wat verdien jij {netto} met welke baan e.d.?

Discussie in 'De lounge' gestart door anniek, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Ja dat is waar. Alleen het probleem is...ik weet niet eens of ik dit wel wil doen straks :D Toen ik aan mijn opleiding begon, vond ik het helemaal leuk. En nu (3e jaar) ben ik helemaal omgedraaid en heb ik er helemaal geen zin meer in. Ik maak het puur af voor het hbo papiertje, maar thats all!

2. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Het is al heel wat waard om je HBO af te maken hoor, je zit al in het 3e jaar, zonde om ermee te stoppen (alhoewel ik begrijp dat je dit niet wilt), ook al zou je iets heel anders willen doen, je hebt je HBO dan afgerond en dat is voor veel werkgevers erg veel waard (hoe gek dat ook klinkt)

3. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Ja dat is ook waar Fem. Daarom doe ik het ook. Ben al aan het orienteren voor een deeltijd studie in een ander gebied voor er achteraan zeg maar. Om mezelf een beetje te motiveren zeg maar :p

4. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Ik heb een 38 urig contract en ivm zwangerschap werk ik nu geen nachtdiensten meer. Ik krijg maandelijks incl. ort en reiskostenvergoeding gemiddeld E2150- netto. Met nachtdiensten is dit meer. Ik werk nu 10 jaar voor de overheid en ga ieder jaar ook een trap omhoog.

5. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Michelle, hoe relaxed! :O

6. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    ik ben 20 jaar,
    ga vanaf morgen werken als aspirant leerling verzorgende IG.
    Ik ben dus niet gediplomeerd en ga per sept. 1 dag in de week naar school om dit te leren (betaald de baas)
    En ik krijg het eerste half jaar ongeveer 1000 netto incl. ort.
    Daarna ga ik uiteraard omhoog.
    Dit is voor +/- 32 uur.

7. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ben jaloers op sommige lonen :oops:
    ,maar weet dat het winkelleven nou éénmaal niet erg goed betaald :)
    Ik werk 32 uur als ass-winkelmanager en verdien 1200 netto per 4 wkn.
    Ik ben 27 jaar.

8. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Ik mag niet klagen. Ben 2 jaar geleden door mijn huidige werkgever overgenomen met behoud van salaris en een vast contract. Collega's die dit niet hebben verdienen een stuk minder wat ik dan weer niet eerlijk vind in verhouding met het werk dat er gedaan wordt. Toch blijf ik neigen om straks te gaan solliciteren als stewardess bij klm. Dat lijkt mij echt heel leuk om te doen. Ook al zou ik daar een stuk minder gaan verdienen.

9. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik ben assistente van een team bedrijfsartsen en verdien €1221 netto per maand voor 24 uur.

10. angel23

angel23 Actief lid

21 nov 2007
    214
    1
    0
    Administratief medewerker
    32 uur
    1500 netto

11. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Administratief medewerker.
    34 uur
    1450 netto per maand

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Mijn vriend werk als productiemedewerker metaal
    en verdient 1400 netto voor 40uur p/w en is 27.

Zelf ben ik net goed gekeurd en hoop snel een baan te vinden.

13. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ik werk 20 tot 24 uur pw. ik werk als cc adviseur. verdien ongeveer 1000 euro netto p.m. ben net 21

14. Ik werk als programma medewerker / secretaresse
    32 uur en verdien 1350 p.m.

15. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    ben 25 jaar, werk bij de zeeman, 30 uur per week (4dagen)
    en verdien 1150 euro per maand

16. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik ben lerares en verdien 1200 p.m. voor 2 en 1/2 dag werken. Ik ben 29 (bijna 30).

17. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Ik ben 24 jaar en werk als bankemployee. Ik krijg voor 24 uur per week nu ruim 1700 netto, excl. bonus.
    Erg riant vind ik zelf. Nadeel is dat ik compleet klem zit. Ik zou graag wat anders gaan doen, maar heb wel mijn hypotheek op dit inkomen.

18. wendyp

wendyp Niet meer actief

Shiiiiiiit hé.... Ik heb serieus het verkeerde beroep gekozen zeg! Niet normaal wat sommige hier verdienen!

Ik was voor mijn bevalling rij instructeur op de auto, 40 uur en kreeg 1350 netto per maand en ik was toen 26.

Nu moet ik ook zeggen, dat wij onder geen enkele cao vallen, collega's van mij, zaten al 15 a 20 jaar langer in het vak (dus ook een stuk ouder) en verdiende hetzelfde en 1 zelfs minder dan mij.

Ik ga binnenkort solliciteren voor 16 uur (2 dagen) en wilde 1000 euro (bruto) gaan vragen, vinden jullie dat reeël?

En dan te bedenken dat de lesprijzen per uur 44 euro zijn!

19. Ik kom in totaal meestal aan de €775, dat is mn stu-fi en wat van bijbaantjes.
    Want ik studeer nog.

Mijn vriend is internationaal chauffeur(28 jaar), en verdient netto €1555 per maand.

Dat is zonder etmaalvergoedingen en overuren.
    En dan komt er nog netto tussen de €1600 en €2000 bij(dat zijn de etm.verg en overuren).
    Ligt aan wat voor werk hij heeft gehad, dikke ritten of niet.
    Maar daar is hij wel de hele week voor weg meestal van maandag t/m zaterdagochtend!

Hebben het heel goed zo samen.
    Doe nu een administr. opleiding.
    En ben daar in mei 2010 klaar mee, hoop dat het allemaal goed komt straks in combinatie met de kleine!
    En wil dan 2 daagjes gaan werken.

20. wendyp

wendyp Niet meer actief

@eer... ik schrok al! Ik denk jou vriend moet echt een andere job gaan zoeken! Maar toen las ik verder hihi.

Deel Deze Pagina