Wat trekken jullie je baby's aan deze klamme nacht?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Brightness2013, 19 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Bij 22+ graden op de kamer romper lange mouwen, zomerslaapzak zonder mouwen

Onder de 20 graden romper korte mouwen, winterslaapzak met mouwen

Ik ga er altijd van uit dat het na 20:00 uur af begint te koelen.

Zal echt blij zijn als ze groot genoeg is om zelf een deken wel of niet over te trekken, en dan lekker in een pyamaatje (of niet). Wat zal dat makkelijk zijn zeg, mn vriend word soms echt simpel van mn getwijfel wat ik haar nu aan moet trekken, als het tussen de 20 - 22 graden is op haar kamer rond half 8 savonds.... :)

Of als het warmer is dan 26 graden... dan beter geen slaapzak, maar dat vind ik zooo moeilijk! :)

2. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Afkoelen begint vaak pas tegen de ochtend, dus niet om 20u 's avonds. Of je moet dan alles tegen elkaar open hebben staan om het in huis wat door te laten waaien, maar dat lijkt me niet op de kamer van je kindje??

Bij warmer dan 26 graden legde ik dochter altijd in pamper in de zomerslaapzak zonder dekens... (ze had nooit dekens, die wilde ze niet)

Zoon ligt nu ook in romper lange mouwen met zomerslaapzak onder een laken met dekentje. Maar hij is natuurlijk nog een stuk jonger...
    Onder de 20gr (wordt eigenlijk nooit kouder dan 18gr op zijn kamer nu) heeft hij er alleen nog een pyjama bij aan nu.

3. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Onze dochter, 9 maand, heeft sinds kort geen slaapzakje meer, ze wil namelijk graag op haar zij of buik liggen, ze draaide zich helemaal vast met dat ding. En aangezien het warm is op haar kamertje met dit zomers weer, is slaapzak sowieso overbodig. Ze trapt ook dekentje van zich af, dus ze ligt snachts in romper met lange mouwen en een dun joggingsbroekje. Dan koelt ze niet al te hard af als ze zonder deken ligt.

4. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Je hebt ze zonder en met rits aan de mouwtjes.

5. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Oh dan heb ik ze toevallig altijd mét gehad of gewoon zonder mouwen!
    Hier heeft ze zich nog nooit vastgedraaid met haar zak. Misschien ook omdat ze met de zak niet meer onder de dekens lag?? Ze ging ook gewoon niet slapen zonder zak...

6. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    Ik heb een tip voor mama's van een zwetertje :D

Mijn dochtertje had het heel de week al veel te warm. Maar zonder slaapzak kan ze niet slapen...

Ik heb een paar zomerslaapzakjes, maar deze zijn veel te warm!

Nu heb ik er een nieuwe bij HEMA gekocht, deze:

HEMA baby meisjes slaapzak

Het is een slaapzak van katoen (dus van laken-stof). Het is dus een slaapzakje dat maar even warm is als een lakentje!

Ze heeft heerlijk geslapen deze nacht!

7. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    hier slaapt ons zoontje in een shortama en lakentje erover. anders drijft hij weg van het zweten. heeft het snel warm

8. Marjoo83

Marjoo83 Actief lid

31 jan 2012
    352
    1
    16
    Ik vind het ook echt elke avond weer lastig, helemaal omdat hij ook koorts had de afgelopen week.
    Onze kleine man is ook echt een zweter, dus een korte mouwen romper aan en zijn zomer slaapzak.

9. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Romper lange mouw en zomerslaapzakje zonder mouw

10. pinklady77

pinklady77 Bekend lid

31 jul 2009
    671
    0
    16
    Hier een rompertje met spaghetti bandjes, dun pyjamaatje, zomerslaapzak en lakentje.. Toen het een paar dagen echt warm was werd het pyjamaatje ingeruild voor romper met lange mouw..

Deel Deze Pagina