Hallo meiden even jullie hulp gevraagd! Wij hebben een meidennaam bedacht met de eerste letter F (het is een Hollandse naam) maar mijn vriend heeft ook een naam die begint met de letter F daarom wil ik graag een 2e naam erbij zodat we niet in de war raken met post e.d. Nu heeft mijn vriend een naam waar hij helemaal dol op is en die ik ook best wel leuk vind voor een 2e naam. Maar nu komt het, deze naam begint ook met de letter F en is ook een Hollandse naam. Wat vinden jullie kan dit of niet? F. F. van Achternaam Of staat dit heel erg stom? Opzich klinken de namen samen wel erg grappig! Help want ik begin weer een beetje te twijfelen of het wel kan....?!
ja natuurlijk kan dat! Waarom niet??? Vind het echt niet raar staan hoor, en als jullie het beiden mooi vinden is het toch goed? Dan is het probleem van dezelfde voorletter ook gelijk opgelost!
Hmmm nou misschien zijn het dan toch de hormonen ofzo die mij doen denken dat het er gek uitziet! Hahaha! Dank jullie wel!
FF is wel een afkorting toch voor effen (ik ben ff weg)? Ik vind het als er puntjes tussen staan (wat meestal het geval is bij voorletters) niet echt storend. Ik vidn het zelf ook wel belangrijk dat voorletters bijelkaar kunnen. Dingen als A.A.P. of W.C komen echt voor en is toch wel zielig voor het kind. Mijn broer heeft als voorletters C.D. en is daar niet blij mee, maar dat was niet te voorzien, hij is 36......
vraag me wel af welke namen het zijn! wij hebben nl ook een hollandse meisjesnaam met een F. (zie topic twijfel) zie dat we ook evenlang zwanger zijn! *bid dat je niet een kennisje van me bent! ben zo bang dat zij eerder bevalt en dezelfde naam heeft*
Denk het niet hoor, ik kom uit Amsterdam jij noord brabant. Enige kennisje die ik daar heb wonen en nu zwanger is heeft al 3 kinderen, en jij hebt er 1. Dus nee denk niet dat we elkaar kennen Ik zal je topic eens opzoeken! n.b. Nee we hebben niet dezelfde naam Lijkt er wel een beetje op, dan kan je het wel raden toch
heb wel zon vermoeden ja! erg leuk ook, hebben wij het over gehad, maar dat bekte niet zo lekker met de achternaam, vandaar dat wij het zo hebben gedaan. zie nu trouwens ook de namen van je oudsten, je bent inderdaad niet mijn kennisje
ben nu trouwens wel heel erg aan het piekeren, komen ineens zoveel namen langs die er op lijken.. kan je het niet even pben? ik ken je toch niet