even een genant vraagje

Discussie in 'De lounge' gestart door paars, 16 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    Een hele poos terug ben ik nog naar de ha geweest. net na mijn bevalling viel het me op dat ik zwarte vlekjes had op mijn schaamlippen.
    kdacht toen aan moedervlekjes ofzo dus hup naar de ha gegaan.

hij had het over een soort van bloedinkjes.. weet het niet precies meeer maar niets om ongerust over te zijn.

nu viel het me op dat 1 pijnlijk begon te worden en zat een bultje op/in. kdacht een pukkelte ofzo. deze lijkt nu geknapt te zijn en was wat pijnlijk dus ik dacht even met een spiegeltje kijken omdat ik het niet zo goed zie door mijn dikke buik:)

Maar nu zag ik op mijn rechter schaamlip een soort hele blauwe plek leek het in eerst instantie even beter gekeken en het lijkt op een dikke ader ofzo die wat is opgezet. zit echt onder het vel lijkt het.
    het is totaal niet pijnlijk net zoals die andere plekjes.

Wie weet wat dit zou kunnen zijn en zou ik hier nog eens mee naar de ha moeten gaan? kheb eigenlijk geen idee wat ik hier nou mee moet:)

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.161
    35.826
    113
    Jep, klinkt als een spatader.. Erg vervelend, heb het ook gehad, is wel weer weggegaan na mijn zwangerschappen.

3. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    klinkt inderdaad als een spatader....had ik ook tijdens mijn zwangerschap....na de bevalling was het ook meteen weer verdwenen.

4. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    ja maar het is dus niet pijnlijk die grote blauwe plek dan he.. en die zwarte ronde plekjes heb ik na mijn eerst zwangerschap gekregen en is nooit weer weggegaan.

5. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    ik denk dat je wel kunt proberen of het weggaat met curanol tabletten. Die werken van binnenuit. Kun je kijken of het minder wordt.
    Moet je anders even overleggen met je huisarts. Je hebt er ook zalf van maar die is voor anaal, weet niet of je dat op je schaamlippen mag smeren.

6. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    'Sperti' mag je gewoon gebruiken, google maar eens..

Deel Deze Pagina