Wat uit je vluchttas miste je / had je uiteindelijk niet nodig?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Fem, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Als je alles in een plastic tas doet en die in de maxicosi zet als draagmand :D

2. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ohja, de MC vergeten zou ook echt iets voor mij zijn, hahahahaha. Misschien alvast in de achterbak van je auto zetten o.i.d.????

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Wat ik bij de eerste vergeten was: een borstel. Moest een paar dagen blijven en mijn man vergat hem ook steeds mee te nemen naar het ziekenhuis zodat ik echt met een rampkapsel zat.

Bij de tweede mijn sloffen.

Oh ja, beide keren miste ik de oplader van mijn telefoon want toevallig was mijn batterij juist toen op.

4. fafje

fafje Niet meer actief

niet nodig: leesvoer(bevallen in 4 uur gelijk heftige weeen), spullen voor man(ging niet liters zweten, was uber kalm), dextro(werkte niet voor mij), douchegel (mocht gewoon zwitsal gebruiken van zh)

had wel nodig: kleinere kleertjes en mutsje hihi, meneertje was zo ini mini

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

JUIST ja dat waren wij dus ook vergeten.. opa en oma gebeld. als julie zo hierheen komen .. neem even onze maxi cosi mee.. dan mag colin ook mee naar huis!

eten en boekjes hebben ze hier gewoon in het ziekenhuis.. ook midden in de nacht als je ontbijtkoek of een boterhammetje vraagt word dat geregeld(ook voor manlief). Boekjes staan in een mandje op de verloskamers, tv ook.

ik ben bevallen in het shirtjes wat ik aan had, mocht met 3 uur weer naar huis(had echt niemand verwacht) maar heb wel schone sokken gebruikt, haarborstel, antiklit cremespoeling en een schone onderbroek gebruikt.

jas was ik ook vergeten. ;)en sloffen wat zijn dat, die had ik niet nodig..

6. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Ik miste cola :D Ik ben na de bavlling meteen naar de ok gegaan omdat de placenta niet loskwam en toen ik terugkwam had ik zooooo'n zin in een cola. Omdat ik 's nachts beviel was alles nog dicht dus voor de volgende keer neem ik zeker blikje cola mee, hihi..

7. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik heb zo'n opklapbare borstel gekocht en die zit nu in de tas, dat komt dus zeker goed ;) hahahaha.

Leuk om te lezen trouwens, bedankt voor alle reacties!!

8. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    idd mijn jas vergeten: moesten heel snel (met persweeen!) naar het zh.

Tip: van tevoren de maxicosie in de auto: wij hadden toen nog 2 deursauto en moesten zo snel gaan dat het echt effe klooien was om hem snel in de auto te krijgen.

Omdat ik met volledige ontsluiting in het zh kwam heb ik veel dingen niet nodig gehad:
    lippenbalsem
    dextro
    en vast nog meer!

9. Donna 24

Donna 24 Actief lid

1 dec 2009
    154
    0
    0
    Ik had heel netjes alle lijstje,s die ik op internet had gevonden, gevolgd. Uiteindelijk waren er een paar dingen die ik niet nodig had. Ik had mn ochtendjas erin gedaan, die heb ik totaal niet gebruikt. Nu ben ik in september bevallen, dus niet echt nodig qua temperatuur. Verder ben ik maar 1 nacht in het zh geweest en mn tijdschriften heb ik totaal niet gebruikt. Die had ik later ook nog wel mee kunnen laten brengen als ik langer had moeten blijven. Verder had ik een shirt erin gedaan om in te bevallen, uiteindelijk gewoon in mn shirt bevallen wat ik al aan had.
    succes met inpakken verder

10. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Iedereen riep tijdens de zwangerschap tegen mij vergeet geen sokken want grote kans dat je voeten ijsklompjes worden. Dat deden ze inderdaad maar ik kon echt die sokken aan mn voeten niet verdragen haha ze moesten UIT!!! Die neem ik volgende keer niet meer mee haha Was wel ontzettend blij met mn oplader van mn telefoon! Ik was tijdens mn weeën aan het internetten op mn telefoon en dat kost veel stroom haha
    Ook kon je bij ons in het zh een cd meenemen maar ook die heb ik niet aangeraakt. Had wel betere dingen aan mn hoofd haha

11. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Wat niet nodig gehad:
    - Badjas (neem ik ook niet meer mee)
    - Laptop (wel klaar voor nu weer)
    - Ipod + draagbare dvd-speler (ook klaarhouden deze keer)

Wat miste ik:
    Niets, want op 2 uur ging ik van gewoon op gyn-controle naar mama van 2 jongens door een spoedkeizersnede... Dus bezighouding niet nodig gehad...

Ik hoop nu wel niets te gaan vergeten

12. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Wat ik miste was mijn bril. Ik moest van een thuisbevalling naar het ziekenhuis met spoed en ik had geen reserve-bril in mijn 'vluchttas' zitten. Verder heeft mijn man de dingen meegenomen die ik was vergeten in te pakken zoals een borstel, tandpasta/tandenborstel. Maar die dingen vond ik lang niet zo belangrijk als mijn meisje goed te kunnen bewonderen.

13. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    niet echt iets vergeten, maar ik ben naar het ziekenhuis versleept om 4 uur 'snachts toen mijn persweeen uitbleven. Mijn man heeft me samen met de vk aangekleed en snel met de auto naar het ziekenhuis. Alleen terug.... had ik dus geen jas bij me! En de trui die ik heen aan getrokken had gekregen lag al in de auto.

Een tip voor als je plotseling naar het ziekenhuis moet, laat je man/vriend opletten waar je heen gaat! Hij is meer dan een half uur bezig geweest om de maxi cosi op te halen omdat hij in zijn "ik ben net papa geworden en heb een nachtje doorgehaald"roes niet had opgelet hoe hij naar de garage is gelopen en de weg niet meer terug kon vinden!

We hebben veel niet nodig gehad, maar we zijn maar 6 uur in het ziekenhuis geweest. Als we er langer waren geweest waren die schone kleren of boekjes vast wel van pas gekomen?!;)

14. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ben overig thuis bevallen maar een voor beide kids een aantal keren in het ziekenhuis geweest voor een aantal zaken (vermoedelijk gebroken vliezen 32 weken had een scheurje boven in dus zo nu en dan vrucht water verlies, een te hoge bloeddruk, geen gevoel kindje of te wel hendrik was niet aanwezig erg rustig stilte voor de storm volgende dag geboren)

ik miste een lees boekje/ tijdschriften voor mijn man!!!!!!

15. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    ik had alles bij me behalve een ondoorzichtig topje (dit was bij de eerste) en een bh wwhhahahah dus ik liep in een doorzichtig topje en zonder bh over de afdeling hmmmm en dan nog niet nadenken dat er ook mannen over de afdeling lopen dus tja na een uur dacht ik goh is best koud he en maar afvragen waarom iedereen zo keek whahahahahha

16. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Niks, want ik had em niet nodig

flauw :p

17. SweetMisery

5 sep 2008
    26
    0
    0
    Ik miste mijn BH :D Ik had thuis geen bh omdat ik net uit bad kwam toen ik met spoed naar het ziekenhuis moest. Toen ik die nacht was bevallen en de volgende ochtend naar huis moest dacht ik sh*t, geen bh en daardoor voelde ik me nog oncharmanter dan ik me al voelde

18. Minime27

Minime27 Lid

8 apr 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanwaar de lippenbalsem? Lees dat veel van jullie dat meenemen of nodig hebben gehad. (of stel ik nu echt een domme vraag?)

19. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Ik kreeg van het puffen hele droge lippen dus af en toe een beetje invetten was wel fijn! En ik ben gewoon verslaafd aan labello's ;)

20. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Een zwangerschapsbroek... had heel fanatiek een vrij grote dat wel maar wel een gewone joggingsbroek meegenomen voor na de bevalling, maar aangezien het een keizersnede geworden is kon ik dat echt niet verdragen op de wond. Verder heb ik de dextro-energie wel gebruikt ( bevalling heeft ruim 20 uur geduurd .. ) Lees voor voor mijn vriend hadden we niet bij, hij zei die haal ik wel in het ziekenhuis als dat nodig is, maar ik wilde dat hij bij mij bleef... niks... even naar de kiosk... ha ha.. maar voor hem was het een hele lange dag.. ik had genoeg te doen..

Deel Deze Pagina