Wat van Koeka is echt handig?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Angeliekie, 22 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Mijn zoontje is begin april geboren en ik heb de flanel voetenzak best lang gebruikt eigenlijk.
    Als het echt heel warm was in de zomer had ik hem er niet in maar in de kinderwagenbak heb ik hem wel eigenlijk bijna altijd gebruikt.
    Je hoeft hem namelijk niet perse dicht te ritsen dus als het warm was vouwde ik hem gewoon om.

Je kan ook op MP kijken, worden ze ook veel aangeboden.

2. LoveXx

LoveXx Fanatiek lid

15 feb 2012
    1.754
    116
    63
    Ik heb de flanellen wiegdeken, teddy ledikantdeken, teddy voetenzak maxi cosi en een boxzak.
    Met de voetenzak ben ik het meest blij! Is echt ideaal!

3. beertje86

beertje86 Actief lid

5 mei 2014
    188
    0
    0
    NULL
    Meerkerk
    De flanellen voetenzak is anders wel warmer dan de teddy variant.

4. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Wij hebben de teddy maxicosi voetenzak en gaan binnenkort de buggy voetenzak halen omdat de kleinere voetenzak te klein wordt.
    Ook een ledikantdekentje staat op het lijstje alleen twijfel zo erg dat ik die nog steeds niet heb besteld.

5. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Dat kan best :).

Ik had hem via MP en vond flanel heel fijn.

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik had het over de dekens ;)
    Vreemd dat t bij de dekens en voetenzak dan andersom is..

7. Angeliekie

Angeliekie Bekend lid

29 apr 2013
    520
    8
    18
    Vandaag de ledikant deken en de voetenzak binnen gehad, man wat een prachtig spul! Heb de teddy variant van de deken en natuurlijk gelijk het bedje opgemaakt, heerlijk warm ziet het eruit.

Super blij mee :)

8. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Ik heb van alles gekregen en gekocht (op mijn man z'n werk verkopen ze Koeka):
    Romper, knuffel, kam en borstel, wieglaken, wiegdeken, ledikant deken, aankleedkussenhoes en wrapper (allemaal wafel/teddy). Of het handig is moet ik nog ondervinden, maar mooi is het in ieder geval wel! De babykamer is helemaal 'af' door die fijne spullen.

Oh ja: en een omslagdoek voor mezelf. Heel fijn.

9. babygirl2015

babygirl2015 Actief lid

15 feb 2015
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de adviezen! Ik weet niet of een kindje van een jaar er straks nog in wil want ben nog een beetje een nitwit betreft alles gezien dit mijn eerste kindje is.. maar jullie gebruiken m dus gewoon tot de zomer? En moet ik dan een grotere bestellen zodat ze er de volgende herfst en winter weer in kan of gewoon de maxicosi voetenzak?

10. Angeliekie

Angeliekie Bekend lid

29 apr 2013
    520
    8
    18
    Die voetenzak vind ik echt groot, daar zou mijn zoontje van 1,5 zeker met 1 jaar nog in kunnen.

11. Gewoonsamen

Gewoonsamen Actief lid

29 sep 2012
    477
    235
    43
    Hier ook de maxi cosi voetenzak die ik echt niet had willen missen! Heb verder ook een boxkleed, ledikantdeken, wiegdeken, boxzak, aankleedkussenhoes, opberg voor billendoekjes. Genoeg dus en ben er ook heel blij mee, maar dat kan ook prima van iets anders dan Koeka. De voetenzak zou ik echt aanraden!

Deel Deze Pagina