hey werk ik ongeveer 28 uur per week. werk als verzorgende IG. en heb ongeveer 1500 euro pm. werk met mensen met de ziekte van huntington veel agressie, en best heftig
Ik werk 16 u per week in een verpleeghuis, kleinschalig met 8 dementerende bewoners. Onregelmatige diensten ook avond, maar gelukkig geen nachten. Ik verdien ongeveer 850/900 euro per maand incl ORT. Het is niet veel, maar in verhouding toen in nog 32 uur ( ong 1500 per maand incl)werkte is het goed te doen. En zoals gezegd je werkt niet in de zorg om er rijk te worden
Ik ben VIG'er, bijna EVV'er (dan ga ik weer lekker schaal omhoog) Ik werk 32uur in een verzorgingshuis en verdien ong rond 1450 Maar ik ben nog jong, 8)
Het ligt aan zoveeel dingen. hoelang werk je al ergens welke schaal welk stap in de schaal. ik zit in 45 stapje 2 en kan nog tot stapje 10. Ik werk nu 60% en das oneveer incl ort en de hele hubs. 1400 eurotjes. 60% is 21 uur. maar dan moet ik erbij zeggen dat ik elke mnd 3 nachten draai en vele late diensten tot 23.00 want dat maakt ook weer een groot verschil. Ik werk overigens in een vphuis
Ik werk 18 uur als Ig'er en verdien ongeveer 1200 euro,maar ik werk alleen maar de avonden en weekeinden dus dan tikt het aan met de onregelmatigheidstoeslag.
Toch wel weer verschillen. Verdient thuiszorg meer? Heb namelijk vaker gezien dat die meer verdienden dan iemand in een instelling?