houdt van warmte en heeft weken in de nacht wakker gelegen van de kou ontdekten wij uiteindelijk. Hij ligt in de dikke winterslaapzak met mouw en met romper. Daarover een dunne deken. Hij slaapt wel aan de schaduwkant dus zijn kamer is praktisch zomer en winter dezelfde temperatuur: 19-21 graden. Krijg t Spaansbenauwd als ik t zie maar ja als hij t lekker vind... Komt er ook niet warm uit ofzo.
Romper zonder mouwen en zomerslaapzak zonder mouwen. Ook geen lakentje of dekentje. Veelste warm voor nu en ze zweten hun bed uit.
Pyjama uit 1 geheel (zonder romper eronder) met daaroverheen een zomerslaapzak zonder mouwen. Het is 23 graden op haar kamer.
Hier nu dunne slaapzak zonder mouw en een romper met lange mouwen en een lakentje. Kamertje is rond de 24 graden.
Waar halen jullie slaapzakken? Ik 2 bij hema gehaald..met mouwen (kan ik ze in alle seizoenen gebruiken) werd gezegd zomer slaapzak maar vind ze vrij dik..nu romper lange mouw en die slaapzak en het is 23 graden. Bang dat het te warm is..
Slaapzak bij Hema en Zeeman gehaald. Hier is het 25/26graden en ze slaapt in een romper korte mouw, dunne slaapzak en lakentje over de beentjes. Denk dat ik hem vanavond iets hoger doe als het afkoelt.
hier een romper zonder mouwen, en een dun pyama truitje. en een zomerslaapzak. het dekentje heb ik er ook uit gehaald, dat is nu echt te warm.
Romper korte mouw, zomerslaapzak en een laken. Al schopt hij het laken toch wel weg haha.. Het is 24/25 graden op zijn slaapkamer
Romper lange mouw en dunne slaapzak, dan nog een dekentje waar hij zich toch nog half onderuit wurmt... het is 23gr en hij is 2,5 mnd. Meysa: die mouwen kun je er toch af ritsen? Hier altijd aparte zomer en winter zakken van de hema
Bij hema kunnen de mouwen worden afgeritst. Je hebt bij hema twee soorten een 'echte' hele dunne katoenen slaapzak zonder mouwen en een zomerzak die iets dikker is zijn twee laagjes. Ik heb een iets dikkere zomer slaapzak zonder mouwen van de hema als extra in de zomer en twee puckababy the Bag 4 seizoenen slaapzakken.
Mouwen zijn er inderdaad af.. ik heb die met 2 laagjes, en vind het gewoon lastig want ze voelt vrij klam smorgens. Die van puckababy zijn ook erg fijn!