Meiden, zoals een paar van jullie weten hebben wij een zieke dochter. Vandaag is ze weer niet goed, schokken huilen en ze kookt. Omdat zij afwijkingen heeft en slechte niertjes is het voor haar zoo belangrijk om goed te drinken en te plassen. Ze pakt haar medicatie niet, die heeft ze zo hard nodig. Dokter inmiddels gebeld en moeten naar het ziekenhuis. Dochter vraagt alleen om papa. Ze wil persé papa. Door een stuip net is ze flink gevallen, bloeit als n varken. Mn zoontje is zwaar vervelend en huilerig door alles! Ik heb mn vriend ook nodig! Maar hoe leg ik dit zijn ( ooo zooo leuke ) baas uit? En zorg ik dat hij rustig ( want als t over zn kids gaat vliegt ie naar huis ) en veilig naar huis komt..
Dat kan je man toch zelf wel regelen met z'n baas of moet jij dat doen? Succes en beterschap voor je meisje.
Gewoon bellen, dat je naar t ziekenhuis moet, en dat je man erbij moet zijn, omdat je er anders niet naar toe kan. Punt, niet meer niet minder. Sterkte lieverd,dit wist ik niet!
Juist gewoon bellen dat je naar het ziekenhuis moet en hij thuis nodig is om te helpen is volgens mij geen baas die daar moeilijk over doet, tenzij je wekelijks zo'n telefoontje pleegt
Ik heb nog geen baas gezien die zijn werknemer op het werk houdt wanneer zijn kind op dat moment opgenomen moet worden hoor, denk dat je daar niet zo druk over moet maken. En richting je vriend: Dochter is ziek en de huisarts wil graag dat ze in het ziekenhuis nagekeken wordt. Waarschijnlijk zal ze wel ter observatie moeten blijven (tenminste denk ik zelf, mijn kinderen kreeg ik niet meer mee toen ze eenmaal ziek werden ingestuurd). Rij voorzichtig. Als je het zo brengt denk ik niet dat je paniek zaait
Arme gilani en arme mama. Hopelijk kan je vriend mee. Zou gewoon zelf erheen bellen en zeggen dat je naar t ziekenhuis moet met haar dan moet hij wel weg
He meis, wat naar voor jullie! Kan je hem oppikken op zijn werk en dan doorrijden naar het ziekenhuis? Dan hoef je zijn baas alleen maar te bellen om in te lichten dat je het komt halen omdat het niet goed gaat met jullie dochter en hoef je niet bang te zijn dat hij brokken maakt in het verkeer?! Heel veel sterkte en beterschap!
Wij zijn al onderweg met mn vader, mn vriend komt zosnel die ander er is naat huis. Dank je wel allemaal xxx