Een hele poos terug ben ik nog naar de ha geweest. net na mijn bevalling viel het me op dat ik zwarte vlekjes had op mijn schaamlippen. kdacht toen aan moedervlekjes ofzo dus hup naar de ha gegaan. hij had het over een soort van bloedinkjes.. weet het niet precies meeer maar niets om ongerust over te zijn. nu viel het me op dat 1 pijnlijk begon te worden en zat een bultje op/in. kdacht een pukkelte ofzo. deze lijkt nu geknapt te zijn en was wat pijnlijk dus ik dacht even met een spiegeltje kijken omdat ik het niet zo goed zie door mijn dikke buik Maar nu zag ik op mijn rechter schaamlip een soort hele blauwe plek leek het in eerst instantie even beter gekeken en het lijkt op een dikke ader ofzo die wat is opgezet. zit echt onder het vel lijkt het. het is totaal niet pijnlijk net zoals die andere plekjes. Wie weet wat dit zou kunnen zijn en zou ik hier nog eens mee naar de ha moeten gaan? kheb eigenlijk geen idee wat ik hier nou mee moet
Kijk maar eens op http://www.zwangerschapspagina.nl/na-de-bevalling/150088-spatader-op-schaamlip-wie-meer.html Succes!
Jep, klinkt als een spatader.. Erg vervelend, heb het ook gehad, is wel weer weggegaan na mijn zwangerschappen.
klinkt inderdaad als een spatader....had ik ook tijdens mijn zwangerschap....na de bevalling was het ook meteen weer verdwenen.
ja maar het is dus niet pijnlijk die grote blauwe plek dan he.. en die zwarte ronde plekjes heb ik na mijn eerst zwangerschap gekregen en is nooit weer weggegaan.
ik denk dat je wel kunt proberen of het weggaat met curanol tabletten. Die werken van binnenuit. Kun je kijken of het minder wordt. Moet je anders even overleggen met je huisarts. Je hebt er ook zalf van maar die is voor anaal, weet niet of je dat op je schaamlippen mag smeren.