Wat trekken jullie je baby's aan deze klamme nacht?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Brightness2013, 19 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koon

Koon Niet meer actief

Alleen een luier en pyama truitje met lange mouwen in een zomerslaapzak zonder mouwen.

2. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Gisteravond een romper met spaghettibandjes en een zomerslaapzak zonder mouwtjes.. Wel een lakentje erover heen.. Ik heb wel een klein zwetertje ;)

3. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Met een romper is een zomerslaapzak :)

4. liefenklein

liefenklein Niet meer actief

Romper en zomer slaapzak

5. Cream86

Cream86 Bekend lid

12 feb 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    Luier en zomerslaapzak die tot haar middel open is. Ze ligt wel met een laken ingebakerd in de slaapzak trouwens.
    Onze slaapkamer is helaas niet koel te krijgen. Net iets koeler dan de huiskamer en daar was het 26 graden :( Ze ligt nu tegen mij aan te drinken en ik voel haar zweetdruppels over mijn arm...

6. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Romper zonder mouw, zomerslaapzak. That's it. Hoe dan ook word ze altijd warm wakker.

7. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Mijn vent houdt van warmte en heeft weken in de nacht wakker gelegen van de kou ontdekten wij uiteindelijk. Hij ligt in de dikke winterslaapzak met mouw en met romper. Daarover een dunne deken. Hij slaapt wel aan de schaduwkant dus zijn kamer is praktisch zomer en winter dezelfde temperatuur: 19-21 graden.
    Krijg t Spaansbenauwd als ik t zie maar ja als hij t lekker vind... Komt er ook niet warm uit ofzo.

8. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Rompertjes zonder mouw een broekje en deken.

Hier ook een zweter

9. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Romper zonder mouwen en zomerslaapzak zonder mouwen.
    Ook geen lakentje of dekentje.
    Veelste warm voor nu en ze zweten hun bed uit.

10. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Alleen een rompertje met korte of lange mouwen en een dun dekentje.

11. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Pyjama uit 1 geheel (zonder romper eronder) met daaroverheen een zomerslaapzak zonder mouwen. Het is 23 graden op haar kamer.

12. Withinshin

Withinshin Bekend lid

1 okt 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier nu dunne slaapzak zonder mouw en een romper met lange mouwen en een lakentje. Kamertje is rond de 24 graden.

13. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Waar halen jullie slaapzakken?

Ik 2 bij hema gehaald..met mouwen (kan ik ze in alle seizoenen gebruiken) werd gezegd zomer slaapzak maar vind ze vrij dik..nu romper lange mouw en die slaapzak en het is 23 graden. Bang dat het te warm is..

14. Babbona

Babbona Actief lid

20 mrt 2013
    488
    0
    16
    Slaapzak bij Hema en Zeeman gehaald.

Hier is het 25/26graden en ze slaapt in een romper korte mouw, dunne slaapzak en lakentje over de beentjes. Denk dat ik hem vanavond iets hoger doe als het afkoelt.

15. beccie

beccie Niet meer actief

hier een romper zonder mouwen, en een dun pyama truitje.
    en een zomerslaapzak.
    het dekentje heb ik er ook uit gehaald, dat is nu echt te warm.

16. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Romper korte mouw, zomerslaapzak en een laken. Al schopt hij het laken toch wel weg haha.. Het is 24/25 graden op zijn slaapkamer

17. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Romper lange mouw en dunne slaapzak, dan nog een dekentje waar hij zich toch nog half onderuit wurmt... het is 23gr en hij is 2,5 mnd.

Meysa: die mouwen kun je er toch af ritsen? Hier altijd aparte zomer en winter zakken van de hema

18. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Bij hema kunnen de mouwen worden afgeritst.
    Je hebt bij hema twee soorten een 'echte' hele dunne katoenen slaapzak zonder mouwen en een zomerzak die iets dikker is zijn twee laagjes.
    Ik heb een iets dikkere zomer slaapzak zonder mouwen van de hema als extra in de zomer en twee puckababy the Bag 4 seizoenen slaapzakken.

19. Brightness2013

Mouwen zijn er inderdaad af.. ik heb die met 2 laagjes, en vind het gewoon lastig want ze voelt vrij klam smorgens.
    Die van puckababy zijn ook erg fijn!

20. Brightness2013

Ja klopt, sorry had het niet echt duidelijk omschreven.:D

Deel Deze Pagina