Ik lees hier op het forum reacties van mannen richting hun (zwangere) vrouw die een stuk minder empathisch zijn dan wat deze collega in kwestie zegt
Dat is het eerste waar ik aan dacht! " hij vindt haar leuk " Hoe dan ook...... de reactie is lief bedoeld.
Ik geloof dat jij degene bent met het verkeerde beeld. Oogt mij als een oprecht betrokken persoon. Met oprechte interesse. Met seksuele interesse waarschijnlijk, romantische interesse hoeft niet per se. Ik denk dat jij degene bent die denkt dat alle mensen op die manier aankijken tegen alleenstaande moeders. Dus je voedt zelf het beeld.
Misschien dat dat meespeelt inderdaad. Al zit hij wel in een totaal andere situatie als ik. Het enige wat we in die zin gemeen hebben is dat we allebei degene zijn die de scheiding in gang gezet hebben. Dat appen na een week klopt wel aardig denk ik.
Ik heb een vriendin van mij ge-appt en haar dezelfde situatie voorgelegd. Ik heb jullie reacties niet vermeld. Zij zegt ook dat hij me leuk vind. Pfff. Ik word er wel een beetje zenuwachtig van. Het is namelijk wel eens eerder bij me opgekomen, bij andere situaties met hem. Maar ik heb dat toen een beetje weggewuifd voor mezelf. Ik moet ook zeggen dat ik er na 11 jaar huwelijk behoorlijk uit ben zeg maar. Ik kan mannen niet zo lezen eigenlijk.
Hahaha, dat was ook mijn eerste gedachte. Mocht jij ook (een klein beetje) interesse hebben, dan zou ik zeker appen
Ja, en nu? Ik weet het even niet. Ik ga nu toch weer twijfelen eigenlijk. Eerlijk is eerlijk, het is een leuke man. Maar ik kan me er niet zoveel bij voorstellen dat hij mij leuk vind. Dat klinkt misschien wat dramatisch maar hij lijdt echt een heel ander leven als ik.