Wat van zeggen?

Discussie in 'De lounge' gestart door BabyBergen, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ze wonen er net een dag, hoe bedoel je snel oordelen ;)

Tuurlijk moeten ze uitkijken als ze een peuk weggooien, een volgende keer dan ook vragen of ze een asbak willen gebruiken op het balkon.

2. Rihana23

Rihana23 Actief lid

19 okt 2011
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    ZOooooooooo asoooooooo zoiets doe je gewoon niet, en druk zijn is geen excuus maar er nu wat van zeggen heeft geen zin.

Die man zal het vast niet eens meer weten en zit zeker in de stress etc....

Pas als ze goed gesetteld zijn kun je er iets mee als het weer gebeurt maar dan ook meteen wat zeggen.

3. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Waarom geef je ze geen asbak als welkomscadeau ;):D

4. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Misschien had je op dat moment gewoon omhoog moeten roepen haha

Liep laatst bij een winkelcentrum en een griet gooit zo een brandende peuk op de grond voor de prullenbak! Terwijl ik daar loop met mijn kind die alles opraapt van de grond. Zo gevaarlijk en zo aso!

5. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Vind ik een hele goede :D

6. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    :D En dan met een leuke draai eraan geven idd. Goed idee ;)

7. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ze wonen er nog niet kan je beter zeggen ;)
    maar klussen wel al meerdere dagen en om hun heen zijn allemaal gezinnen met kleine kinderen en senioren en dan is 20.45 pas beginnen met boren nou niet echt vriendjesmakend ;)

en het was niet het balkon maar de gallerij, daar waar iedereen overheen gaat
    en er een algemeen rookverbod geldt op gallerijen en hallen

rihanna: waarom zou hij stress hebben dan?

maar wat ik zei als ik het de volgende keer zie zal ik het gewoon netjes gaan verzoeken en uitleggen waarom

8. Gravid

Gravid Niet meer actief

Je kunt gewoon rustig vragen of ze rekening met je meisje willen houden.
    Lijkt me geen probleem.
    Hier naast waren ze vorig jaar ook ant klussen toen buurman er net kwam wonen, maar die ging om 01.00u nog eens aan de gang, vond ik ook wat te gek.
    Gewoon normaal gevragen of ze even rekening met buren wilde houden en daarna tot op de dag van vandaag niks geen last gehad.

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik zou t wel meteen hebben gezegt. wel netjes natuurlijk. even uitleggen dat als er een brandende peuk inderdaad in je kinderwagen komt, wat de gevolgen dan kunnen zijn. Beetje 'inleven' in zijn situatie zovan: snap dat je lekker druk bezig bent met klussen en even snel peukie tussendoor doet maar.... en dan rustig uitleggen dat er lelijke gevolgen aan vast kunnen zitten. als hij beetje mens is met een hart zou hij zn excusses wel aanbieden gok ik hoor. aan reactie kan je meestale wel opmerken wat voor type het is :p

Deel Deze Pagina