Ikben stiekum wel benieuwd wat je verdient als je bij een callcenter werkt. Dan bedoel ik de mensen die aan de telefoon zitten. Ik werk niet dus ik kan jullie niet vertellen wat ik verdien!
Hoofdagente 36 uur per week 24 jaar (5 dienstjaren) ongeveer 1700 netto Werk nu niet onregelmatig anders komt er nog ongeveer 250 netto bij. Krijg ook nog 13e maand.
Ik werk als begeleidster op een groep met hoog niveau verstandelijk gehandicapten. Ik ben 31 en verdien voor 18 uur werken 925, excl ort. Nu is het wel zo dat ik niet meer kan door groeien helaas. Ik werk al zoveel jaar dat de tredes op zijn.
Ik werk als secretaresse op kantoor. Ik heb een contract voor 40 uur, 24 jaar jong en heb 6 jaar werkervaring. Ik verdien nu 1600 netto per maand. Mijn vriend zit in de bouw en heeft 1900 euro netto en dat wordt eind dit jaar rond de 2200 euro.
nou ik ga over dit topic zeer zeker niet aan mijn vriend vertellen. hij werkt zich 40 uur per week 3 slagen in de rondte ( ze staan echt nog in een glazen hokje te kijken of je wel de hele dag bezig bent zoniet dan komen ze op hun horloge tikken dat je al 2 min stilstaat en dat er een aantekening van in het dossier komt ) met een half uurtje pauze per dag, voor hetzelfde loon als wat hier de gemiddelde met 24 uur verdiend. hij isvan zichzelf toch al een beetje een doemdenker en ik denk dat hij hier behoorlijk depri van zal worden. nee het lijkt me niet zo'n goed idee te vertellen dat je hetzelfde met 24 uur kunt verdienen als je een ander vak had gekozen. het gekke is dat ik altijd dacht dat hij niet eens zo heel erg slecht verdiende als je het vergelijkt met een minimum loon en wat hij bij zijn andere baas verdiende 5 jaar geleden. maar jeej wat ik hier allemaal voorbij zie komen daar valt me mond wel een beetje van open. mijn vriend is trouwens 31.
Ik heb alijd in de zorg gewerkt 32 uur rond de 1250 euro maar om omstandigheden kwam ik in de bijstand terecht. Krijg nu 1047 euro netto, daar zitten de toeslagen nog niet bij .. met toeslagen bijna 1200 euro. Binnenkort ga ik weer partime proberen en dan zal ik wel gedeeltelijk worden aangevuld.
Hmm dan ga ik ook maar thuiszitten. 23 jaar, reeds 2,5 jaar werkzaam in de gehandicaptenzorg en nog geen 900 euro netto voor 18 uur per week werken. Onregelmatigheidstoeslagen inbegrepen. ...Ohja, en ik heb een HBO opleiding binnen 4 jaar afgerond en kan de 1e 10 jaar met mijn diploma alleen maar in MBO functies terecht. Als ik dat had geweten, was ik lekker naar het MBO gegaan.
jeetje dan verdient jouw vriend in de bouw. Mijn man verdient 1500 euro in de bouw voor 40 uur. Is wel belgie Ik werk als verkoopmedewerker, ca 24 uur en heb zo''n 800 euro. Ik schrik wel van sommige bedragen hier. toch maar eens denken om nog eens wat anders te leren Was voorheen kapster maar dat verdiende ook niet echt veel
Ik werk in de zorg (in een verzorgingshuis) en ik krijg ongeveer 800 euro in de maand... Dat is voor ongeveer 16 uur in de week. Ik heb een contract voor 4-16 uur, dus het varieert nogal... Dat is trouwens wel met ORT. O ja, ik ben 34 en ik zit in schaal 35, functiejaar 4.
Van de ORT moet je het hebben he, anders blijft er helemaal geen drol over. Daarom wil ik ook niet in de dagbesteding tenzij ik een of 2 functies hoger kan.
Ik werk als gastouder, 2 of 3 dagen Maar krijg vast 24 uur uitbetaald omdat de moeder flexibel werkt en dat is dan een tegemoetkoming, 1088 euro netto uitbetaald. Dit hebben we wel onderling afgesproken.
werk 30 uur als beveiliger...voornamelijk receptiediensten (overdag) en heb per 4 weken mijn salaris, ongeveer 1150 netto... ben benieuwd wat ik over hou als ik minder ga werken
Ik wil ook gastouder worden. Hoeveel kindjes heb jij dan? Als het goed is, moet je daar ook nog belasting (zelf) van afdragen, toch? Als ik dit zo bekijk, is het echt veel wat je krijgt!