Wat voor in de maxicosi?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Romymama, 2 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Ik vraag me af wat de ervaringen zijn met wat het fijnste is voor in de maxicosi?
    Ik ben in juni uitgerekend, dus die mooie voetenzak van Koeka met Teddy wordt het sowieso niet lijkt me.

Ik heb een wrapper van Koeka gekregen met flanel dus ik vraag me af of dat voldoende is? Of een omslagdoek met een dekentje?

Ik weet dus niet of ik nu nog iets bij zal kopen ja of nee..
    Wie kan me helpen? :) het gaat dus om een zomerkindje!

2. veense

veense Niet meer actief

Ehm, alleen je kindje? Mijn dochter is van juli, heb zolang ze in de maxi cosi lag nooit iets er over heen gehad. Gebruik hem ook alleen zoals hij bedoeld is, in de auto. Komende spruit wordt in mei geboren, heb niets gehaald speciaal voor in de maxi cosi. Als het de komende winter gaat vriezen in de auto kan er altijd een dekentje overheen, maar zelfs dat was bij mijn dochter al niet meer nodig, ondanks de oude skoda waar ik toen in reed.
    Dat soort dingen zijn alleen voor de sier joh, en om geld uit je zakken te kloppen, nergens goed voor.

3. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Er hoeft natuurlijk niks in he... Het is een autostoeltje, dus je kindje kan er gewoon zo in (gewoon met jas/vest) en als het fris is kun je er een dekentje overheen doen. Maar in de volle zomer zou ik het lekker niet doen, helemaal niet nodig!

Buiten de auto kun je beter de kinderwagen gewoon gebruiken, beter voor je kindje!

4. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Dankjullie voor de reacties! Dan hou ik het ook hierbij!

5. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Ik heb de maxi cose zak van koeka met teddy, deze leg ik ook in de kinderwagen. Ons meisje word in augustus geboren

6. Suprised

Suprised Actief lid

25 mrt 2014
    293
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had de omslagdoek van de Hema erin, ideaal en lekker zacht.

7. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Ik zou er niks in doen het is echt heel warm in een maxicosi...

8. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL

Helemaal mee eens, behalve dan dat je je kindje er beter zonder jas in kunt doen. Google er maar eens op, het is absoluut onveilig.

9. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    In de zomer lijkt het me niet echt nodig nee

Ik heb de Snoozebaby

10. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Ik heb voor de frisse dagen in de zomer en in het najaar de wikkeldeken van Snoozebaby gebruikt. Eenmaal in de auto deed ik de wikkeldeken van het lijfje 'af' zeg maar.

11. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    altijd een deken gebruikt. gaat best :)

12. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Een gewoon deken werkt hier niet. Zl trat die vanzichzelf af.

In het begin heb ik een voetenzak van mc erin gehad. Nu een wikkeldeken va de hema. Maar die heb ik nu ook meer open dan dicht in de auto.

In de zomer zou ik ook gewoon een wikkeldeken erin doen bij een pasgeborene. Die kun je dan ook nog gewoon gebruiken. Veel wikkeldekens heben gaten voor de mc gordels. Hema bijvoorbeeld.

Deel Deze Pagina