zit ik op een site te kijken wat ik hier kreeg van een van de meiden zie ik dat de berekening van mijn vruchtbare week heel anders is.... Een beetje vruchtbaar 06-08-2008 Vruchtbaar 07-08-2008 Zeer vruchtbaar 08-08-2008 Zeer vruchtbaar (ovulatie) 09-08-2008 Vruchtbaar 10-08-2008 Innesteldag 11-08-2008 Mogelijke Bloedtest 16-08-2008 Mogelijke thuistest 18-08-2008 dit is wat ik kreeg op die adere site en volgens deze site zou gisteren mijn innesteldag geweest zijn. Nou weet ik het helemaal niet meer.... we zullen zien door af te wachten dan maar. xx _________________
is innesteldag zoals hierboven staat kan nooit 1 dag later dan je vruchtbare periode zijn. Zou zowiezo niet op zo'n calculator afgaan. Per persoon scheelt het toch weer. De één heeft een vroeg ei, de ander weer een laat ei.
ooo natjes wat gezellig zie dan we gelijk opgaan hahahahaha spannend hoop dat je een goede uitslag krijgt hoor!
Dat rijtje wat klopt niet hoor! Als je de 10 vruchtbaar bent en de 18e al een thuistest kan doen! Was 't maar waar! Vanaf de innesteldag zit ie er een week naast...
En twee dagen na je ovulatie een innesteling lijkt me ook iets teveel van het goeie. Het normale gemiddelde is tussen de 5 en 10 dagen.