Mouwloze romper, slaappakje in velours, slaapzakje van Babyboum en licht dekentje erover. Vorige week met de warmere dagen een fijner slaapzakje aangedaan en werd om 3u 's nachts wakker. Weet niet zeker of dit aan de slaapzak lag maar de dag erna toch maar terug z'n dikkere aangedaan.
Hij slaapt hier met z'n lange mouwen romper aan in een winterslaapzak. Kwam laatst even niet anders uit toen hij midden in de nacht wakker werd en nou slaapt hij er wel goed in, dus ik blijf er helemaal vanaf tot hij aangeeft dat het weer tijd is voor wat anders.. Heb alleen nog geen idee wat de volgende stap gaat zijn als hij het weer warm heeft.. Dekentje blijft hier echt niet liggen, dus dat wordt een beetje spelen met romper, pyama en slaapzak. Hopelijk vind ik dan wel weer een goede combinatie die weer werkt. Maar voor nu is het even zo opgelost gelukkig.
Het is hier nu 18 graden ipv 17 in de winter. Zevslaapt met een hemd (mouwloos) pyama shirt en herfstslaapzak puck a baby. Bij 19 graden gaan we over op de zomerslaapzak. Bij 22 graden zomerslaapzak met hemd. Vanaf 24 graden alleen hemd. Maar dan is het buiten zeker 32 graden.
Romper lange mouwen, pyjama met voetjes en een winterslaapzak met mouwen. Als ze het koud heeft wordt ze nog vaker wakker, dus voorlopig maar zo.
Bij redelijk warm weer (zoals de afgelopen dagen) wordt het niet warmer als 20 graden op zijn kamertje. Ik doe hem dan een rompertje met lange mouwen aan en pyjamabroekje en een dekbedje over hem heen. Schopt hij zelf af als het te warm is. Als hij het snachts dan weer koud heeft, meldt hij zich wel Als het warmer is op zijn kamertje (Bijv. 22 graden) dan alleen een rompertje en dekbedje.
romper korte mouw, pyjama met lange mouwen en lange broekspijpjes en dan in de lente versie van de puckababy the bag
Romper wat hij die dag aan heeft, dus kan lange of korte mouw zijn en een winterslaapzak. Het koelt snachts nog aardig af en een dekentje blijft hij niet onder liggen.
Romper korte mouw, pyjama en slaapzak (afhankelijk van welke schoon is, maar dikke of dunne) en dekentje. Hij schopt savonds enorm met z'n beentjes waardoor hij zonder deken komt te liggen. Heb wel eens gehoord dat babys vaak te warm liggen en daardoor ook onrustig slapen. Wij doen dus niet moeilijk als hij deken afschopt. Stoppen hem niet helemaal meer onder. Hij voelt ook prima smorgens.
Herfst deel is de witte met pluis aan buitenkant? Bij ons zoontje is het nu 22 graden in slaapkamer maar zomerslaapzak puckababy lijkt mij nu nog koud.
Hij ligt nu in een romper langemouw met pyamabroek en herfstversie puckababy. S avonds voelt hij nog wel warm maar s ochtends gewoon lekker.