misschien koemelkallergie?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Willes, 26 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Hallo, mijn zoontje heeft al een tijdje last van uitslag op z'n gezichtje en romp. In het begin niet zo erg, maar het begint nu toe te nemen. Morgen heb ik hiervoor een afspraak bij de huisarts, maar ik wil toch ook hier vragen of iemand dit herkent (is moeilijk te beoordelen via een foto, dat weet ik;).) Hij is verder wel gewoon vrolijk en drinkt goed. Wel is hij erg winderig.

Groetjes, Willes

Bijgevoegde bestanden:

2. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Is een allergie zo te zien. Ben je met iets anders kleertjes gaan wassen? Koemelkallergie is ook een optie. Heeft hij verder geen klachten?

3. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Hoi Merryl, bedankt voor je reactie. Ik was z'n kleertjes met neutral en ik gebruik ook verzorgingsprodukten zonder parfum e.d. Verder heeft hij eigenlijk geen klachten, behalve winderigheid.

4. Behappy

Behappy Niet meer actief

Ben benieuwd wat de ha zegt.

De symptomen kunnen zo verschillen. ..mijn dochter heeft n heel.gaaf huidje maar wel kma volgends de huisarts, zij heeft weer andere symptomen zoals zomaar hars krijsen / gillen van de pijn & super veel spugen. ..gelijk pepti voeding gekregen van hem dus ben benieuwd.

5. Jennifer0306

Jennifer0306 Bekend lid

19 mei 2012
    809
    7
    18
    Het zou ook dauwworm kunnen zijn. Google maar eens, succes morgen!

6. Behappy

Behappy Niet meer actief

Idd succes !!

7. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Dank jullie wel. Ben net terug van de huisarts en zij denkt dat het seborroisch eczeem is. Hij heeft namelijk ook heel veel last van berg op z'n hoofdje. Koemelkallergie was niet het eerste waar ze aan dacht, aangezien hij verder geen klachten heeft en erg vrolijk is. Ze heeft nu 2 zalfjes voorgeschreven dus nu is het even kijken hoe zijn huidje daarop reageert.

Groetjes, Willes

8. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Hopelijk werkt de zalf snel.
    Beterschap voor de kleine.

Behappy mijn kids hadden ook een gaaf huidje ondanks de kma.

Deel Deze Pagina