Hallo, Ik had even een vraagje. Een dag voor dat ik vruchtbaar slijm kreeg hebben we seks gehad, maar daarna eigenlijk niet meer. Bestaat er een kans dat ik nu zwanger kan zijn? Dit omdat het sperma 3 dagen blijft leven!
volgens mij moet dat ook kunnen hoor. ik heb op een ander topic gelezen dat het ook verschilt hoelang de zaadjes in leven blijven en dat zou afhankelijk zijn van de zuurgraad bij jou en de kwaliteit van het sperma van de man. Op dat topic stond volgens mij iets dat het kan verschillen van 1uur tot 3 dagen...maar in hoeverre dat waar is weet ik ook niet. Even afwachten dus tot je nod. Succes!
Ik ben ook echt benieuwd! Het is voor ons de 1e ronde dus zeker spannend! Zou fijn zijn als het in 1x zou lukken, maar ik hou in mijn achterhoofd dat het niet bij iedereen makkelijk gaat dus wie weet voor ons ook niet! Ik hou jullie op de hoogte
wij hebben zaterdagmorgen, maandagmorgen en dinsdagmiddag geoefend en ik heb nu (dinsdagavond) heel veel vruchtbaar slijm. duimen dus dat het hier ook gelukt is. best nog eens extra oefenen zeker ?
Ik zou als ik jou was inderdaad nog even verder gaan. Bij mij is het er toen helaas niet van gekomen dus ik hoop dat het bij mij gelukt is. Succes!