Toch maar een bericht...zou ik zwanger zijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Miireii, 15 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    #1 Miireii, 15 jun 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 jun 2009
    Ik ga hier toch maar even iets plaatsen....

Heb het zelfs nog niet gemeld bij de februari2009-mama's (sorry meiden als jullie dit lezen!!)

Ik heb nu dus een dochtertje van bijna 5 maand oud. Toen ik voor de eerste keer weer ongi werd, ben ik gelijk begonnen met de pil, op aanraden van de gyn. Tijdens de weken dat ik de pil slikte, werd ik vaak gewoon ongesteld. soms wel 3x per maand :$. Maar goed. Ik had ook het idee dat ik mijn ei-sprong voelde. eigenlijk kan dit dus niet, omdat ik de pil slik, maar toch kreeg ik dat idee.

Deze maand ben ik tussendoor niet ongesteld geworden. Heb vandaag de laatste pil geslikt van de strip, dus ik zou deze week ongesteld moeten worden. Heb mijn ei-sprong niet gevoeld. wel heb ik een heel raar gevoel in mijn onderbuik. ben met een keizersnede bevallen en mijn litteken is ook weer erg gevoelig geworden. Heb helemaal niet het gevoel dat ik ongi ga worden, terwijl ik dat normaal altijd heb bij de laatste pil! Mijn borsten zijn gevoelig en ik heb steekjes links onderin mijn buik.. Kan het zijn dat ik zwanger ben, of werkt de pil nu eindelijk zoals hij zou moeten werken?

Het is natuurlijk helemaal niet de bedoeling om nu zwanger te worden. als het zo is, is het natuurlijk hartstikke welkom, maar liever wachten we tot ons meisje 1 jaar is geweest...

Wat denken jullie?

Ik snap dat er nu antwoorden komen als: wacht deze week af, tot je ongi wordt, zo niet, doe een test!
    Maar ik ben gewoon benieuwd wat jullie denken......

Liefs, Mireille

2. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    nou moet ik er nog even bij vertellen dat er al 4 mensen zijn geweest die mij vroegen of ik weer zwanger was? en ik heb de laatste 2 dagen veel last van wit slijm (sorry!) maar dat kan ook van de ongi komen toch?

niemand?

3. saraatje

saraatje Actief lid

14 apr 2009
    105
    0
    0
    Hoi,

Het zou idd beide kunnen,dat de pil nu gewoon normaal zn werking doet of dat je idd zwanger bent.Ikzelf heb veel last van witte dikke slijm en had dit ook vlak voordat ik een test deed.(bij iets meer dan 4 wk zwanger).Een test zou idd meer zekerheid geven.Ben benieuwt wat eruitkomt.

Hoe voel je je verder?
    Ook andere klachten wat eventueel kan wijzen op een zwangerschap?

4. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    bedankt voor je reactie!

ik heb niet meerdere klachten, maar dat zegt natuurlijk niets, want dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook niet...

Het enige vreemde wat ik voel is dat rare gevoel in mijn onderbuik, het lijkt of het een beetje kriebelt. soms komen er plopjes.. heel vreemd!

wel heb ik veel last van hoofdpijn, maar dat kan ook door de pil komen... het is gewoon zo dubbel! misschien straks toch maar een testje halen.....

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Das misschien wel zo slim ,dan weet je tenminste waarje aan toe bent !!!!

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik had ook veel witte afscheiding ik dacht dat het bij me aankomende ongi hoorde maar ik was zwanger. Idd een test kan alleen uitsluitsel geven

7. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    pfff.. ik word er zenuwachtig van! ik durf helemaal geen test te doen!

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    maar door een testje weet je het wel zeker. Gewoon doen en misschien ben je gewoon zwanger kun je er lekker van gaan genieten

9. Patriessie

Patriessie Bekend lid

29 jul 2008
    507
    0
    0
    Miireii, ren snel naar de drogist meis!
    Beter het nu weten dan in spanning zitten..
    ps koop er gelijk 2, kan je morgen nog een x testen

10. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Lieve schat, doe gewoon een test! Dat is de enige 'zekerheid'. Symptomen kunnen van alles betekenen.

Succes!

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Miireii, ik weet ook niet zo goed eigenlijk wat ik moet zeggen... ja en test is de enige mogelijkheid om zeker te zijn of het wel zo is of toch niet!

Je kent je eigen lichaam toch het beste. Heb je heel misschien voorheen ovulatietesten gebruikt... deze kun je ook gebruiken als test namelijk, dan hoef je niet gelijk een zwangerschapstest te kopen.

12. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Lieve schat, doe toch gewoon een test dan ben je van je onzekerheid af.....
    Het zou wel heel bijzonder zijn als je nu alweer zwanger bent (mag stiekem nog niet na een keizersnede;)) Meid, niet blijven piekeren, gewoon een test doen!

Dikke knuf Daffie

13. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

testennnnn 8)
    Tja, andere dingen weet ik niet te zeggen.
    Het kunnen ook weer pilverschijnselen zijn. Ik zou me nog geen zorgen maken tot ik het zeker wist ;)

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihi nou duidelijk als wat... iets wat je niet wilde horen toch maar doen meid!!! testen. Heb je het al overlegd met je mannetje ;)

15. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    mijn man weet ervan.. vind het ook oke om testen te halen. geen probleem. hij denkt toch dat het niet zo is hihi! ik zit nu nog steeds op hem te wachten.. grrr!

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ben benieuwd , spannend hoor !! Stiekum ga je er toch op hopen he

17. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    nou, heb getest, en hij was negatief... ben toch ergens een beetje teleurgesteld. stom is dat he!

naja, ik wacht deze week even af, kijken of ik ongi word, zo niet, dan ga ik weer testen..

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    logisch , stiekum hoop je toch dat je zwanger bent ...
    Jammer voor jullie !!!

dikke knnuufffffffffff

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Miireii, wel logisch hoor de teleurstelling maar toch ook de opluchting x

20. Miireii

Miireii Fanatiek lid