HELP! Ik ben wat grieperig...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door manonenemma, 12 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manonenemma

manonenemma Actief lid

8 okt 2010
    423
    0
    0
    NULL
    NULL
    ...kan dit kwaad voor mijn dochterje van 5 weekjes?

Ik heb geen idee wat ik zou moeten doen,sta er doordeweeks alleen voor,maar ik moet haar toch de fles geven,draag haar bij me enzo...Als ik moet niezen als ik der bij me hebt draai ik wel weg natuurlijk,maar ik heb geen idee hoe besmettelijk ik nu voor haar ben...

2. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Je bent waarschijnlijk redelijk besmettelijk, en er is een goede kans dat ze verkouden wordt. Ons mannetje is de eerste winter van zijn leven constant verkouden geweest. Daar is niet veel aan te doen.
    Als je het zekere voor het onzekere wilt nemen, regelmatig je handen wassen en papieren zakdoekjes gebruiken die je meteen weggooit. Zorg vooral bij voeding bereiden (als je flesvoeding geeft) op, dat je goed je handen wast. Als je borstvoeding geeft, geniet dan van het feit dat de kleine wat extra weerstand via jou krijgt.

3. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hey, ja helaas ze zal ook ziek worden ben zelf vorige week ziek geweest en ja hoor 3 dagen geleden werd onze meid ook ziek was gelukkig maar voor 2 dagen en mama is nu nog steeds een zeeleeuw door het hoesten maar de kleine is weer beter, we hebben haar toen neusspray gegeven dat mogen ze 4x per dag en de onze krijgt 4 voedingen per dag dus gaven we het net voor de voeding zodat ze in ieder geval goed kon drinken.. succes

groetjes non

4. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Trouwens, ons manneke was zaterdagavond ziek. Zowel Oma, Papa als Mama hebben maandag en vandaag ziek in bed doorgebracht. Het werkt ook heel vaak andersom.

5. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    tsja... dat voorkom je niet.. ;)
    Mijn zoon heeft twee weken geleden een week hoge koorts en diarree gehad, ikzelf ook een dag diarree en iedereen in huis is verkouden ;) Dus ja, de kleine is ook verkouden.
    Als dr neusje echt vol zit en het drinken belemmert kun je otrivin baby in dr neusje spuiten. Verder doe je er niet veel aan..

6. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ons dochtertje is nu 7 weken en is al een keer verkouden geweest. Het blijft gewoon hangen hier in huis. Iedereen was ervan af maar we zijn nu weer van voor af aan begonnen. Ze zal zometeen wel voor de tweede keer verkouden worden.
    Je ontkomt er niet aan.

7. manonenemma

manonenemma Actief lid

8 okt 2010
    423
    0
    0
    NULL
    NULL
    He getver, ik had nog stiekem een beetje hoop...Nou,dan hoop ik dat ze pas dit weekend grieperig wordt,dan is mijn partner ook thuis,anders wordt ik echt gek vrees ik...

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Oh mijn huisarts zei toen (ik was in die periode dat onze dochter zo'n 6 weken was ook ziek) dat ze anti stoffen hebben en er waarschijnlijk weinig tot geen last van zouden krijgen en idd ze heeft er weinig last van gehad alleen een klein beetje verkouden...

Nu heb ik weer de griep en ben ervoor bij de huisarts geweest (andere huisarts) en die zei dat ik die bacterieën waarschijnlijk van onze dochter over krijg omdat die van alles meenemen van het KDV etc. En ook hij zei weer dat ze nog wel redelijk wat anti stoffen hebben en er waarschijnlijk niet zo heel ziek van zou worden ?

9. manonenemma

manonenemma Actief lid

8 okt 2010
    423
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, laten we hopen dat je huisarts gelijk heeft dan...:(

Deel Deze Pagina