wat verdien jij {netto} met welke baan e.d.?

Discussie in 'De lounge' gestart door anniek, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik werk 18 uur op de BSO en verdien 800 euro (zitten wel reiskosten bij)
    Ben 24 jaar.

2. Vibe

Vibe Lid

26 aug 2007
    62
    0
    0
    Nee, gelukkig niet zeg :) Wat ik al zei, momenteel is het gewoon bufferen voor mindere tijden, is er nog een lening af te lossen en van wat er overblijft... tsja dat gaat dan wel rap op ;)
    Wij betalen ook gewoon maandelijks belasting trouwens, ben ik wel blij om.

3. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Je leeft natuurlijk naar wat je hebt. Dus als je 6000 euro te besteden hebt, koop je vaker dingen voor de leuk enz lijkt me.

4. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    afgelopen maand bedroeg de bijdrage aan mijn bankrekening rond de 2800, inclusief reiskostenvergoeding.

5. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Doktersassistente
    32 uur
    €1249 netto :cry:
    ben 25 jaar

Gelukkig werkt mij vriend full-time

6. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    ehm :oops: ja, reden daarvoor is eigenlijk omdat we een periode hebben gehad dat de werkgever waar mijn man voor werkte problemen had met oud werknemers en dat zijn rekeningen bevroren waren waardoor wij geen inkomsten hadden en toen het zakelijke krediet wat wij hadden hebben moeten aanspreken om die tijd ook door te komen, kwam nog eens bij dat ze bij de sns besloten de kredieten voor klein ondernemers zonder garantie af te stoten, de zakelijke rekening mocht je behouden, maar geen krediet meer, en het krediet moest dus ook worden ingelopen (a 11.000), dus kwamen we direct ook nog is in een situatie dat we 2 heel grote bedragen moesten gaan betalen (de bank en de belasting) en ja helaas op het moment dat de betalingen weer starten heb je zo'n groot gat die je niet zo 1-2-3 inloopt jammer genoeg.

Zoals ik al zei moest toen bijna alles wat er binnen kwam gelijk naar de belastingdienst (12.500) dus ja ondanks dat er nu nog steeds 6000 binnenkomt zijn we dat krediet nog steeds aan het inlopen met een vast bedrag, en ben ik nu wel zover dat we vanaf volgend jaar (dan staan we met alles gelijk) de belastingdienst maandelijks gaan betalen want wat er nu is gebeurt kan een volgende keer ook weer gebeuren, en dan zal je zien dat het altijd ongelegen komt ;)

wij hebben aardig hoge vaste lasten, ondanks dat we geen koophuis hebben,en onze uitgaves zijn ook best wel hoog ;) veel (lekkere) boodschappen vaak eten bestellen, winkelen etc.

Hoe dan ook gaan wij het volgend jaar zodra we van de aangifte van afgelopen jaar af zijn het ook anders doen en het ook maandelijks betalen als er dan wat gebeurt sla je niet gelijk zo'n gat en is het ook niet meer stressen wat het soms toch wel is als de dd van betalen dichterbij komt ;)

7. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Voor 19 u/p/w heb ik incl. reiskosten zo'n 850,-

Ik klaag niet! :p

8. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    verdiende ik ook toen ik werkte :cry:
    32 uur d.a. in een gez.centrum
    1250 netto +reiskosten

alleen was ik toen 22jr

9. joepies

joepies Bekend lid

9 okt 2007
    579
    0
    0
    Wij betalen niet maandelijks maar zetten het deel wat naar de belastiong moet gaan op een aparte rekening met veel rente, en houden er dan tenminste ook nog wat van over :D

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik ben 22, en zou met 20 u rond de 700 netto gaan verdienen.Ze hebben een berekening gemaakt, maar ik weet het preciese bedrag niet meer. :)

En ik weet ook niet precies wat mijn vriend verdient, dacht iets rond de 1700 euro netto.(arbeider, fulltime, wel met constante nachtdiensten)

11. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    Ha!
    Ik ben 26, werk als verpleegkundige in het ziekenhuis.

verdien ongeveer tussen de 1500 en 1700 euro netto voor 32 uur in de week...(dit is incl ort)

patiëntencategorie leeftijd van jong tot oud en allen ernstig ziek (helaas regelmatig patienten die overlijden), werk dagelijks met chemotherapie, 2 weekenden per 4 weken werken en avond- nachtdiensten en feestdagen ....

Zou wat mij betreft, qua werk'druk' (lichamelijk en m.n. geestelijk) best wel wat beter betaald mogen worden.... al wil ik wel zeggen dat ik het wel erg naar m'n zin heb op mijn werk, leuke collega's en over het algemeen dankbare patienten en / of familie! En dat is denk ik nog het belangrijkste van alles...

12. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Schrik niet! Ik dacht dat ik niet zoveel verdiende, maar dat valt best mee :oops: !
    Contract is voor 48 uur per week, maar werk meer dan dat en doe onregelmatigheidsdiensten. Netto verdien ik ongeveer €2300,- per maand. Vriend heeft soortgelijke baan, soortgelijk salaris.
    €2300,- lijkt veel, maar omgerekend naar het aantal uur dat ik werk is het eigenlijk niet zo heel veel.

13. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ik werk als helpende 16 uur in de week en heb ongeveer 600,- per maand maar dat is heel verschillend vanwege ORT

14. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik doe productiewerk en heb een contract van 30 uur per maand, en verdien daarmee zo'n 1030 euro..
    Weinig he? ;)

15. Isolde

Isolde Actief lid

9 dec 2008
    211
    0
    0
    rotterdam eo
    Ik werk als groepsleidster op een sociaal pension waar mensen met een psychiatrisch en verlsavinsproblematiek wonen. Ben 26 jaar en verdien voor 24 uur in de week €1300,-. Dit is inclusief ort en reiskostenvergoeding. Krijg nog wel eindejaarsuitkering, niet dat dat zo'n vetpot is,maar ik klaag absoluut niet.

Manlief werkt als uitvoerder in de bouw en verdient omstreeks €1900,- netto (exclusief overuren, reisuren, vuilwerktoeslagen etc.) in de maand, heeft nog wel een auto van de zaak waar we ook bijtelling voor betalen, telefoon en laptop. Denk weleens jemig das ook niet veel voor die uren die hij werkt, staat 's ochtends om 5.00 op en komt eigenlijk nooit voor zessen thuis maar als ik dan alles erbij op zou tellen komt hij nog aan een dikke €2400,- netto.
    We mogen dus absoluut niet klagen, we zijn gezond hebben een schat van een zoon en baby onderweg. Besef me heel goed dat er genoeg mensen zijn die van minder moeten rondkomen dus mij hoor je niet klagen!

Liefs

16. Isolde

Isolde Actief lid

9 dec 2008
    211
    0
    0
    rotterdam eo
    O ja en ben het er trouwens wel mee eens dat je leeft naar je inkomen. Wij hebben een redelijk hoge hypotheek maar goed dat zouden we ook weer niet hebben als we minder inkomsten zouden hebben.

17. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    ik werk in de productie en verdien rond de 1780 euro netto voor 32 uur per week. maar draai ook regelmatig nachtdiensten. m'n vriend verdiend rond de 1700-1800 netto inc regelmatigheidstoeslag en reiskosten etc. wij mogen ook zeker niet klagen!

18. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    ziekenverzorgende

32 jaar..

netto weet ik niet, bruto per uur wel: 12,52

19. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    22 uur, management assistente bij de Gemeente Delft
    verdien 1100 euro netto

20. TheGirl1980

2 sep 2008
    72
    0
    0
    Almelo
    Ik verdien zelf 1700 euro per maand. (40 uur per week)
    Werk bij een klein bedrijf waar ik ondersteun in de communicatie, stukje automatisering doe en secretarieel werk. Mijn man werkt in de automatisering en verdient 2200 euro per maand

Deel Deze Pagina