stofzuiger kopen

Discussie in 'De lounge' gestart door Sweetlakecity, 1 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Hoi, wie heeft er recent een stofzuiger aangeschaft en is er laaiend enthousiast over?
    Wij hebben laminaat in huis en grote naden erin beneden.
    Ik zoek een goede dus maar de keus is te groot. En...ontzettend duur:$
    Ik wil ook geen loei zware omdat ik ermee naar boven moet.

Misschien iemand die me kan helpen met dit?

2. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Hier sinds kort een dirt devil, honden en katten! Maakt wel wat meer herrie, maar verder super! Prijs viel mee, 90 euro bij neckermann..

3. Sweetlakecity

oja ik heb geen beesten ;) LOL. Dat scheelt weer.
    Ik hoorde iets van een laminaat mondstuk? Is dat wat??

4. Babbs

Babbs Niet meer actief

Wij hebben er een een aantal weken geleden gekocht, hij is van Philips, kost 128 euro en is de bestverkochte stofzuiger van bol.com. Het mondstuk is in de vorm van een pijl. Ben er erg blij mee! Als je op bol.com zoekt op best verkochte vind je hem vast wel.

5. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Dat scheelt zeker, maar met de naden is het ook erg fijn!
    Zitten verschillende zuigmonden bij..

6. Sweetlakecity

die in de hoekjes kan?
    bol.com | Philips Stofzuiger FC9170/01, Philips | Elektronica
    Vind hem wel mooi eruit zien. :D

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Henry!! Of Hetty! Ik heb iedereen besmet bij mij thuis en echt ideaal, ik heb 2 haardballen.
    houdt zn zuigkracht en grote opvang zak, Ik vind altijd dat mn deurmat eraan vast moet plakken, dan zuigt ie goed :)

Ik heb de dirt devil gehad, ik vond het 1 groot drama...verloor snel zuigkracht en vond het een onding :)

8. Sweetlakecity

oo rica alleen om die ogen zou ik t al doen :)
    Heb je die online gekocht?

9. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    nee gewoon in de winkel...ze gebruiken hem ook bij bedrijven vaak. naja ik vind hem erg fijn!

10. Sweetlakecity

te schattig doe mij die roze maar. Ik ga eens in een winkel kijken naar hem. maar issie duur?

11. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    wij hebben ook henry top!!! volgens mij rond de 185 mediamarkt maar heb je wel een goeie had paar jaar terug aeg gekocht niet duur maar viel nu steeds uit en zuigde ook niet goed nu een henry maar is gewoon top.
    je kunt beter paar euro meer uitgeven dan heb je ook jaren plezier van....

12. Saarr

Saarr Actief lid

29 jan 2011
    459
    0
    16
    Iemand hier ervaring met dyson???

13. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja hij was geloof ik rond de 170 en we hebben er gratis stofzuigerzakken bij geregeld (wow wat gul haha).
    maar ik heb nu al 3 stofzuigers versleten van phillips tot die dirt devil maar deze is zn geld echt waard!

14. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Henry!
    Is bijna mijn 2e man haha
    Wat ik ook een groot pluspunt vind is het lange snoer

15. Babbs

Babbs Niet meer actief

16. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.142
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
  17. ChilllayD

ChilllayD Actief lid

27 jun 2012
    256
    0
    0
    Den Helder
    Ik heb sinds een maandje de Philips FC9176/01 en ben er meer dan 100% tevreden over! Ti's dat de salontafel op ons vloerkleed staat maar anders nam hij het kleed zo mee :D een mega zuigkracht, kan er perfect mee in alle hoekjes komen en hij kan goed 'plat', onder het bankstel en kastjes etc.

Kost wat (159,00) maar dan heb je ook écht wat!
    Ideaal om harder/zachter en standby te bedienen op de slang bovenaan zelf. 2 hulpstukjes die je daar ook kunt plaatsen. Heb er nog een extra hulpstukje bijgekregen, handig voor bankstellen en/of kussens ontharen. De gewone 'zuigmond' in driehoek vorm als het ware + nog een extra parket/laminaat reiniger. Ideaal!!!!

En het snoer is ontzettend lang, kan mijn hele beneden verdieping door zonder van stopcontact te wisselen. 9 mtr totaal.

18. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Wij hebben nu zo'n 2/3 jaar een Dyson Ball. Heerlijk! Is die speciaal voor beesten want hebben een hond die zo'n 2 keer per jaar heel z'n vacht vernieuwd denk ik haha!
    Ik vind het een heerlijk ding! Als deze het opgeeft dan wordt het zeker weer een Dyson, ik wil geen andere meer. :)
    Het is even wennen met zo'n bal, want je gaat niet heen en weer, je moet als het waren gewoon lopen, maar geweldig. :) Ook niet meer met zo'n onding je traptreden op, want de stofzuiger zelf blijft beneden, wat je gebruikt voor de trapt klik je er aan de bovenkant uit en het rekt mee. :) Ik moet hem dan wel naar boven brengen om daar te stofzuigen dan, maar valt me mee. Hij is niet licht ofzo, maar ook geen superzwaar ding. :) Ze hebben allerlei soorten stofzuiger, dus ligt er net aan wat voor iets zoek je. Hebben laminaat en tapijt hier en werkt perfect. En geen stofzuigerzakken meer. Heerlijk! Ik maak wel het ding zelf zo nu en dan even schoon en je moet de filters elke 3 maanden even doen, maar vind ik persoonlijk niet erg.
    Dus voor mij Dyson. :)

19. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik heb wel 4 verschillende zakloze gehad en na ene poos gaat de zuigkracht allemaal achteruit.

Maar sinds ik een Dyson heb , wil ik niet anders meer. Hij is nog net zo goed als toen we hem kochten, en er gaat echt veel vuil in met al onze huisdieren. Hij zuigt zo goed, dat hij boven op het vinyl gfewoon vacuum zuigt :p

Ik heb de meest simpele dyson met laminaat borstel.

20. Brandweer

Brandweer Actief lid

12 jul 2011
    249
    0
    16
    Hier ook een dyson met bal, heerlijk! Maar waarom zou je niet meer heen en weer gaan met de stofzuiger omdat die een bal heeft? Ennuh.. ik snap ook niet wat je bedoelt met de trap hoor, ik kom echt niet tot boven met mijn stofzuiger?

Maar voor de rest... nooit meer wat anders dan de dyson, wat een heerlijke stofzuiger!

Deel Deze Pagina