Ik vraag me af wat de ervaringen zijn met wat het fijnste is voor in de maxicosi? Ik ben in juni uitgerekend, dus die mooie voetenzak van Koeka met Teddy wordt het sowieso niet lijkt me. Ik heb een wrapper van Koeka gekregen met flanel dus ik vraag me af of dat voldoende is? Of een omslagdoek met een dekentje? Ik weet dus niet of ik nu nog iets bij zal kopen ja of nee.. Wie kan me helpen? het gaat dus om een zomerkindje!
Ehm, alleen je kindje? Mijn dochter is van juli, heb zolang ze in de maxi cosi lag nooit iets er over heen gehad. Gebruik hem ook alleen zoals hij bedoeld is, in de auto. Komende spruit wordt in mei geboren, heb niets gehaald speciaal voor in de maxi cosi. Als het de komende winter gaat vriezen in de auto kan er altijd een dekentje overheen, maar zelfs dat was bij mijn dochter al niet meer nodig, ondanks de oude skoda waar ik toen in reed. Dat soort dingen zijn alleen voor de sier joh, en om geld uit je zakken te kloppen, nergens goed voor.
Er hoeft natuurlijk niks in he... Het is een autostoeltje, dus je kindje kan er gewoon zo in (gewoon met jas/vest) en als het fris is kun je er een dekentje overheen doen. Maar in de volle zomer zou ik het lekker niet doen, helemaal niet nodig! Buiten de auto kun je beter de kinderwagen gewoon gebruiken, beter voor je kindje!
Ik heb de maxi cose zak van koeka met teddy, deze leg ik ook in de kinderwagen. Ons meisje word in augustus geboren
Helemaal mee eens, behalve dan dat je je kindje er beter zonder jas in kunt doen. Google er maar eens op, het is absoluut onveilig.
Ik heb voor de frisse dagen in de zomer en in het najaar de wikkeldeken van Snoozebaby gebruikt. Eenmaal in de auto deed ik de wikkeldeken van het lijfje 'af' zeg maar.
Een gewoon deken werkt hier niet. Zl trat die vanzichzelf af. In het begin heb ik een voetenzak van mc erin gehad. Nu een wikkeldeken va de hema. Maar die heb ik nu ook meer open dan dicht in de auto. In de zomer zou ik ook gewoon een wikkeldeken erin doen bij een pasgeborene. Die kun je dan ook nog gewoon gebruiken. Veel wikkeldekens heben gaten voor de mc gordels. Hema bijvoorbeeld.