Omg ik krijg een rolberoerte ! Maar mijn man is gisternacht vertrokken naar Tsjechië voor zn werk en heeft gepind help! Er is ineens 160 euro gepind zogenaamd bij de geldautomaat hier op het plein. De pas ben ik niet kwijt en ik heb zelf geen contant geld opgenomen. Hoe kan dit? Wat nu?
Wellicht skimming. Je bank bellen en je pas laten blokkeren. Daar zou ik nu meteen mee beginnen. Kan misschien ook online maar ik zou nu eerst bellen (noodnummer oid).
Omg ik krijg een rolberoerte ! Maar mijn man is gisternacht vertrokken naar Tsjechië voor zn werk en heeft gepind
Tjonge, duurde even voor het kwartje viel Had je dat niet eerst kunnen bedenken? Op zich niet heel gek dat als je man naar het buitenland vertrekt, er een keertje geld afgeschreven wordt.
Kreeg mijn man de hele dag al niet te pakken (defensie) Bank al gebeld en die zei er is echt geld opgenomen maar konden ook geen tijd geven
Haha nee eigenlijk niet, aangezien Mn man gewoon een creditcard van t werk mee heeft en dan is zo”n bedrag niet echt logisch