Veel sneeuw verwacht komende winter 2013-2014 :: De sneeuwruimer... Wat denken jullie?? Ik zou het wel lekker vinden, een witte december maand. Maar ze voorspellen het zo vaak, dat ik er nu geen snars meer van geloof. Iemand er toevallig al meer van gehoord?
Tja...... We zullen zien. Als november een witte maand moet gaan worden moeten we gaan opschieten hahaha. Maar eerlijk dit jaar heb ik niet echt veel zin in zo'n winter....maar het is wel mooi!
Oooh ik wil wel een mooi laagje sneeuw op 29 november aub! Geen sneeuwstorm graag want de gasten moeten wel naar onze trouw kunnen komen, maar lijkt me prachtig voor de foto's! Haha, ach ja, we zien wel wat het weer wordt, ik ben benieuwd, hou wel van sneeuw!
Ik heb wel zin in sneeuw met de kerst hoor! Daarna mag t weer heel snel verdwijnen November zie ik t nog niet zo snel sneeuwen... Maargoed we zullen zien!
Oh heerlijk sneeuw, zolang ik maar niet naar m'n werk hoef te rijden en op de slee de dijk af kan haha We zullen het wel zien, kunnen er weinig aan veranderen wat het ook wordt.
Ik hoop het! Veel liever sneeuw en kou dan regen. Lekker sleeën en sneeuwpoppen maken en daarna warme chocomel drinken!
Ik heb een hekel aan sneeuw!! Maar omdat ik dit jaar de hele winter verlof heb maakt het me dit keer niks uit. Maar wat is een horrorwinter? Dat roepen ze al jaren en bij 2cm sneeuw is heel het land in rep en roer.
woehoe!! ik vind sneeuw geweldig, van mij mag t morgen komen haha Slee zou ik al bijna van zolder halen hihi. Alleen de smurrie binnen is altijd wat minder maar ach.. in de zomer ligt er zand
Wij hadden ook sneeuw op onze trouwdag. 's Ochtends heb ik nog de auto van m'n getuige uit de sneeuw staan duwen om bij de kapper te komen, haha. ('s Avonds bracht m'n vader ons thuis na het feest, toen moesten mijn broer ekersverse echtgenoot duwen en mocht ik wel vast ind e auto zitten.) Ik had een gekleurde jurk, stond inderdaad prachtig op de foto's hoor! Maar wel KOUD! En levensgevaarlijk, op m'n trouwschoentjes over die gladheid, haha. Helaas bij ons wel een aantal gasten die moesten afmelden. Maar toch was het een prachtige dag en de sneeuw maakt de herinnering toch wel extra bijzonder hoor. Sorry, was even heel offtopic. Terug ontopic: Al zo lang ik me kan herinneren wordt er vrijwel elke winter wel door iemand geroepen dat er een strenge winter aan zit te komen, inclusief bijbehorende Elfstedentocht. Als het klopt, roepen ze "Zie je nou wel!" Maar meestal hoor je er nooit meer iets van. Het blijft afwachten. Er is al wel wat vooruitgang op het gebied van zulke lange termijn verwachtingen, maar echt betrouwbaar is het nog niet. Ze zeggen vanaf half november? Als ik nu op de 15-daagse verwachting van weerplaza kijk, vind ik het nog niet echt koud voor die periode. Wel een hele kleine kans op sneeuw, maar dat zal wel natte sneeuw zijn denk ik. Van mij mag er in de kerstvakantie wel weer sneeuw liggen hoor. Heerlijk voor de kinderen. M'n zoontje zeurt al weken om sneeuw.
Huh ik dacht dat oktober juist warmer was dan normaal Het mag wel snel flink kouder worden als het medio november moet gaan sneeuwen......
Ze hebben het nog vaak mis als het een dag verder is, laat staan een heel seizoen. Afgelopen zomer zou toch ook vreselijk zijn met amper zon, veel regen en kou, nou, ik vond het niet erg dat ik dit jaar geen vakantie naar een warm land had geboekt, want ik heb heerlijk vakantie in eigen land gehad met veel zon.
Pfffffft. 'De sneeuwruimer' die naam alleen al. Natuurlijk voorspelt die sneeuw als zijn beroep het sneeuwvrij maken van paden is. Wat een BS. De verwachting voor morgen kan wankelen, laat staan voor een hele winter. En dan vooral sneeuw. Als IETS onmogelijk te voorzien is, dan is het sneeuw.
ik hoop het niet. ik heb met 2cm sneeuw al moeite om met me rolstoel door de sneeuw te komen. mja het staat wel mooi met de kerstdagen.
He fijn, ik dacht al dat ik gek werd. Ik heb ook het idee dat het minder koud is als anders, maar goed.
Ik hoop het ook niet, krukken en sneeuw gaan moeilijk samen. Kan alleen maar hopen dat mijn nieuwe scootmobiel het allemaal wel aankan want anders zou ik niet eens weten hoe ik de kinderen naar school moet krijgen.
Ik las idd ook overal dat het juist minder koud was... Maar ze zullen wel schrijven op die site , wat ze zelf willen lezen. Ik hoop het, heb wel zin in ene elfstedentocht, schaatsen en sneeuwpret. Afwachten dus... Tupp: ondanks alle mindere kanten, klinkt het wel super gaaf. Bijzonder.
Ik heb hier volgens mij nog maar 4 keer de kachel aangehad na de zomer Sinds vandaag vind ik het een beetje koud. Vorig jaar was het al midden september koud en had ik de kachel al aan. We zien het allemaal wel. Ik heb nog zout van vorig jaar, ha ha