Uitzieken en bijkomen van buikgriep, die man, dochter en ik hebben (gehad). We zijn alle drie bij lange na niet fit vandaag. We waren net al lekker in de tuin, met mijn dochter op de fiets en boodschappen doen. Veel meer zal er niet meer inzitten vandaag, ik hang nu lamlendig en moe op de bank. Blegh.
mnon gefeliciteerd ier vanmorgen even met de kleine man naar mijn ouders op de camping geweest. Daar broodje gegeten en daarna naar huis kleine man in bed. Slaapt nu nog, was 1 hangt al te drogen, was 2 zit in de machine. snel gestofzogen en gedweild enzo. Heel even me-time nog en als de kleine man zo wakker is nog even naar een glijbaan/speeltuintje in de buurt. Man is de hele dag op cursus met de brandweer, nog de vraag hoelaat hij thuis komt
Uitgeslapen tot 13:30u Vriendlief is nu brood halen en dan gaan we maar eens ontbijten, haha. Verder denk ik dat we gaan wandelen vandaag, vanavond drankje doen met vrienden. Prima weekend
Ik heb wat in huis gerommeld en heb net gedoucht. Dochter ligt even in bedje een dutje te doen, ik wacht nog op een pakje van de post. Zo maar wat fruit maken voor mezelf en dochter. Straks gaan we even een stukje fietsen en denk een frietje eten buiten
hoi elsie22, ha ha, hier ook nog niet!!!!!!!! maar een vooruitgang is wel: ze wil het zelf! dat wilde ze vorige maand nog niet. we gaan doorzetten. alleen heb zelf nu niet zoveel zin meer. gaan maar een ijsje uit de vriezer halen. succes groet mams van 6
Hij wilde het ook zelf, maar vind het ook eng, zodra hij ook maar een beetje wiebelt gooit ie zijn benen wijd en valt ie om.... Morgen maar weer, als ie ook beter slaapt, vanmorgen was het 6.15
Pfff was pas om kwart voor twee wakker, en kwam er twee uur later pas achter hoe lekker het buiten is.. Anders waren we wel even naar het park gegaan ofzo.. Straks in ieder geval nog wel wandelen (verplicht ) dus ik zie wel waar we dan eindigen.
Mnon, gefeliciteerd Wij zijn vandaag naar het grondwetfestival geweest, superleuk!! Ik en mijn twee zoons staan met de koning op de foto en we zijn ook nog bij jeugdjournaal op tv geweest.